Gæst Dogue1 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 ..Pletøgler..:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Tacco kan ikke fange mig øv-bæv:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Ihhh altså jeg tror at Lexus er ved at løbe hjem til mig på Djævleøen - og han skal være noget så velkommen Han er altså bare for lækker og fotogen samtidig Skøøønnnn:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Det håber jeg da ikke han er. Vi ville godt nok komme til at savne ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 :-D i må gerne komme og besøge ham engang imellem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Hvor er de dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Hvor er de dejlige Det ser ud til at have været hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Herlige billeder:-D Der bliver rigtig hygget igennem:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Hvor er de dejlige Det ser ud til at have været hyggeligt Ja det var rigtig rå hygge:blink: Nu må dumle-drengen altså også snart komme på besøg så de kan komme på den mark sammen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Herlige billeder:-D Der bliver rigtig hygget igennem:-) De er jo nød til at hygge sammne, der kommer jo ikke nogen og gør det for dem vel!?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Hvor er de dejlige Sæ'fø'li' er de det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 De er jo nød til at hygge sammne, der kommer jo ikke nogen og gør det for dem vel!?:blink: :lol: Nej, det er jo det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Oktober 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 25, 2008 Ja det var rigtig rå hygge:blink:Nu må dumle-drengen altså også snart komme på besøg så de kan komme på den mark sammen:-D Det vil han skam også gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Ha ha, jeg er vild med det billede hvor Taco jagter Lexus :klap:Du har ret Dogue, Lexus ligner en der synger *Du kan ikke fange mig na-na-naa-naaaa-naaaaaaa* :klovn: Han gir' den da virkelig gas Ps.: Dogue jeg bliver altså NØDT til at møde Lexus!!!! Minimum 1 gang. Please??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Ha ha, jeg er vild med det billede hvor Taco jagter Lexus :klap:Du har ret Dogue, Lexus ligner en der synger *Du kan ikke fange mig na-na-naa-naaaa-naaaaaaa* :klovn: Han gir' den da virkelig gas Ps.: Dogue jeg bliver altså NØDT til at møde Lexus!!!! Minimum 1 gang. Please??? Jamen jeg har jo sagt at i er mere end velkommen!:blink: Jeg skal nok baske et eller andet mad sammen. Vi har da et gæste værelse som i kan låne:lol::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mariesvita Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Jamen jeg har jo sagt at i er mere end velkommen!:blink:Jeg skal nok baske et eller andet mad sammen. Vi har da et gæste værelse som i kan låne:lol::blink: Hvad så med mig:megaked: Jeg vil også se Lexus:megaked: Sender du ham ikke en lille tur til København?? Jeg skal nok passe rigtig godt på ham - i laaaaaaang tid:engel::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Hvad så med mig:megaked: Jeg vil også se Lexus:megaked:Sender du ham ikke en lille tur til København?? Jeg skal nok passe rigtig godt på ham - i laaaaaaang tid:engel::blink: Til Køwenhaun!! hva hunden sku Lexus i køwenhaun!? Næj do. Kom do te viborg og kæl lexus lidt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Oktober 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2008 Han er lækker den dreng :hjerte: den der plettede en går også an Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts