potil Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 Hvor er det nu henne af du bor?Tusind tak, hvor er det bare så fedt Skovsgård, så vi er jo næsten naboer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 17, 2013 Rapporter Share Besvaret September 17, 2013 ha ha ha ja heroppe er man jo naboer i mange miles omkreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Foresten jeg betaler gerne porto hvis den kan sendes som brev Igen er jeg vildt imponeret over hf, jeg håber en skønne dag at jeg kan gøre noget gengæld til folk herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Jeg skal nok lige huske at kigge efter den i aften - jeg er jo ved at flytte, så alting er lettere kaotisk i mit hjem... Men ved jeg har haft en, da Karla sad i sikkerhedssele i den gamle bil, skal bare lige huske hvor den er.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Ellers havde potil vist også en. For mig er det hele bare så fint og jeg betaler gerne, så må i slås om hvem af jer der skal slippe af med den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Lidt spam fra tumpen og tossen mmm det er så hyggeligt at pille frø mm. ud af pelsen efter en god tur på engen... grauuuu faaarlig løve! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Fantastiske farver de har og hvor er de kære cs-dumle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Gråmule Dumle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Ih, hvor er jeg glad for at vi har hundepuder liggende så mange steder rundt omkring. Ellers var der jo ikke noget at gemme snuden under.... :stupid: [ATTACH=CONFIG]112691[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 oO( ) :sjov: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Han er en skør kugle... jord ud over det hele... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 i går aftes da jeg skulle i min seng så den således ud "vi er klar mor, til at putte kommer du? der er lige plads til dig" jo jo men hvor skal far så ligge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 [ATTACH=CONFIG]112725[/ATTACH]i går aftes da jeg skulle i min seng så den således ud "vi er klar mor, til at putte kommer du? der er lige plads til dig" jo jo men hvor skal far så ligge I hundekurven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimas Besvaret September 18, 2013 Rapporter Share Besvaret September 18, 2013 Oberst på snart 12 uger charmer sig frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 [ATTACH=CONFIG]112726[/ATTACH] Oberst på snart 12 uger charmer sig frem Nuurh Hvad er det for en blanding han er ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Vi er ved at få anlagt ny kommunevej. Det giver nogle varierede gåture, hvor naturen støder sammen med "civilisationen". Her fra i går aftes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Og lidt ældre billeder. Af en eller anden grund er vi hele tiden fulgt af et noget omskifteligt vejr. God torsdag aften derude i H-F hjemmene. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Den er smart. Sig til hvis du finder den, så vil jeg gerne købe den - ellers køber jeg bare en via det link. Hurra for HF Vi har også en, men vi kan ikke bruge den fordi den ikke passer i Volvo (derp, det skal man lige tjekke først)... Men det er måske for dyrt at sende fra NL?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 shii : ja og godt nok lander jeg i amsterdam meeeen kommer jo ikke udenfor det sikre område Jeg har skrevet til Potil og så ser jeg om ikke vi finder ud af noget. Ellers råber jeg lige herinde igen. OG tusind tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimas Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Nuurh Hvad er det for en blanding han er ? Mor er dansk/svensk blandet med lidt fox og cocker spaniel, fader er cairn terrie Han er en utrolig rolig hvalp, og yderst charmerende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Elsker graciebilleder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Ej KarinaO du har en flot hund:lun:Og rigtig flotte billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 [ATTACH=CONFIG]112726[/ATTACH] Oberst på snart 12 uger charmer sig frem Hold da op han er kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Elsker graciebilleder :hjerte: Det gør jeg oss'. Jeg kan faktisk ikke styre det. Ej KarinaO du har en flot hund:lun:Og rigtig flotte billeder Tusind tak. Gracie er en rigtig modella. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 19, 2013 Rapporter Share Besvaret September 19, 2013 Og Gracie har været med på ridetur på den nye vej i dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts