Louisen Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside, eller nogen andre hjemmesider for den sags skyld. Jeg ved, at der ligger et fritløbsområde ved Sølvgade, men jeg snakker om inde i selve haven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret September 12, 2013 Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Nej, det tror jeg bestemt ikke mam må. Man måtte ihvertfald ikke da jeg læste derinde, ikke engang en cykel måtte man tage med derind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret September 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Nu har jeg fået at vide fra en anden hundeejer på Facebook, at man gerne må - bare hunden er i snor. Jeg tror, vi tager derind. Worst case scenario, må jeg cykle de meter længere over til Kongens Have. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 12, 2013 Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 ---Fortæl lige her, hvad du finder ud af, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret September 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2013 Jeg skal nok fortælle om det i morgen. Jeg sov middagslur med hunden, og da alarmen ringede begravede han uret i sin kurv, og kom ind og sov videre sammen med mig. Så jeg vågnede alt for sent til den lille udflugt og det blev kæresten, der gik tur med ham i stedet, her i kvarteret. Vi tager revanche i morgen. Nu har jeg trods alt også fundet vækkeuret. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret September 15, 2013 Rapporter Share Besvaret September 15, 2013 Ha Ha - klog hund ! Det ville jeg ønske mine gjorde mandag morgen !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret September 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2013 Man må IKKE have hund med ind i Botanisk Have. Der var et stort skilt. Så vi gik i Kongens Have i stedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts