pivpiv Skrevet Juli 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2013 Ja jeg skulle jo lige prøve det der med et ribben til pigerne og sassy nød det, men lille luna fik jo et mindre ribben og slugte det bare!!!! Det var vel ca 3 cm knogle og råt. Er det noget der er farligt?? Næste gang får hun det sgu imens vi holder det - lille slugehals:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juli 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 Det var godtnok lille 3 cm men nej jeg tror ikke der sker noget ved det, giv hunden et helt ribben næste gang;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 Var knoglen hel, altså uden splinter? Hvis ja, så tag det roligt og hold godt øje med hende det næste døgns tid. Hvis nej, ville jeg nok ringe til dyrlægen og høre ad. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juli 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 Vi købte sådan en ribbens side, så det var det mindste af dem hun slugte. Det var sådan et stykke der bare var skåret af ved ryggen og så med kød langs siderne - spareribs Det kan godt være det er dumt jeg spørger, men hellere spørge for meget end for lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 Hun får nok lidt hård mave i morgen, men ellers tror jeg ikke du behøver være nervøs:-D Luna får ofte ribben og spiser det hele rub og stub:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juli 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2013 sassy tyggede også hendes i stykker i løbet af kort tid og nød det virkelig, Luna snuppede det og så troede jeg hun ville løbe hen på græsset som hun plejer med godbidder, men så vendte hun om på under et halvt minut og havde tom mund og lignede en der bad om mere! Skøre lille skid. Men de kunne virkelig godt lide dem og tænkte at det da var lidt hyggeligt med lidt knogle til dem og valgte ribben fordi jeg havde læst at det var "blød" knogle og var godt at de spiste det hele - sådan forstod jeg det i min sidste kødbens tråd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts