Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 "Man skal ikke smide med sten, nå man selv bor i glashus". Tror ikke lige din stil er måden at skaffe fremtidige kunder på, men fred være med dig, måske når du bliver lidt ældre, du vil lære at man fanger flere fluer med honning end med eddike :5up: Det er da noget sludder, der kan da være masser af grunde til at en hund bliver n¢d til at bære mundkurv, og det beh¢ver da ikke være spor stressende eller traumatisk for hunden. Jeg taler da bestemt ikke i den tone den anden snakker i det helt sikkert ligesom mit syn ikke er så indskrænket det muligt jeg er ny herinde men det gør ikke at jeg bukker under fordi flertallet åbenbart ikke er vant til en stiller sig mod flokken. Ældre? jeg er 30 år og har en del styr på de ting jeg udtaler mig om til forskel for visse andre herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Er din hund forresten begravet - eller bare begavet Begge dele tror jeg. Under jorden er han ihvertfald, for jeg har da selv gravet ham ned. (Også derfor jeg føler mig rimelig sikker på at han ikke umiddelbart udgør nogen trussel for struber, hænder og hvad har vi ) Mja, men nu ser jeg så, at vi også kan byde på DKWiechert og det kan nu da heller ikke være det værste at diske op med...og desuden er det beroligende, idet han muligvis møder den evt hjemmefra stukne hund i skoven og så...puf... Just præcis. Den store stærke beskytter...... med de tynde arme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Du har ikke en attitude der får folk til at lytte til hvad du har at sige :blink: Men mange mennesker er jo meget forskellige i det virkelige liv, og så på internettet, så din manglende evne til positiv kommunikation via dette moderne medie, skal jeg jo ikke d¢mme dine trænerevner ud fra 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Jeg taler da bestemt ikke i den tone den anden snakker i det helt sikkert ligesom mit syn ikke er så indskrænket det muligt jeg er ny herinde men det gør ikke at jeg bukker under fordi flertallet åbenbart ikke er vant til en stiller sig mod flokken. Ældre? jeg er 30 år og har en del styr på de ting jeg udtaler mig om til forskel for visse andre herinde Ja det ser vi jo tydeligt at du gør...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Begge dele tror jeg. Under jorden er han ihvertfald, for jeg har da selv gravet ham ned. (Også derfor jeg føler mig rimelig sikker på at han ikke umiddelbart udgør nogen trussel for struber, hænder og hvad har vi ) Just præcis. Den store stærke beskytter...... med de tynde arme Ja-ja who cares bare der sidder en gun i enden, i fald kræet stikker af og synes den vil ud og fornøje sig i mark og eng... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Du skal ikke begynde at "lilleskatte" mig ihvertfald. Det er i dén grad noget sludder. Muskelhunde findes slet ikke, og er blot et ord opfundet af tøsefornærmede kamphundefolk. Jeg har aldrig påstået at racen "kamphund" findes, men jeg fastholder at "kamphunde" findes, af den allerede nævnte årsag: Hunde der oprindeligt er avlet med kamp for øje. = Kamp-hunde Ingen kan definere hvad en muskelhund er, ikke engang ejerne af kamphunde. Ikke nok med dét, så anvendes betegnelsen "kamphund" officielt i de eneste undersøgelser der er foretaget omkring hunde her i DK, dette gør det til en officiel betegnelse. Så prøv igen. Der er ihvertfald én der ikke kender min generelle holdning til dén slags folk, og da slet ikke min holdning til folk der tror det er et trumfkort at hive den slags ting frem i en diskussion...... Nu lilleskatter jeg lige så tosset det lyster mig ligesom du bevare den tone der ikke tåler du bliver sagt mod. Muskelhunde findes ikke? sig mig engang skriver du for at blive set eller for at ha en debat? for du bliver mere og mere dum og høre på i dine udtalelser du taler tydevis uden at ha styr på hvad du entelig taler om det er sørgelig men sandt og som før skrevet ønsker jeg ikke og debatere med mennesker med så indskrænket viden og grimt sprog som du har valgt og føre dig gennem flere debatter har jeg læst og du angriber folk der tør sige dig mod dårlig opdragelse eller mangel på respekt er op til dig men er ked af det jeg bukker ikke under og giver ret dig muligt andre har gjort det men det kommer ik til at ske fra min side. læs tilbage så vil du se hvad du skriver du skriver faktisk til mig at racen kamphund findes hvor jg skriver den ikke findes men at der findes racer af muskelhunde og en hund er først en kamp hund når den bliver brugt i kamp og så det lige meget hvad race det er! Jeg kan godt fortælle dig hvad en muskelhund er men tror ikke det vil ændre dit syn på mig eller på di. muskelhunde racer og en hver med lidt kendskab til hunde ville vide hvad en muskelhund er. kamphunde findes i de krædse som jeg håber politiet for øje på men det er også andre racer end muskelhunde som bliver brugt i kamp dog bliver muskelhunde mere brugt fordi de er langt mere udholden desværre. vil henlede på min hjemmeside hvor der står en del om muskelhunde dog mest om amstaffen da jeg er ejer af sådan een det vil jeg lade være det sidste fra mig til dig da det her ikke vil ende godt da du tydeligvis er en som bare vil ha sin vilje koste hvad det vil og da du ikke kan debatere i sagelig plan vil jeg nu lade dig være og så må du ellers råbe og skrige dig gennem div. debatter men spilde mere af min tid får du ik lov til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 det er ikke sludder lille skat hvis du kigger i racebogen finder du ikke racen kamphund men du finder måske amstaff ,american bulldog og så videre men ingen race hedder kamphund det er blot et slag for den slags hunde jeg ved en del om muskelhunde modsat dig kan jeg fornemme som entelig bare har et forkert indtryk på den slags hunde. udover det finder jeg din attitude serdelt ubehagelig som om andre ikke må ha sin egen mening men kun din? hvis vi to skal debatere må du meget gerne ændre din tone og lade være og fortælle andre hvad de ved og ikke ved men snak dig selv ville være dejligt. jeg er hundetræner og ved at blive adfærdspsykolog så måske ved jeg en del mere end du måske tror men igen ønsker jeg ikke og debatere med så indskrænket syn. dit sprog er meget grimt syntes jeg og tør slet ik tænke på hvordan du taler irl :-s held og lykke fremover Hunde er delt op i racer, og disse racer er så lagt ind i grupper. der er inden gruppe der hedder kamphunde, men måske bør der være en. Der er heller ingen gruppe der hedder Musklehunde, det er noget dem med kamphunde har fundet på for at dække over hvilken hund de har. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Mja, men nu ser jeg så, at vi også kan byde på DKWiechert og det kan nu da heller ikke være det værste at diske op med...og desuden er det beroligende, idet han muligvis møder den evt hjemmefra stukne hund i skoven og så...puf... Fnis Just præcis.Den store stærke beskytter...... med de tynde arme Phft.. Tynde arme kan bære selv stort gevær.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Jeg har altid min hund i snor på gaden men slipper ham gerne fri i div. hundeskove her i Odense da han elsker alle hunde og mennesker så snart snoren er af. Hmm, ja, så må vi håbe at han ikke skifter mening midt i det hele Hvis der kommer for mange på en gang f.eks. såsom en børnehave eller noget... Du kan måske godt fornemme at jeg ikke er helt overbevist? Jeg er godt tilfreds med at der er en bro imellem. Jeg går ikke ud fra at han er udstyret med egen brobizz? :blink: Men jeg vil prøve alt inden aflivning kommer på tale her snakker jeg om div. timer ved adfærdspsykolog og så videre. Men det er jo dig selv jf. nedenfor: jeg er hundetræner og ved at blive adfærdspsykolog så måske ved jeg en del mere end du måske tror Du må meget undskylde mig, men hvis du synes at du får en lidt hård medfart herinde, så tror jeg at du skal kigge lidt indad, eller alternativt læse dine egne indlæg igen med de objektive briller på 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Dudiidk, det er næsten umuligt at læse dine lange besvarelser, kan du ikke pr¢ve med et komma eller punktum engang imellem. Dette er ikke ment provokerende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Nu lilleskatter jeg lige så tosset det lyster mig ligesom du bevare den tone der ikke tåler du bliver sagt mod.Muskelhunde findes ikke? sig mig engang skriver du for at blive set eller for at ha en debat? for du bliver mere og mere dum og høre på i dine udtalelser du taler tydevis uden at ha styr på hvad du entelig taler om det er sørgelig men sandt og som før skrevet ønsker jeg ikke og debatere med mennesker med så indskrænket viden og grimt sprog som du har valgt og føre dig gennem flere debatter har jeg læst og du angriber folk der tør sige dig mod dårlig opdragelse eller mangel på respekt er op til dig men er ked af det jeg bukker ikke under og giver ret dig muligt andre har gjort det men det kommer ik til at ske fra min side. læs tilbage så vil du se hvad du skriver du skriver faktisk til mig at racen kamphund findes hvor jg skriver den ikke findes men at der findes racer af muskelhunde og en hund er først en kamp hund når den bliver brugt i kamp og så det lige meget hvad race det er! Jeg kan godt fortælle dig hvad en muskelhund er men tror ikke det vil ændre dit syn på mig eller på di. muskelhunde racer og en hver med lidt kendskab til hunde ville vide hvad en muskelhund er. kamphunde findes i de krædse som jeg håber politiet for øje på men det er også andre racer end muskelhunde som bliver brugt i kamp dog bliver muskelhunde mere brugt fordi de er langt mere udholden desværre. vil henlede på min hjemmeside hvor der står en del om muskelhunde dog mest om amstaffen da jeg er ejer af sådan een det vil jeg lade være det sidste fra mig til dig da det her ikke vil ende godt da du tydeligvis er en som bare vil ha sin vilje koste hvad det vil og da du ikke kan debatere i sagelig plan vil jeg nu lade dig være og så må du ellers råbe og skrige dig gennem div. debatter men spilde mere af min tid får du ik lov til. Men må vi så ikke godt udbede os et link til din hjemmeside ? PS: Don´t mind: Har fundet den... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Nu lilleskatter jeg lige så tosset det lyster mig ligesom du bevare den tone der ikke tåler du bliver sagt mod.Muskelhunde findes ikke? sig mig engang skriver du for at blive set eller for at ha en debat? for du bliver mere og mere dum og høre på i dine udtalelser du taler tydevis uden at ha styr på hvad du entelig taler om det er sørgelig men sandt og som før skrevet ønsker jeg ikke og debatere med mennesker med så indskrænket viden og grimt sprog som du har valgt og føre dig gennem flere debatter har jeg læst og du angriber folk der tør sige dig mod dårlig opdragelse eller mangel på respekt er op til dig men er ked af det jeg bukker ikke under og giver ret dig muligt andre har gjort det men det kommer ik til at ske fra min side. læs tilbage så vil du se hvad du skriver du skriver faktisk til mig at racen kamphund findes hvor jg skriver den ikke findes men at der findes racer af muskelhunde og en hund er først en kamp hund når den bliver brugt i kamp og så det lige meget hvad race det er! Jeg kan godt fortælle dig hvad en muskelhund er men tror ikke det vil ændre dit syn på mig eller på di. muskelhunde racer og en hver med lidt kendskab til hunde ville vide hvad en muskelhund er. kamphunde findes i de krædse som jeg håber politiet for øje på men det er også andre racer end muskelhunde som bliver brugt i kamp dog bliver muskelhunde mere brugt fordi de er langt mere udholden desværre. vil henlede på min hjemmeside hvor der står en del om muskelhunde dog mest om amstaffen da jeg er ejer af sådan een det vil jeg lade være det sidste fra mig til dig da det her ikke vil ende godt da du tydeligvis er en som bare vil ha sin vilje koste hvad det vil og da du ikke kan debatere i sagelig plan vil jeg nu lade dig være og så må du ellers råbe og skrige dig gennem div. debatter men spilde mere af min tid får du ik lov til. Kan vi så få kammertonen tak! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Bliver nødt til at grine rigtig højt her for ser ikke nogen steder at jeg skriver min hund er super farlig eller angriber uden grund. Jeg skriver faktisk at min hund og jeg kommer rigtig meget i div. hundeskove på fyn men mest i Odense og at min hund aldrig er mærkelig UDEN snor og at han ALDRIG bider uden at advare først. det helt sjove er faktisk i det her at i vælger og læse " at min hund angriber uden grund også selvom han er fri. at min hund er sindsyg på grund af racen og mine holdninger til div muskelhunde og sagens kerne i debatten." men ser ikke nogen steder at fokk entelig har læst at min hund ikke gør noget måske fordi det er nemmere og angribe en ny bruger på siden som ikke lige retter ind når det bliver sagt jesus kristus mand.men det er typisk folk som ikke har en muskelhund som har så ondt i røven over dem som har de der kamphunde som er så brugt ord herinde forlader den her debat er herinde for at debatere på sagelig vis og ikke for at lege pædago i børnehave så god debat og hey i altid velkommen til leg i hundeskoven for min hund gør nemlig ik noget selvom han 4 gange er angrebet i den skov af en golden god aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Men må vi så ikke godt udbede os et link til din hjemmeside ? PS: Don´t mind: Har fundet den... http://www.dudii.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Kan vi så få kammertonen tak! holder den tone visse andre også holder sig herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 du skriver faktisk til mig at racen kamphund findes hvor jg skriver den ikke findes men at der findes racer af muskelhunde og en hund er først en kamp hund når den bliver brugt i kamp og så det lige meget hvad race det er! Nej. Det kan jeg ligepræcis fortælle dig at jeg ikke gør. Læs igen! (Pssst.... Der står kamphunderacer ) Så er du ligeså ignorant hvad angår din race og de racer du kæmper for, som dem der udgør problemet i DK. vil henlede på min hjemmeside hvor der står en del om muskelhunde dog mest om amstaffen da jeg er ejer af sådan een det vil jeg lade være det sidste fra mig til dig da det her ikke vil ende godt da du tydeligvis er en som bare vil ha sin vilje koste hvad det vil og da du ikke kan debatere i sagelig plan vil jeg nu lade dig være og så må du ellers råbe og skrige dig gennem div. debatter men spilde mere af min tid får du ik lov til. Tror nu nok jeg, om nogen, kan være saglig. Jeg kan ligeledes være særdeles direkte, og for folk der let bliver tøsefornærmet også direkte grov. Men usaglig kan man ved alle guder ikke anklage mig for at være. Dig om dét. Jeg har ytret min mening i et direkte og sagligt sprog i denne tråd. At du er uenig rører ikke mig det fjerneste, jeg kunne dog ønske at du bakkede dine postulater op med saglige fakta, men det er jo så en anden sag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 og at han ALDRIG bider uden at advare først. Så må vi jo bare håbe at det kun er folk der kender til hundes advarsler, der løber ind i din hund. Helt ærligt så er jeg ved at tro at du er en trold. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Nu lilleskatter jeg lige så tosset det lyster mig ligesom du bevare den tone der ikke tåler du bliver sagt mod.Muskelhunde findes ikke? sig mig engang skriver du for at blive set eller for at ha en debat? for du bliver mere og mere dum og høre på i dine udtalelser du taler tydevis uden at ha styr på hvad du entelig taler om det er sørgelig men sandt og som før skrevet ønsker jeg ikke og debatere med mennesker med så indskrænket viden og grimt sprog som du har valgt og føre dig gennem flere debatter har jeg læst og du angriber folk der tør sige dig mod dårlig opdragelse eller mangel på respekt er op til dig men er ked af det jeg bukker ikke under og giver ret dig muligt andre har gjort det men det kommer ik til at ske fra min side. læs tilbage så vil du se hvad du skriver du skriver faktisk til mig at racen kamphund findes hvor jg skriver den ikke findes men at der findes racer af muskelhunde og en hund er først en kamp hund når den bliver brugt i kamp og så det lige meget hvad race det er! Jeg kan godt fortælle dig hvad en muskelhund er men tror ikke det vil ændre dit syn på mig eller på di. muskelhunde racer og en hver med lidt kendskab til hunde ville vide hvad en muskelhund er. kamphunde findes i de krædse som jeg håber politiet for øje på men det er også andre racer end muskelhunde som bliver brugt i kamp dog bliver muskelhunde mere brugt fordi de er langt mere udholden desværre. vil henlede på min hjemmeside hvor der står en del om muskelhunde dog mest om amstaffen da jeg er ejer af sådan een det vil jeg lade være det sidste fra mig til dig da det her ikke vil ende godt da du tydeligvis er en som bare vil ha sin vilje koste hvad det vil og da du ikke kan debatere i sagelig plan vil jeg nu lade dig være og så må du ellers råbe og skrige dig gennem div. debatter men spilde mere af min tid får du ik lov til. Når du nu har fuldstændig tjek på bollen, er du så ikke sød at kontakte DKK? For de lader til at have svært ved at definere og så vil det da være helt genialt hvis du lige kommer ind fra sidelinien og fortæller dem hvordan landet ligger Du kan jo nævne for dem at du er adfærdspsykolog, så falder de nok til patten :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Mediernes overforbrug af ordet: KAMPHUND! I medierne kaldes de dræbere. De er monstre med hajbid, fremavlet og trænet til at sprede skræk og rædsel.De skabt til at dræbe andre dyr og børn. Men er hundene født onde? Ordet kamphund lugter efterhånden af blod og raseri. Det er et godt ord. Et af den slags der trækker læserne til sig og får dem til at ryste. Men hvor farlig er denne snerrende trussel egentlig? Både politiet og Forsikringsoplysningen kan fortælle, at antallet af hundebid ikke er et stigende problem - tværtimod!. Gennem de seneste år er antallet af bidskader faldet betydeligt. Faktisk er tallet næsten halveret i forhold til det tidspunkt, da der var flest anmeldelser. 1998 var året med færrest bid i de 30 år, hvor Forsikringsoplysningen har lavet statistik. Hvorfor så al denne ballade?. 1. Schæferhund: 2,83 2. Dobermann: 2,71 3. Spidshunde: 1,81 4. Pekineser: 1,56 5. Gravhund: 1,35. 6. Schnauzer: 1,33 7. Collie: 1,30 8. Jagthund: 1,29 9. Puddel: 0,98 10. Rottweiler: 0,92 11. Beagle: 0,80 12. Terrier: 0,61 13. Bernersennenhund: 0,58 14. Labrador/retriever: 0,49 15. Blandingshund: 0,46 16. Spaniel: 0,31 17. Shi Tzu: 0,26 18. Malteser: 0,00 Fodnote: Forskerne er kommet frem til risikoen ved at dividere andelen af hunde af en hvis race med hvor ofte hunde af samme race har bidt et barn. Kilde: Pediatrics Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Så må vi jo bare håbe at det kun er folk der kender til hundes advarsler, der løber ind i din hund. Helt ærligt så er jeg ved at tro at du er en trold. For en gangs skyld er jeg absolut enig med dig Ascha. Har selv tænkt tanken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Så må vi jo bare håbe at det kun er folk der kender til hundes advarsler, der løber ind i din hund. Helt ærligt så er jeg ved at tro at du er en trold. hvis man stikker hænderne ned til en hund som snerre af en og trækker sig tilbage og man bliver ved at stikke hånden ned så man os for dum som voksen da han ikke gør det ved børn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dudiidk Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 godt være jeg ligner en trold men er det ikke men hold da kæft hvor er det sjovt og se hvor nemme i er og få væk fra emnet og så ellers smide sten på den som modsiger den mening i i fællesskab har truffet underholdene utroligt at så voksne mennesker som i mener i er, er så nemme og vende fokus væk fra emet for at jage "trolden" med sine egne meninger god debat børn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 hvad synes du at ejeren af denne hund b¢r g¢re? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 Bliver nødt til at grine rigtig højt her for ser ikke nogen steder at jeg skriver min hund er super farlig eller angriber uden grund. Jeg skriver faktisk at min hund og jeg kommer rigtig meget i div. hundeskove på fyn men mest i Odense og at min hund aldrig er mærkelig UDEN snor og at han ALDRIG bider uden at advare først. det helt sjove er faktisk i det her at i vælger og læse " at min hund angriber uden grund også selvom han er fri. at min hund er sindsyg på grund af racen og mine holdninger til div muskelhunde og sagens kerne i debatten." men ser ikke nogen steder at fokk entelig har læst at min hund ikke gør noget måske fordi det er nemmere og angribe en ny bruger på siden som ikke lige retter ind når det bliver sagt jesus kristus mand.men det er typisk folk som ikke har en muskelhund som har så ondt i røven over dem som har de der kamphunde som er så brugt ord herinde forlader den her debat er herinde for at debatere på sagelig vis og ikke for at lege pædago i børnehave så god debat og hey i altid velkommen til leg i hundeskoven for min hund gør nemlig ik noget selvom han 4 gange er angrebet i den skov af en golden god aften Det tror jeg så ikke lige at der er nogen der har opdaget at du er, men Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Oktober 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2008 1. Schæferhund: 2,83 2. Dobermann: 2,71 3. Spidshunde: 1,81 4. Pekineser: 1,56 5. Gravhund: 1,35. 6. Schnauzer: 1,33 7. Collie: 1,30 8. Jagthund: 1,29 9. Puddel: 0,98 10. Rottweiler: 0,92 11. Beagle: 0,80 12. Terrier: 0,61 13. Bernersennenhund: 0,58 14. Labrador/retriever: 0,49 15. Blandingshund: 0,46 16. Spaniel: 0,31 17. Shi Tzu: 0,26 18. Malteser: 0,00 Fodnote: Forskerne er kommet frem til risikoen ved at dividere andelen af hunde af en hvis race med hvor ofte hunde af samme race har bidt et barn. Kilde: Pediatrics Prøv lige at frembringe et sagligt velfunderet argument!!!! Dén der kan du stikke op hvor solen aldrig skinner (metaforisk talt og IKKE et angreb ifald Citat: "visse folk" skulle være i tvivl) Den mindste smule kildekritik piller den liste fuldstændig fra hinanden, og listen er den mest almindeligt brugte emneskifte fra ejere af kamphunderacer, for at bortforklare de ting der ligger i generne af deres hunde. Men nåh nej. Jeg er ikke saglig, så naturligvis tager jeg fejl og er ikke værd at debatere med, og mine argumenter er grove i sproget og forkerte...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts