Claudia2500 Besvaret September 12, 2013 Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Tillykke mega fine Inca! Seriøst, hun ser bare SÅ sød ud. Lige til at give en kæmpe krammer Men også til modellerne, de var super dygtige! Og tusind tak Hun er ihvertfald den værste til at tigge, jeg KAN virkelig ikke stå for hende, når hun laver hundeøjne Og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 12, 2013 Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Der er blevet taget billeder af mig og Bamse til DcH bladet i dag.Og havde lige fået hans fine halsbånd fra stjernetossen i dag, så det kunne ikke passe bedre :klap: Dejligt med lidt billeder af os sammen - Knuselsker den hund [ATTACH=CONFIG]112506[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112507[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112508[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112509[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112510[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112511[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112512[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112513[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112514[/ATTACH] Super dejlige billeder! Og skønt at se halsbåndet på! Det klæder ham super godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret September 12, 2013 Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Laver Stjernetosse halsbånd på bestilling?? For Bamses er da godt nok lækkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chewie Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 Lidt blandede billeder fra de sidste 14, yderst begivenhedsrige, hårde og vidunderlige dage: Først vores skønne Ludde, som vi desværre efter lang tids sygdom (kræft), i fredags måtte sende til de evige jagtmarker Han blev brændt alene og siden gik vi til hans ynglingsstrand her i Sverige og holdt en smuk ceremoni og spredte hans aske i vandet og sagde farvel - puha, hvor var det bare hårdt og det er stadig underligt, at han ikke er her mere - jeg kan høre hans fodtrin og synes at jeg ser ham, og kigger efter ham når jeg går ind i et rum Men det var det eneste rigtige for hans skyld og det er jo kærlighed i yderste konsekvens... Siden er det smukke Zelda, vores aldeles vidunderlige 8 måneder gamle omplaceringshund, som jeg hentede helt i Vejle for 2 uger siden - hun er den lille mørke, der ligger sammen med vores lyse kælegris-bandit Chewie. De 2 har det bare SÅ godt sammen og de er bare SUPER forelskede og nyder hinandens selskab. Zelda faldt til med det samme og er en rigtig sød og dejlig pinsesse <3 Det sidste billede er naboens hund, som har fået hvalpe for 13 dage siden og som Chewie er far til :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 Så skulle du se ham, da hun fandt en ostehaps frem. SÅ lydig en hund. Han kunne sitte, give pote, lægge sig og tilbyde al mulig adfærd. Ærgerligt, der ikke faldt noget af 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 Buzzzer-billeder Missing du fanger altså nogle fantastiske situationer!! Til dem der ikke kommer i AOI, så kan jeg da lige vise Buddha-billeder også. Og klart anbefale at få taget af hende. Overvejer en omgang "familiebilleder"... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 Smukke berneraussieretriever :hjerte: han er såååå fin, og voksen at se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 Smukke berneraussieretriever :hjerte: han er såååå fin, og voksen at se på Voksen!?!? Ikke inde i hovedet i hvert fald...:blink: og tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 Voksen!?!? Ikke inde i hovedet i hvert fald...:blink: og tak Jeg kan jo ikke se inden i hans hovede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 Jeg kan jo ikke se inden i hans hovede He he...neeeej, det ville ellers være rart en gang i mellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 13, 2013 Rapporter Share Besvaret September 13, 2013 En noget utålmodig Bobo, der synes vi skal køre NU! Gik indenfor og gjorde mig klar, da jeg pludselig hørte ham gø efter mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Magda, der bliver 1 år i dag :hjerte: Og et fjollebillede Nåhrr - hun er fin :hjerte: Stort tillykke med hende :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 MM: Skønne, skønne billeder af jer!! Synes et af dem bør i ramme! :hjerte: Og herlige billeder af Buzz - årh ha, han kan nææææsten smage kiksen Og siger det gerne igen, Ludwig er SÅ smuk! Tillykke med fødselsdagen søde Magda! Haha til Bobo i bilen, kom nu igaaaaaaang! --- Min hund tigger i hvert fald IKKE! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Så meget forelsket! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Tillykke Magda :banan: Super gruppebillede Shii :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 [ATTACH=CONFIG]112624[/ATTACH] Så meget forelsket! Skøønt billed... Og lille Ellie er i løveklip Hun er SÅ fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 [ATTACH=CONFIG]112624[/ATTACH] Så meget forelsket! haha elsker det! :klap: 3 forskellige hunde, alle i samme farvemønster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 haha elsker det! :klap: 3 forskellige hunde, alle i samme farvemønster Ja, vi kan lide chokolade og brune næser herhjemme Og faktisk er det Ellie som har valgt os! Vi har ikke haft nogen indflydelse Opdrætter mente at hun bare passede ind hos os, både personligheden og farven (Janni har været hos os, og mødt vores hunde). Jeg var skeptisk, men må indrømme nu hvor Ellie er faldet til, så er den lille tosse bare LIGE løven for os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Skøønt billed... Og lille Ellie er i løveklip Hun er SÅ fin Selvfølgelig er hun i løveklip Hun skal udstilles til december, så vi træner at hun kan lide at vise mådes frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Selvfølgelig er hun i løveklip Hun skal udstilles til december, så vi træner at hun kan lide at vise mådes frem Spændende! Rigmor skal udstilles næste weekend.. Heldigvis kommer Janni lige forbi og ordner hende dagen inden. Heldigvis siger jeg bare! Ser allerede nu for mig, at jeg panikker og Janni må i ringen med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 [ATTACH=CONFIG]112624[/ATTACH] Så meget forelsket! Sikke de matcher Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 [ATTACH=CONFIG]112624[/ATTACH] Så meget forelsket! Det brune trekløver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Fiiint trekløver Shii!!! Det må jo gå meget bedre med dem, lækkert!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Taiki i sin "taxi" (se skiltet, som siger "Shiba Inu Taxi Service" ). Både da han var frisk til at posere, og da han var trætte-bammis på vej hjem fra tur. Derudover også et lækkerhedsbillede fra Kongens Have. Har man set magen til lækker hund? ER han ikke bare fantastisk? Jo han er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 14, 2013 Rapporter Share Besvaret September 14, 2013 Louisen, har du en sele til hunden så den ikke kan hoppe op? Så han sidder fast. Er så bange for at Luna hopper op når vi cykler så william holder ved hende meeeen det er ikke optimalt at have den store unge i cyklen*GG* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts