Gæst Caligo Besvaret September 26, 2013 Rapporter Share Besvaret September 26, 2013 Lupo er træt efter en lang dag :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret September 26, 2013 Rapporter Share Besvaret September 26, 2013 Taiki: "Giftig? Hvad fanden snakker du om, mor? Det er et skide puslespil, altså. Jeg var lige midt i det!! Jaja, så lader jeg den være, nu hvor du insisterer. Men så har du bare også at hoste op med nogle godbidder! --- Jeg ved da godt, at der er godbidder i spillet. Men helt ærligt. Jeg sidder her og glor, mens du er 100 år om at tage et billede - tror du, den slags er gratis eller hvad? Du kan godt hoste op med de GODE skejsere fra godbids-kassen... og SÅ skal jeg gøre puslespillet færdigt. Du vover ikke at røre det, så.. så.. så GØR jeg af dig, ja jeg gør!!" Diktatoren var IKKE tilfreds med, at dette billede skulle tages og der derfor blev sagt "Den er giftig!" som er kommandoen for at vente. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret September 26, 2013 Rapporter Share Besvaret September 26, 2013 ^^ Bare lige hurtigt en lille billedcollage fra turen i sandgraven i dag By the way - på det nederste billede er Zazu i gang med at glide ned af bakken. Hver gang hun gik i stå så møvede hun rundt, så hun gled videre ned. Hun syntes åbenbart det var sjovt?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimJ Besvaret September 26, 2013 Rapporter Share Besvaret September 26, 2013 6 mdr. gamle Luffe, opdager glæden ved at blive våd, uden at være i bad... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 [ATTACH=CONFIG]112957[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]112958[/ATTACH] 6 mdr. gamle Luffe, opdager glæden ved at blive våd, uden at være i bad... Hvor er han lækker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Iiiiiiim gonna get you Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Nogen har lært at grave efter mus. Det har en anden nogen *host* Maya *host* lært nogen. Men stilen er lidt spøjs, for han graver også med munden Hvilket giver...temmelig meget jord mellem tænderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Har jeg noget siddende på min tunge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 28, 2013 Rapporter Share Besvaret September 28, 2013 Buzz "Tandløs" og lettere gråhåret. Og han er hvad - 2 år gammel? SÅ dejlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 28, 2013 Rapporter Share Besvaret September 28, 2013 Buzz "Tandløs" og lettere gråhåret. Og han er hvad - 2 år gammel? SÅ dejlig. Ja ja, men fjederen er stadig spændt.....vi har da set den i let svævende bevægelser, der ville få enhver gazelle til at tænke, hvad fa***n var det for en sær krøllet ting der strøg forbi der! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret September 28, 2013 Rapporter Share Besvaret September 28, 2013 Min kæreste og jeg gik forbi et sted der solgte kødben, og vi kunne bare ikke modstå fristelsen til at købe en lille bitte ting til Lupo ...Forhåbentlig giver det anledning til MANGE MANGE timers hygge for ham I starten var det vildt suspekt, den der mærkelige ting der lå inde i stuen....så undgik man den og gøede lidt af den....Men nu er den vist godkendt Han får det selvfølgelig kun i begrænset tid ad gangen, så han ikke ender med at få vildt dårlig mave. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 28, 2013 Rapporter Share Besvaret September 28, 2013 Min kæreste og jeg gik forbi et sted der solgte kødben, og vi kunne bare ikke modstå fristelsen til at købe en lille bitte ting til Lupo ...Forhåbentlig giver det anledning til MANGE MANGE timers hygge for ham I starten var det vildt suspekt, den der mærkelige ting der lå inde i stuen....så undgik man den og gøede lidt af den....Men nu er den vist godkendt Han får det selvfølgelig kun i begrænset tid ad gangen, så han ikke ender med at få vildt dårlig mave. [ATTACH=CONFIG]113006[/ATTACH] Smitter den brunlige farve af på pelsen, eller er det bare belysningen der spiller ind! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret September 28, 2013 Rapporter Share Besvaret September 28, 2013 Smitter den brunlige farve af på pelsen, eller er det bare belysningen der spiller ind! Det er heldigvis bare belysningen! Lupo fik engang nogle griseører der var rødlige, og der havde han rødlige poter i 2-3 måneder, selv efter at have været i bad flere gange! Det ønsker man bare ikke med en hvid hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Tog lige kameraet og tulle med ud på græsset:lun: De to første skulle egentlig være billeder af Luna, der apporterede fyrtårnet, men det her er så Luna's mening om det:mrgreen: De eneste billeder man kan få af Luna, uden at hun ligner en, der får tæsk, er bare at klikke, når hun ikke lægger mærke til kameraet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 ud i det blå for at nyde det skønne vejr idag:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Det her er den velkomstkommitte der venter nede for enden af vores grusvej. Sære naboer, der bare lader deres hunde rende løst rundt. Og så oven i købet en beagle, men den går ingen steder. Og så besluttede geden sig for, at den hellere ville rende rundt sammen med hundene, end at være i indhegning sammen med køerne. Samme ged har vi reddet ud af en anden nabos hesteindhegning, og da vi så den løs sammen med hundene første gang, ringede vi straks for at fortælle dem, at den var sluppet ud igen, men næh, de havde selv lukket den ud. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Det her er den velkomstkommitte der venter nede for enden af vores grusvej. Sære naboer, der bare lader deres hunde rende løst rundt. Og så oven i købet en beagle, men den går ingen steder. Og så besluttede geden sig for, at den hellere ville rende rundt sammen med hundene, end at være i indhegning sammen med køerne. Samme ged har vi reddet ud af en anden nabos hesteindhegning, og da vi så den løs sammen med hundene første gang, ringede vi straks for at fortælle dem, at den var sluppet ud igen, men næh, de havde selv lukket den ud. :stupid: [ATTACH=CONFIG]113049[/ATTACH] Hvor er nogle mennesker bare idioter!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Det her er den velkomstkommitte der venter nede for enden af vores grusvej. Sære naboer, der bare lader deres hunde rende løst rundt. Og så oven i købet en beagle, men den går ingen steder. Og så besluttede geden sig for, at den hellere ville rende rundt sammen med hundene, end at være i indhegning sammen med køerne. Samme ged har vi reddet ud af en anden nabos hesteindhegning, og da vi så den løs sammen med hundene første gang, ringede vi straks for at fortælle dem, at den var sluppet ud igen, men næh, de havde selv lukket den ud. :stupid: [ATTACH=CONFIG]113049[/ATTACH] Løse hunde... og en ged!!! Nu føler jeg mig helt privilegeret over genboens løse hund, der trods alt for det meste holder sig på grunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Spam fra tumpen og tossen. Tumlingen i hopla Dumle er meget interesseret i at få fat på Codys legetøj Tossen og tumpen Mon det var far der kom hjem? Oooh no! Setteren bliver spist af en farlig kampcocker! Nej vent... det ser ud til setteren ar overtaget! Faaarlige kamphunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts