Tullemus Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Hundepoter bliver brændt i varmen - TV 2 Nyhederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret August 2, 2013 Rapporter Share Besvaret August 2, 2013 Den bedste indikator for hvad der er godt for vores hund i denne varme er, at smide galocherne og selv træde ned. Er det for varmt for os er det også for varmt for vores hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2013 Rapporter Share Besvaret August 2, 2013 Og hvad gør man så, når ens hund af sig selv går ud på asfalten? Hun vil ikke gå i græsset, når jeg bestemmer:-D Hun kan godt gå i græs, så det er ikke derfor. Men hun vil helst gå på asfalt nogle steder. Og så tror jeg altså stadig på at sund fornuft er vejen frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret August 4, 2013 Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 Vi har lige haft hunden med på ferie, og var faktisk kun ekstra opmærksom grundet de kampagner jeg har set på fb, ville da ikke tænke en tanke over at vi kunne gå på en varm vej. jeg havde et par slippers på, så når vi skiftede underlagt så tjekkede jeg lige med mine egne fødder inden vi tøffede videre, sådan inde i byen kan hunden ikke selv vælge hvilket underlag den vil gå på. Jeg synes det er godt at få gjort opmærksom på, fuldstændig som hunde og varme biler i sommerheden, det kan ikke siges ofte nok! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 4, 2013 Rapporter Share Besvaret August 4, 2013 Gik i dag lang tur på asfalt, og ligesom Luna nægtede han også at gå på græs. så måtte selv af med skoene, mærke, bukke mig ned og mærke på asfalten.. stoppe op med nissan og jævnligt mærke på hans trædepuder. lige ud til en hovedvej, folk har tænkt "hvad laver hun dog" men ingen brændte poter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 7, 2013 Rapporter Share Besvaret August 7, 2013 Det er vigtigt at være opmærksom, men tror nu ikke det er så stort et problem inde i byen. Der står bl.a. i artiklen: 'Og når hunden fræser af sted på det hede underlag, er det som at gnubbe sig med varmt sandpapir.- Hunde er jo ellevilde for at lege, så ejeren opdager det først, når skaden er sket.' Tror det er de færreste hunde der får lov til at fræse afsted eller lege på asfaldt herinde i byen. Vores gør ihvertfald ikke, og tror slet ikke de har lysten, når temperaturen er som nu. Men føj det ser grumt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts