Hop til indhold

Pris for pasning

Gæst kleo
 Share

Recommended Posts

Hvad kan man forlange for at passe hund?

vi har 3 bokse dvs ikke masser af larm og mange fremmede hunde at tage stilling til, gæsten medbringer eget foder, gulvvarme, lille terrasse til hver boks, luftning i snor i skov og mark samt løs på 1000m.indhegnet område;)

masser af nus og kontakt, jeg er hjemme hele dagen;)

men hvad skal vi tage for pasning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad kan man forlange for at passe hund?

vi har 3 bokse dvs ikke masser af larm og mange fremmede hunde at tage stilling til, gæsten medbringer eget foder, gulvvarme, lille terrasse til hver boks, luftning i snor i skov og mark samt løs på 1000m.indhegnet område;)

masser af nus og kontakt, jeg er hjemme hele dagen;)

men hvad skal vi tage for pasning?

Jeg er jo fra den anden side af havet men vil mene at 180-200 ikke er urimeligt, måske med rabet for hele uger som BassilBerner er inde på. Alene det lave antal af hunde synes jeg kan hive prisen gevaldigt i vejret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have;) vi er blevet enige om at 130 kr er fint, vi finder en pris for længerevarende ophold og for 2 hunde;) så håber jeg ikke det er for meget;) uh jeg glæder mig til vi er klar;) det bliver fint, Hans Jørgen har lavet huller ud til i hver boks, vi mangler den ene ende af gulvene og alt tråd/gitter, der er sat faste skillevæge op, de bliver malet hvide, udenfor bliver der en lille forhøjning af træ hvor hundene kan ligge, så er der en stump græs så der kan graves;) til hver løbegård.

jeg tror jeg maler lågen ud til i en eller anden pangfarve så det ikke bliver for kedeligt;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have;) vi er blevet enige om at 130 kr er fint, vi finder en pris for længerevarende ophold og for 2 hunde;) så håber jeg ikke det er for meget;) uh jeg glæder mig til vi er klar;) det bliver fint, Hans Jørgen har lavet huller ud til i hver boks, vi mangler den ene ende af gulvene og alt tråd/gitter, der er sat faste skillevæge op, de bliver malet hvide, udenfor bliver der en lille forhøjning af træ hvor hundene kan ligge, så er der en stump græs så der kan graves;) til hver løbegård.

jeg tror jeg maler lågen ud til i en eller anden pangfarve så det ikke bliver for kedeligt;)

Lyder fint :5up:....tror mange vil bruge sådan et sted :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

har I undersøgt om I skal anerkendes et eller andet sted ? momsregistreres fks ? - jeg ved at dyrehandler fks jævnligt har besøg af kredsdyrlægen , det er ikke for at være negativ ( eller starte en længere HF- diskution ) , men bare for at være på den sikre side .

Man kan/skal ikke have godkendelse, når der kun er plads til 4 hunde eller derunder. Reglerne skiller ved 5 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

har I undersøgt om I skal anerkendes et eller andet sted ? momsregistreres fks ? - jeg ved at dyrehandler fks jævnligt har besøg af kredsdyrlægen , det er ikke for at være negativ ( eller starte en længere HF- diskution ) , men bare for at være på den sikre side .

Jep har jeg styr på, godkendelse m.m først når der er flere end 4 bokse som Anne skriver, moms efter omsætning størrer end 50000,00 beløbet opgives som indkomst ved årsafslutning;) jeg er regnskabsuddanbet og har helt styr på den del;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan/skal ikke have godkendelse, når der kun er plads til 4 hunde eller derunder. Reglerne skiller ved 5 hunde.
ahr..Der står nu i bekendtgørelsen "hvis der opstaldes mindre end 4 hunde"..Men da Kleo kun har 3 bokse skal der ikke søges.

Men det kan være du tænker på erhversmæssig opdræt.. der må man max have 4 hunde (gælder alle også private og ejere af kun hanhunde)..Erhvervsmæssig opdræt er når man (som opdrætter) har 3 eller flere tæver og opdrætter 3 eller flere kuld om året..

Link til indlæg
Del på andre sites