Umulia Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Den lille fe'e har fødselsdag i dag Tænk at det kun er 2 år siden han åd sko og brugte min fletning som trækketov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke:tillykke: Håber han får en dejlig sko i gave:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke til den dejligste Oluf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke med Oluf - hvor er han kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke til Oluf/Cecero Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke med ham, kæft han er nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Stort tillykke!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Stort tillykke til Oluf:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke, hvor er han bare dejlig Og jeg må også lige tilføje, hold da op hvor går tiden stærkt, er han virkelig allerede 2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kasp1221 Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke med ham! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Stort tillykke med ham Tiden går bare stærkt når man har sådan nogle banditter i haven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tak skal I have allesammen. Næsten en skam at Oluf ikke kan læse - han elsker jo opmærksomhed Tillykke:tillykke: Håber han får en dejlig sko i gave:mrgreen: Faktisk er interessen for sko dalet en hel del (heldigvis!). Jeg tror han hellere vil have et griseøre :5up: Tillykke, hvor er han bare dejlig Og jeg må også lige tilføje, hold da op hvor går tiden stærkt, er han virkelig allerede 2 år Ja det er utroligt. Jeg sagde det lige til min søn i går - tænk at det er 2 år siden han bare var en lille fis der bed i alting. - Hvad mener du, svarede sønnen. - Han er da stadig en lille fis der bider i alting. Og det er sådan set rigtigt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke til Oluf:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Nej du har da lige siddet og kigget på hvalpeannoncer, det er da ikke 2 år siden : shock: Stort tillykke med ham :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke til Oluf :tillykke: Kan heller ikke forstå, det er så længe, siden du har fået ham Smider du ikke lidt flere billeder ind af fødselsdagsbarnet Gerne et, hvor vi kan se hele Oluf, så man rigtig kan se, hvor stor han er blevet :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke med "lille" Oluf! :tillykke: Det er vildt så hurtigt tiden går..! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke Oluf :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke til Oluf :tillykke: Kan heller ikke forstå, det er så længe, siden du har fået ham Smider du ikke lidt flere billeder ind af fødselsdagsbarnet Gerne et, hvor vi kan se hele Oluf, så man rigtig kan se, hvor stor han er blevet :banan: Jeg skal se hvad jeg kan gøre senere på dagen. I går forsøgte jeg at tage nogle af ham og Vinnie sammen, men Vinnie var ikke samarbejdsvillig, så det blev en masse billeder af halve hunde :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 tillykke med ham - er der noget lab i ham siden han apporterer????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 tillykke med ham - er der noget lab i ham siden han apporterer????? Det skal godt nok være langt ude da På den anden side, jeg har engang gået til træning med en lille rund og lavbenet chokolab :hmm: Men han er en god lille apportør faktisk. Det er ærgerligt at vi ikke kan gå til træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Tillykke til Oluf :klap: og til hans "mor" som har overlevet de første 2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 :tillykke: Tillykke til frække Oluf :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 Stort til lykke til Oluf! Ja, det knne da være fedt med nogle flere Oluf-billeder. Gerne noget med flyvende savl og blafrende læber... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 5, 2013 Rapporter Share Besvaret August 5, 2013 To år?? Helt utroligt som tiden flyver. Men stort tillykke med den næsten voksne Oluf. :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts