anne-lise hansen Skrevet Juli 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2013 Jeg møder indimellem en hund der ser nogenlunde sådan ud : den er lidt mindre end en basset , men nogenlunde samme lave bygning , glathåret og med sort saddel + brune ( tanfarvede ) ben og hoved + hængeører ? er der nogen der kender racen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Juli 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Jeg møder indimellem en hund der ser nogenlunde sådan ud : den er lidt mindre end en basset , men nogenlunde samme lave bygning , glathåret og med sort saddel + brune ( tanfarvede ) ben og hoved + hængeører ? er der nogen der kender racen? Basset bleu de casgogne? Fås i mange farver File:Okwim.jpg - Wikipedia, the free encyclopedia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Det kunne måske godt være den - bortset fra at den jeg møder er temmelig tyk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Sådan en her? https://www.google.dk/search?q=bayersk+bjergschweisshund&client=safari&hl=da&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=cG_qUe-6DoKE4gTikYDQAQ&ved=0CCsQsAQ&biw=320&bih=416 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Sådan en her? https://www.google.dk/search?q=bayersk+bjergschweisshund&client=safari&hl=da&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=cG_qUe-6DoKE4gTikYDQAQ&ved=0CCsQsAQ&biw=320&bih=416 sådan en (er jeg ret sikker på), havde min mors næsten-nabo, som er jæger, den blev opdraget efter alle kunstens regler, med råben, slag osv:???:. Ellers en super smuk og dejlig tæve! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Basset Artesien Normand « Basset Klubben SÅdan en her måske? Dem er der lidt af i dk, ligner en slank og bevægelig udgave af en basset hound. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juli 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Basset bleu de casgogne? Fås i mange farver File:Okwim.jpg - Wikipedia, the free encyclopedia Sådan en fik jeg tur med da jeg var barn. Dejlig hund! Den er mindre end basset, og så har den ikke hængeøjne og løs hud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Basset Artesien Normand « Basset Klubben SÅdan en her måske? Dem er der lidt af i dk, ligner en slank og bevægelig udgave af en basset hound. Den jeg møder har ikke noget hvidt på sig og den er bestemt ikke slank - nærmest tvætimod . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 20, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2013 Jeg ved det. Eller...jeg har et billede af sådan en på min computer. Jeg er ud fra beskrivelsen ret sikker på det f sådan en, bortset fra mit Eksemplar ikke var tyk. Men det skal vi ikke lægge racen til last. Er ved pc mandag aften, så lægger jeg billede ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2013 sådan en (er jeg ret sikker på), havde min mors næsten-nabo, som er jæger, den blev opdraget efter alle kunstens regler, med råben, slag osv:???:. Ellers en super smuk og dejlig tæve!stakkels hund ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret Juli 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2013 sådan en (er jeg ret sikker på), havde min mors næsten-nabo, som er jæger, den blev opdraget efter alle kunstens regler, med råben, slag osv:???:. Ellers en super smuk og dejlig tæve! Ja det er en dejlig race, men den stiller godt nok krav til sin fører. Jeg har netop fået tiltusket mig et eksemplar som du kan se her: Min Blog om BaBu og mantrailing Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2013 Så var der net og tid. Den her, ikke? Bare tykkere i din udgave? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2013 Det er vist en Basset Artesien Normand og fås med mere eller mindre hvidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2013 Så var der net og tid. Den her, ikke? Bare tykkere i din udgave? Jo lige præcis - sådan en er det ! Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 24, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2013 HUrra jeg gættede rigtigt:P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts