Hop til indhold

September billeder 2013

Gæst Beaglepack
 Share

Recommended Posts

• Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

MM: Skønne, skønne billeder af jer!! Synes et af dem bør i ramme! :hjerte:

Og herlige billeder af Buzz - årh ha, han kan nææææsten smage kiksen :sjov:

Og siger det gerne igen, Ludwig er SÅ smuk!

Tillykke med fødselsdagen søde Magda!

Haha til Bobo i bilen, kom nu igaaaaaaang! :mrgreen:

---

Min hund tigger i hvert fald IKKE!

dertiggesigen_zps614c54aa.jpg

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Louisen, har du en sele til hunden så den ikke kan hoppe op? Så han sidder fast. Er så bange for at Luna hopper op når vi cykler så william holder ved hende meeeen det er ikke optimalt at have den store unge i cyklen*GG*

Han har sin almindelige sele på, hvor der er sat en line på (alm. line, ikke Flex). Denne line har jeg så op til styret og rundt om håndleddet.

Hvis han gør anledning til at ville hoppe ud, fjerner jeg hånden fra styret og holder ordentligt fast i linen. Jeg kører ikke så hurtigt og man får hurtigt rutinen med det, så man kan gøre det uden at fjerne øjnene fra trafikken. Og man har jo 3 hjul, så balancen er intet problem.

Men han har ikke gjort det siden han var hvalp. Han kan godt finde på at "hænge" med forpoterne over kanten, for bedre at kunne se, men han hopper ikke ud. Det ved han godt er forbudt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har sin almindelige sele på, hvor der er sat en line på (alm. line, ikke Flex). Denne line har jeg så op til styret og rundt om håndleddet.

Hvis han gør anledning til at ville hoppe ud, fjerner jeg hånden fra styret og holder ordentligt fast i linen. Jeg kører ikke så hurtigt og man får hurtigt rutinen med det, så man kan gøre det uden at fjerne øjnene fra trafikken. Og man har jo 3 hjul, så balancen er intet problem.

Men han har ikke gjort det siden han var hvalp. Han kan godt finde på at "hænge" med forpoterne over kanten, for bedre at kunne se, men han hopper ikke ud. Det ved han godt er forbudt.

:banan:Der skal også meget gode grunde til, inden man overhovedet overvejer at forlade så fint et køretøj :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay. Nej jeg cykler nu heller ikke stærkt, slet ikke. Men er bare vildt nervøs for hun vil hoppe ud.

Det kunne jo være hyggeligt at hun lærer at køre med i cyklen ;) JEg har jo både bænk og sele til børn i min cykel, så den har fragtet mange og meget rundt*GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

okay. Nej jeg cykler nu heller ikke stærkt, slet ikke. Men er bare vildt nervøs for hun vil hoppe ud.

Det kunne jo være hyggeligt at hun lærer at køre med i cyklen ;) JEg har jo både bænk og sele til børn i min cykel, så den har fragtet mange og meget rundt*GG*

Altså, selvom Taiki aldrig er hoppet ud, har jeg ham stadig i snor. For det skal kun gå galt én gang og så er han færdig. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne man ikke skrue en krog ind bagerst i kassen og så koble en sikkerhedsele fast i den? Jeg tror måske faktisk endda jeg har en sikkerhedssele-del liggende som du godt må få, da mine sidder i bur begge to efter jeg fik gulpladebil....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sådan en her jeg har haft, skal se om jeg ikke kan finde den. Men hvis ikke så koster de ikke ret meget her http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundetransport/sikkerhedssele/181725

[ATTACH=CONFIG]112693[/ATTACH]

Den er smart. Sig til hvis du finder den, så vil jeg gerne købe den - ellers køber jeg bare en via det link. Hurra for HF :)

Link til indlæg
Del på andre sites