Gæst Dogue1 Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Venner!?? Hvem... OS!??? Nej aldrig i livet:rolleyes: Kampkat vs Fæhund..AV Gizmo det gør ondt det der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Oktober 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2008 nåååååååååår suk hvor er de søøøøøde:-D:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2008 Haha Ja herhjemme vil de helst heller ikke indrømme det, men nogle gange kan man liiige fange dem i et venskabsøjeblik Hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Oktober 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2008 Efter lang tids tæv fra kattens side, er mine dyr også ved at blive venner. Ramses (katten) er endda begyndt af gnide sig op ad Sherlock, som han gør når han vil kæles for. Meget kært. Søde billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2008 Lexus Et godt råd.......husk at låse døren Det er utrolig så openminded lexus er, for alle dyr. Altså jeg håber i sætter megen pris på ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2008 Aslan skrev: Lexus Et godt råd.......husk at låse døren Det er utrolig så openminded lexus er, for alle dyr. Altså jeg håber i sætter megen pris på ham! Døren er altid åben så både Lexuso g jeg kan holde os i kampform *ggggg*:blink: Lexus er såmænd bare som 98% af ddberne er. Om dagen er han blid som et lam. Men når det begynder at blive mørkt er han begyndt at være mere på mærkerne, præcis som ham skal som ddb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2008 Hvor er de søde. Anden billede er sådan et rigtigt kodak-moment. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2008 Lige et par aften hygge billeder af Bissebas og bissemis:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2008 Dogue1 skrev: Lige et par aften hygge billeder af Bissebas og bissemis:blink: Ååååååårh :hjerte: Det kan du ikke være bekendt Frank Det er bare slet slet ikke til at stå for og så har de begge smukke grønne øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2008 cs-dumle skrev: Ååååååårh :hjerte: Det kan du ikke være bekendt Frank Det er bare slet slet ikke til at stå for og så har de begge smukke grønne øjne Jeg tror ikke de kan undvære hinanden længere:lol: Du har da ret de er da ret søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2008 Dogue1 skrev: Jeg tror ikke de kan undvære hinanden længere:lol: Du har da ret de er da ret søde sammen Det tror jeg heller ikke Ret?! Ret søde sammen?!? De er da super dejlige sammen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2008 Åhr, hvor er de søde Elsker bare billedet, hvor de ligger hoved mod snude :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Hvor er de bare søde sammen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia G Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Super dejlige billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts