Charlotte1970 Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Blomsterbarnet Oluf går sin daglige runde og sniffer alle blomsterne Lækkerhedshund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 null Smukkeste Oluf <3 Elsker hans intense øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Vi kommer heller ikke så tit i denne tråd. Men et par billeder taget med mobilen på aften turen nu her:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 7, 2013 Rapporter Share Besvaret September 7, 2013 Nu kommer jeg desværre ikke så meget mere i de her billede tråde Idag har jeg haft besøg af Duffyen og vi har lige været på en god tur bare hende og jeg :hjerte: Hvor er hun sød<3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Inca fylder 2 år i dag :hjerte: Først lidt billeder af vores hyggelige gå-tur :blink: Nomnom... Daaajlige pivedyr :banan: Happy doooog :klap: Jeg ta'r den!! Wraaarh!! Funny face Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Dagens makkerpar på toppen. Kæft jeg elsker bare den hund så højt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Og resten af billederne: (selvom nogle af dem kom som vedhæftede i det andet indlæg :hmm:) Hun ventede meeeeget tålmodigt på kagen, lavet specielt til hende :hjerte: "Giv mig nu bare et stykke :(" Og der var dejlige fødselsdagsgaver fra morfar og bedste Og SÅ bliver der ædt kage! Med en pose som underlag, bare for at tage det værste flødeskum :b Og vi andre spiste "alm" lagkage med jordbær vendt i flødeskum som fyld :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Åååh Inca, hun er bare så skøøøn! :hjerte: Og kage med baconbogstaver, den idé ryger lige i huskekassen :5up: Hjertelig Tillykke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Åååh Inca, hun er bare så skøøøn! :hjerte: Og kage med baconbogstaver, den idé ryger lige i huskekassen :5up: Hjertelig Tillykke! Taaaak :blink: Ja det var ret smart Inca brokkede sig ihvertfald ikke :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Ej, hvor sjovt! Min Mikkel er også en blanding mellem en Beagle og Dansk/svensk gårdhund Hvor gammel er Buster? Han er 2 år. Virkelig en lækker hund. Han har et super hundesprog, og kan sætte fut i Luca på den gode måde. Ikke noget med at snuse bagi, men han skubber til hende og hun overgiver sig hver gang, og jagter ham lidt. Det vil sige han løber haven rundt, og Luca nøjes med at løbe 5-10 meter, hver gang han når hende igen. Buster er den eneste hund Luca gider ligge ryg mod ryg med. Han er bare så skøn:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 8, 2013 Rapporter Share Besvaret September 8, 2013 Blomsterbarnet Oluf går sin daglige runde og sniffer alle blomsterne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 9, 2013 Rapporter Share Besvaret September 9, 2013 Jeg har fået taget "barn og hund" billeder af Buddha. Og der er mange flere... Er meget imponeret over hvor godt Buddha har fanget dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 10, 2013 Rapporter Share Besvaret September 10, 2013 Wow..! Respekt, Buddha ja meget respekt endda... Har fået 15 billeder og alle er helt specielle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 10, 2013 Rapporter Share Besvaret September 10, 2013 Superfede billeder Charlotte! Buddha er bare så dygtig og laver så flotte og specielle billeder! Det er min hemmelige drøm at få booket en session hos hende en eller anden gang jeg er på djævleøen med hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret September 10, 2013 Rapporter Share Besvaret September 10, 2013 Superfede billeder Charlotte! Buddha er bare så dygtig og laver så flotte og specielle billeder! Det er min hemmelige drøm at få booket en session hos hende en eller anden gang jeg er på djævleøen med hunde Eftersom drømmen ikke er hemmelig mere, kan jeg kun sige: Do it! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 10, 2013 Rapporter Share Besvaret September 10, 2013 Tillykke INca :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 10, 2013 Rapporter Share Besvaret September 10, 2013 Super Buddha billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 11, 2013 Rapporter Share Besvaret September 11, 2013 Blomsterbarnet Oluf går sin daglige runde og sniffer alle blomsterne Nårh, blomsterbarn Vi kommer heller ikke så tit i denne tråd. Men et par billeder taget med mobilen på aften turen nu her:hjerte: Smukke, smukke blå pige! Dagens makkerpar på toppen. Kæft jeg elsker bare den hund så højt Årh! Godt gået!! Tillykke med fødselsdagen Inca! Charlotte: så flotte billeder af dem! Du er SÅ sej til det der Buddha! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret September 11, 2013 Rapporter Share Besvaret September 11, 2013 Fandt lige et billede af Lupo fra opdrætteren fra den han var helt lille, og kunne ikke lige lade være med at dele det. En lille og nuttet pelsbold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret September 11, 2013 Rapporter Share Besvaret September 11, 2013 Vores mor går alt for meget med os - vi bliver trætte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 11, 2013 Rapporter Share Besvaret September 11, 2013 Tillykke mega fine Inca! Seriøst, hun ser bare SÅ sød ud. Lige til at give en kæmpe krammer Wow..! Respekt, Buddha Men også til modellerne, de var super dygtige! Og tusind tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret September 11, 2013 Rapporter Share Besvaret September 11, 2013 mor far og børn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 11, 2013 Rapporter Share Besvaret September 11, 2013 Der er blevet taget billeder af mig og Bamse til DcH bladet i dag. Og havde lige fået hans fine halsbånd fra stjernetossen i dag, så det kunne ikke passe bedre :klap: Dejligt med lidt billeder af os sammen - Knuselsker den hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 12, 2013 Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Med en god ven, er man aldrig alene Skal jeg hjælpe med at spise den der? head bud Verdens bedste ven :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 12, 2013 Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Med en god ven, er man aldrig alene Skal jeg hjælpe med at spise den der? head bud Verdens bedste ven :hjerte: Dejlige billeder, bliver glad i låget når jeg ser på dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts