Gæst Tinafreja Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 hej jeg har en golden retrieverhvalp på 11 uger og hun vil pludselig ikke ind i sin transporttaske som hun plejer......vi sover ovenpå og nu gør hun helt vildt når vi går i seng så min mand er nødt til at gå nedenunder med hende igen...vi kan simpelthen ikke få hende til at holde op med at gø...jeg kan godt om dagen men slet ikke ved sengetid..hun er blevet luftet og har lavet begge dele og hun er rolig nåt vi går ovenpå men så når min mand vil have hende ind i tasken begynder hun at gø helt vildt..det er hun begyndt med for et par dage siden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juli 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2013 Lad hvalpen sove i en kurv i soveværelset i stedet, måske har den det for varmt i tasken;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret Juli 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2013 Tasken er sikkert også blevet for lille til hende. Sådan en hvalp vokser meget mere end man lægger mærke til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinafreja Besvaret Juli 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2013 Ja der er godt nok varmt ovenpå selv om vinduer er åbent så det vil jeg da prøve og håbe på hun så kalder når hun skal ud...hun kan sove fra kl 22 til kl 4 før hun skal ud..Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2013 Ja der er godt nok varmt ovenpå selv om vinduer er åbent så det vil jeg da prøve og håbe på hun så kalder når hun skal ud...hun kan sove fra kl 22 til kl 4 før hun skal ud..Mange takEt stort transportbur kan også bruges - så stort at hun som voksen kan stå oprejst samt vende og dreje sig , ellers må I stille vækkeuret....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juli 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2013 (rettet) Vi fik vores Golden hjem i juli sidste år. Vi havde købt et billigt bur i Harald Nyborg. Det sov han i om natten (det stod ved hovedgærdet). Det brugte han ca. 4-5 uger, herefter sov han på gulvet ved siden af vores seng. Han havde en madras at lægge på, men lagde sig oftest på gulvet da det var køligere. Vi havde endvidere købt en stor rest vinyl og lagt det på gulvet i tilfælde af natuheld, hvis vi ikke hørte ham. Men han var altså lynhurtig natrenlig. Er hun træt nok om aftenen, altså mentalt træt? Vi aktiverede ikke vores så meget fysisk og slet ingen gåture. Alt foregik i haven. Men vi lavede små træningssessions og problemløsning-ting med ham. Uuuuuh, han blev så dejlig træt. Redigeret Juli 26, 2013 af Annette Staveged Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts