Hopsa Skrevet Juni 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2013 til DKK. Hvis en hund tidligere havde et nummer der startede med DHS hvor kommer den s fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 til DKK. Hvis en hund tidligere havde et nummer der startede med DHS hvor kommer den s fra? Tyskland er jeg ret sikker på... Mener det var den klub der var så meget snak om på et tidspunkt... Men jeg tror at den er lukket... Hvornår er hunden fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 til DKK. Hvis en hund tidligere havde et nummer der startede med DHS hvor kommer den s fra? Nej forresten..ved nærmere eftertanke tror jeg det er dansk hundesport forening Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Nej forresten..ved nærmere eftertanke tror jeg det er dansk hundesport forening Det fortæller google også mig at det er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Det fortæller google også mig at det er...:stupid: åhh det tænkte jeg ikk på... Men var inde og kigge i min brors doberman stamtavle... Og den startede med DHS Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Dansk hundesports forening..... javel ja, og hvad foretager de sig siden DKK lukker sådan en hund ind? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 :stupid: åhh det tænkte jeg ikk på... Men var inde og kigge i min brors doberman stamtavle... Og den startede med DHS Hehe, det kender jeg godt Den mest indlysende vej er ikke altid mest indlysende alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Dansk hundesports forening..... javel ja, og hvad foretager de sig siden DKK lukker sådan en hund ind? Deres hjemmeside er lukket... Så jeg kan ikke rigtig finde mere info om foreningen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Dansk hundesports forening..... javel ja, og hvad foretager de sig siden DKK lukker sådan en hund ind?Jeg tror den er lukket.. Jeg synes min bror var medlem af dem på et tidspunkt (da han havde den dober-fidus) men pludselig holdt bladet op med at komme.. Er den hund ikke gammel så? doberen er fra 2005....og han fik måske bladet fra dem i et år :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Hehe, det kender jeg godt Den mest indlysende vej er ikke altid mest indlysende alligevel... nej nogen gange er det virkelig ikke hjernen der trykker mig platfodet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Jeg tror den er lukket.. Jeg synes min bror var medlem af dem på et tidspunkt (da han havde den dober-fidus) men pludselig holdt bladet op med at komme.. Er den hund ikke gammel så? doberen er fra 2005....og han fik måske bladet fra dem i et år :hmm: Hmm tror den var fra 07 og overført i 08 - en boxer Men den er da far til 7 kuld i DKK efterfølgende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Hmm tror den var fra 07 og overført i 08 - en boxerMen den er da far til 7 kuld i DKK efterfølgende. Herligt! Med tom stambog? eller fulgte de godt nok med den gang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Herligt! Med tom stambog? eller fulgte de godt nok med den gang? Hans aner er slettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 JA selvfølgelig... Men han så fin ud og han havde et godt temperament..Og så elskede han bolde... JA en eller anden grund må der være til at brug ham så meget :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 JA selvfølgelig... Men han så fin ud og han havde et godt temperament..Og så elskede han bolde... JA en eller anden grund må der være til at brug ham så meget :stupid: Jojo og han er udstillet med middelmådigt resultat, den er mægtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Jojo og han er udstillet med middelmådigt resultat, den er mægtig Gider du lige Hopsa? Alle ved da at middelmådigt er bedre end dårligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Juni 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Gider du lige Hopsa? Alle ved da at middelmådigt er bedre end dårligt Hvis jeg havde en hund med 3 ben vilel jeg da også bruge den..3 ben er immervæk stadig bedre end 2 ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2013 Gider du lige Hopsa? Alle ved da at middelmådigt er bedre end dårligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts