Gæst Beaglepack Skrevet September 1, 2013 Rapporter Share Skrevet September 1, 2013 Det er blevet efterår - syntes Oscar Oscar måtte forlade sin stol og hvad gør man så? - Man tager sit tæppe med på ryggen - står lidt og begynder at gå i cirkler mens man pakker tæppet godt rundt om kroppen - derefter ligger man sig for at sove - så kan det godt begynde at ruske derude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Hihi Oscar - hvad mon en beagle bliver til når den kommer ud af puppen? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Anton og Kato nyder stadig haven. Kato udnytter lige at min kæreste graver i haven, så kan han bruge hullerne som små huler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Hihi Oscar - hvad mon en beagle bliver til når den kommer ud af puppen? :hmm: He he ja det er ikke til at vide men Oscar er i forvejen en meget atypisk beagle, når man lige undtager beagle sirenen - men han ved jo heller ikke at han er en beagle ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Her gløder strikkepindende for fuld kraft og jeg er lige ved at være færdig med en uld trøje til beaglerne Her er den første jeg lavede og som Darwin lige skulle prøve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Lupo og Lunte tonser rundt på stranden. Ærgeligt at hun skal hjem i dag, he he Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Overhovedet ikke septemberbilleder, de er faktisk fra starten af juli i 2011, 2 dage efter vi fik Johna hjem. Jeg var bare lige ved at rydde op på computeren og blev helt sentimental... må vist snart have en hundehvalp igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 1, 2013 Rapporter Share Besvaret September 1, 2013 Min mega dejlige Benny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret September 2, 2013 Rapporter Share Besvaret September 2, 2013 Siger de ikke at de der hvalpe er hyperaktive ballademagere?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 2, 2013 Rapporter Share Besvaret September 2, 2013 (rettet) [ATTACH=CONFIG]112149[/ATTACH] :lun: Redigeret September 2, 2013 af sonja77 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 2, 2013 Rapporter Share Besvaret September 2, 2013 2. september - en morgentur i regnvejr med dem begge, eftermiddagstur med en af gangen i regnvejr, og billedet her er fælles aftenstur i regnvejr Efter de tre gåture i dag en kort og to lange (ja i regnvejr ) så er de bare trætte begge to billederne er taget med mobilen så er ikke så gode. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Min mega dejlige Benny Hold nu op, hvor er de billeder gode!! ---------------------- Rigmor blev passet af min søster, svoger og niecer fra i går til i dag, ude i deres kolonihavehus. Med hund og katte. Hun må have haft en fest, for hun er lige kommet ind af døren, og nu ser hun sådan ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Min datter havde det gamle spejlreflekskamera med på aftenturen, det kom der disse billeder ud af. Gamle skønne hund Vi mødte labben Bodil, som er en af bedste vennerne. Pause... Jeg har lige en pind der skal ædes... Vind i pelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Åh ja, Bodil er et godt navn! Havde tænkt nummer 3 skulle hedde Frida, men bliver pludselig i tvivl! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Åh ja, Bodil er et godt navn! Havde tænkt nummer 3 skulle hedde Frida, men bliver pludselig i tvivl! Bodil er et super navn... Hun kan overhovedet ikke hedde andet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Elsker min lille fjollede rullepølse Først smed jeg dynen over hende og åbnede op, så hun lige kunne få hovedet ud. Så gik jeg ud af værelset, og 5 min. efter står Inca og piver heeelt vildt ved soveværelses døren :hmm: Pølsedyret har slæbt hele dynen med sig fra sengen af, og kan ikke få den af, uden mors hjælp Og da jeg så grinte af hende og tog et billede, fik jeg dette blik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Min mega dejlige Benny Flotte billeder af din smukke hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Det er blevet efterår - syntes Oscar Oscar måtte forlade sin stol og hvad gør man så? - Man tager sit tæppe med på ryggen - står lidt og begynder at gå i cirkler mens man pakker tæppet godt rundt om kroppen - derefter ligger man sig for at sove - så kan det godt begynde at ruske derude [ATTACH=CONFIG]112117[/ATTACH] Sikke et herligt billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 5, 2013 Rapporter Share Besvaret September 5, 2013 Åh ja, Bodil er et godt navn! Havde tænkt nummer 3 skulle hedde Frida, men bliver pludselig i tvivl! Har I lavet reglerne om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Har I lavet reglerne om? Reglen røg ligesom ud af vinduet da vi skulle skilles så når nummer 3 kommer bor jeg jo aleneog så skal den altså IKKE hedde Karin Abdul Jabbar. For jeg synes virkelig ikke Karin er hverken pænt eller et et godt hundenavn... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Reglen røg ligesom ud af vinduet da vi skulle skilles så når nummer 3 kommer bor jeg jo aleneog så skal den altså IKKE hedde Karin Abdul Jabbar. For jeg synes virkelig ikke Karin er hverken pænt eller et et godt hundenavn... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 6, 2013 Rapporter Share Besvaret September 6, 2013 Reglen røg ligesom ud af vinduet da vi skulle skilles så når nummer 3 kommer bor jeg jo aleneog så skal den altså IKKE hedde Karin Abdul Jabbar. For jeg synes virkelig ikke Karin er hverken pænt eller et et godt hundenavn... Ej undskyld, det havde jeg da helt svedt ud med skilsmissen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Nu kommer jeg desværre ikke så meget mere i de her billede tråde Idag har jeg haft besøg af Duffyen og vi har lige været på en god tur bare hende og jeg :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Blomsterbarnet Oluf går sin daglige runde og sniffer alle blomsterne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Lige et billede af Buster. Luca's bedste ven (min fars hund) Han er blanding af en D/S og beagle. Skøn skøn hund:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts