Hop til indhold

September billeder 2013

Gæst Beaglepack
 Share

Recommended Posts

• Svar 169
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Taiki:

"Giftig? Hvad fanden snakker du om, mor? Det er et skide puslespil, altså. Jeg var lige midt i det!! Jaja, så lader jeg den være, nu hvor du insisterer. Men så har du bare også at hoste op med nogle godbidder! --- Jeg ved da godt, at der er godbidder i spillet. Men helt ærligt. Jeg sidder her og glor, mens du er 100 år om at tage et billede - tror du, den slags er gratis eller hvad? Du kan godt hoste op med de GODE skejsere fra godbids-kassen... og SÅ skal jeg gøre puslespillet færdigt. Du vover ikke at røre det, så.. så.. så GØR jeg af dig, ja jeg gør!!"

Diktatoren var IKKE tilfreds med, at dette billede skulle tages og der derfor blev sagt "Den er giftig!" som er kommandoen for at vente. :roll:

1379961_643072119058801_973939264_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

1186331_10201849645744942_1423483445_n.jpg

^^ Bare lige hurtigt en lille billedcollage fra turen i sandgraven i dag :lun:

By the way - på det nederste billede er Zazu i gang med at glide ned af bakken. Hver gang hun gik i stå så møvede hun rundt, så hun gled videre ned. Hun syntes åbenbart det var sjovt?! :vedikke::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Buzz :sjov: "Tandløs" og lettere gråhåret. Og han er hvad - 2 år gammel? SÅ dejlig. :lun:

:lol: Ja ja, men fjederen er stadig spændt.....vi har da set den i let svævende bevægelser, der ville få enhver gazelle til at tænke, hvad fa***n var det for en sær krøllet ting der strøg forbi der! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste og jeg gik forbi et sted der solgte kødben, og vi kunne bare ikke modstå fristelsen til at købe en lille bitte ting til Lupo :engel: ...Forhåbentlig giver det anledning til MANGE MANGE timers hygge for ham :lol: I starten var det vildt suspekt, den der mærkelige ting der lå inde i stuen....så undgik man den og gøede lidt af den....Men nu er den vist godkendt :-D Han får det selvfølgelig kun i begrænset tid ad gangen, så han ikke ender med at få vildt dårlig mave.

Kødben.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kæreste og jeg gik forbi et sted der solgte kødben, og vi kunne bare ikke modstå fristelsen til at købe en lille bitte ting til Lupo :engel: ...Forhåbentlig giver det anledning til MANGE MANGE timers hygge for ham :lol: I starten var det vildt suspekt, den der mærkelige ting der lå inde i stuen....så undgik man den og gøede lidt af den....Men nu er den vist godkendt :-D Han får det selvfølgelig kun i begrænset tid ad gangen, så han ikke ender med at få vildt dårlig mave.

[ATTACH=CONFIG]113006[/ATTACH]

:-D Smitter den brunlige farve af på pelsen, eller er det bare belysningen der spiller ind! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Smitter den brunlige farve af på pelsen, eller er det bare belysningen der spiller ind! :mrgreen:

Det er heldigvis bare belysningen! :-D Lupo fik engang nogle griseører der var rødlige, og der havde han rødlige poter i 2-3 måneder, selv efter at have været i bad flere gange! Det ønsker man bare ikke med en hvid hund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tog lige kameraet og tulle med ud på græsset:lun:

De to første skulle egentlig være billeder af Luna, der apporterede fyrtårnet, men det her er så Luna's mening om det:mrgreen:

_DSC5225.jpg

_DSC5226.jpg

De eneste billeder man kan få af Luna, uden at hun ligner en, der får tæsk, er bare at klikke, når hun ikke lægger mærke til kameraet

_DSC5233.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her er den velkomstkommitte der venter nede for enden af vores grusvej. Sære naboer, der bare lader deres hunde rende løst rundt. Og så oven i købet en beagle, men den går ingen steder. Og så besluttede geden sig for, at den hellere ville rende rundt sammen med hundene, end at være i indhegning sammen med køerne.

Samme ged har vi reddet ud af en anden nabos hesteindhegning, og da vi så den løs sammen med hundene første gang, ringede vi straks for at fortælle dem, at den var sluppet ud igen, men næh, de havde selv lukket den ud. :stupid:

IMG_5006.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her er den velkomstkommitte der venter nede for enden af vores grusvej. Sære naboer, der bare lader deres hunde rende løst rundt. Og så oven i købet en beagle, men den går ingen steder. Og så besluttede geden sig for, at den hellere ville rende rundt sammen med hundene, end at være i indhegning sammen med køerne.

Samme ged har vi reddet ud af en anden nabos hesteindhegning, og da vi så den løs sammen med hundene første gang, ringede vi straks for at fortælle dem, at den var sluppet ud igen, men næh, de havde selv lukket den ud. :stupid:

[ATTACH=CONFIG]113049[/ATTACH]

Hvor er nogle mennesker bare idioter!!

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]113049[/ATTACH]

Løse hunde... og en ged!!! :shock:

Nu føler jeg mig helt privilegeret over genboens løse hund, der trods alt for det meste holder sig på grunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Spam fra tumpen og tossen.

Tumlingen i hopla

IMG_8765.JPG

Dumle er meget interesseret i at få fat på Codys legetøj

IMG_8779.JPG

IMG_8789.JPG

Tossen og tumpen

IMG_8872.JPG

IMG_8898.JPG

IMG_8928.JPG

Mon det var far der kom hjem?

IMG_8950.JPG

Oooh no! Setteren bliver spist af en farlig kampcocker!

IMG_9015.JPG

Nej vent... det ser ud til setteren ar overtaget!

IMG_9026.JPG

IMG_9050.JPG

Faaarlige kamphunde

IMG_9052.JPG

IMG_9054.JPG

IMG_9059.JPG

IMG_9062.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites