Pernille og Lucca Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Hej alle Jeg er ny herinde.. Jeg hedder Pernille og det her er Lucca: Hun er et lille gadekryds, højst sandsynligt med en andel tibetansk spaniel. Hun er en fantastisk hund som jeg virkelig er glad for. Hej fra Pernille og Lucca Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret September 4, 2013 Rapporter Share Besvaret September 4, 2013 Hej og velkommen til Hun ser vel nok sød ud ...hvor gammel er hun ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Pernille og Lucca Besvaret September 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2013 Tak skal du have Man ved ikke præcis alderen på hende, men omkring de 3 år. Jeg har fået hende fra et internat nemlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret September 4, 2013 Rapporter Share Besvaret September 4, 2013 Er hun fra et dansk internat eller udenlandsk ? Jeg har 2 gade/internat hunde fra Polen og deres alder kendes heller ikke præcis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Pernille og Lucca Besvaret September 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2013 Fra en lille hundeshelter i Rumænien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 4, 2013 Rapporter Share Besvaret September 4, 2013 Velkommen:vinken: Hvor er hun bare helt vildt kær:lun: ELSKER det billede hvor hun "viser tænder":hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 4, 2013 Rapporter Share Besvaret September 4, 2013 Velkommen til. Og hvor er hun dog kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret September 4, 2013 Rapporter Share Besvaret September 4, 2013 Velkommen til dig og Lucca Fint hunde gebis hun har Lige til en TV reklame . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts