Hop til indhold

September billeder 2013

Gæst Beaglepack
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack

Det er blevet efterår - syntes Oscar

Oscar måtte forlade sin stol og hvad gør man så? - Man tager sit tæppe med på ryggen - står lidt og begynder at gå i cirkler mens man pakker tæppet godt rundt om kroppen - derefter ligger man sig for at sove - så kan det godt begynde at ruske derude :mrgreen:

DSC03533.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Beaglepack
Hihi Oscar - hvad mon en beagle bliver til når den kommer ud af puppen? :hmm::mrgreen:

He he ja det er ikke til at vide :mrgreen: men Oscar er i forvejen en meget atypisk beagle, når man lige undtager beagle sirenen :lol: - men han ved jo heller ikke at han er en beagle !

Link til indlæg
Del på andre sites

2. september - en morgentur i regnvejr med dem begge, eftermiddagstur med en af gangen i regnvejr, og billedet her er fælles aftenstur i regnvejr ;-)

foto3.JPG

Efter de tre gåture i dag en kort og to lange (ja i regnvejr :-)) så er de bare trætte begge to :lun:

foto4.JPG

billederne er taget med mobilen så er ikke så gode.

foto1.JPG

foto2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker min lille fjollede rullepølse :mrgreen:

Først smed jeg dynen over hende og åbnede op, så hun lige kunne få hovedet ud.

IncaHyggerUnderDynen.jpg

Så gik jeg ud af værelset, og 5 min. efter står Inca og piver heeelt vildt ved soveværelses døren :hmm:

Pølsedyret har slæbt hele dynen med sig fra sengen af, og kan ikke få den af, uden mors hjælp :roll:

SAM_2180(2).jpg

Og da jeg så grinte af hende og tog et billede, fik jeg dette blik :mrgreen:

SAM_2181(2).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er blevet efterår - syntes Oscar

Oscar måtte forlade sin stol og hvad gør man så? - Man tager sit tæppe med på ryggen - står lidt og begynder at gå i cirkler mens man pakker tæppet godt rundt om kroppen - derefter ligger man sig for at sove - så kan det godt begynde at ruske derude :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]112117[/ATTACH]

Sikke et herligt billede.

Link til indlæg
Del på andre sites