Gæst 1stkholm Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Nogen herinde som træner i Odense Dobermann Klub? Jeg har kontaktet dem, men ikke haft den store snak med dem endnu. Hvilken metoder træner de efter? Vil gerne høre fra folk inden jeg tager derind. Brugshundeklubber har jo ofte et ry for at være ret hårde ved hundene, men samtidig læser jeg også på nettet af nogle af disse klubber er helt moderne med positiv metode og sågar klikkertræning. Del gerne erfaring med andre brugshundeklubber i Odense eller omegn. Kan nævne jeg skal hente den lækreste lille doberdreng om 7uger og 5 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2013 Glædelig hvalp! Jeg tror ikke vi har nogen brugere herinde på Fyn, der har dobere. Men forhåbentlig kommer der nogen på banen der har anbefalinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2013 Tillykke Hvor skal du ha' hvalp fra? Måske er der nogle fynboer i din opdrætters netværk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 Nej tænkte nok at der ikke var nogle herinde desværre. Jeg er bare ret skeptisk med svar inde fra hundegalleri da der nok findes en del flere af den "gamle skole" derinde, og en godkendelse fra dem, betyder ikke at det er godt nok til mig og min hund. Og tak for lykønskningerne Skal have en hund fra kennel Dobergaarden Forever efter Malena di altobella og Salubi della ninfa nobel. Min opdrætter er fra jylland og har egen træningsplads der. Jeg må spørge hende næste gang jeg lige ser hende. - Hun må kende nogle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 Tag der ud og se deres træning inden du får hvalp. Hvis de ikke vil have publikum, så find et andet sted at træne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 Jeg kender ikke Odense Doberman klub, men jeg underviser agility ved siden af Horsens Doberman klub. Og derovre er der ihvertfald ingen hårde metoder. De bruger klikker og positiv forstærkning, og vi har faktisk samarbejdet lidt med dem, så de kunne låne vores tunneller til lidt sjov og ballade med hundene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Juli 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2013 Ja jeg må nok tage derud og kigge - det giver også et indtryk af hvordan det sociale er i klubben. Men godt at høre at en af klubberne er moderniseret. Det er også disse metoder som DDK anbefaler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 3, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2013 Skal have en hund fra kennel Dobergaarden Forever efter Malena di altobella og Salubi della ninfa nobel. Min opdrætter er fra jylland og har egen træningsplads der. Jeg må spørge hende næste gang jeg lige ser hende. - Hun må kende nogle. Hanne har et ret stort netværk inden for racen, det skulle undre mig meget hvis ikke hun kan hjælpe dig med at finde en god træningsplads. Og tillykke igen, jeg glæder mig til at se billeder af den lille bandit når den blir ældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Juli 4, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2013 Hanne har et ret stort netværk inden for racen, det skulle undre mig meget hvis ikke hun kan hjælpe dig med at finde en god træningsplads.Og tillykke igen, jeg glæder mig til at se billeder af den lille bandit når den blir ældre Hun har egen træningsplads, men det var mere specifikt den i Odense. Besøger dem snart, så får jeg at se hvad det er for noget - det er nok det bedste. Jeg vil spamme forummet med billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts