Hop til indhold

Så gik det galt igen..

Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

godt være jeg ligner en trold men er det ikke men hold da kæft hvor er det sjovt og se hvor nemme i er og få væk fra emnet og så ellers smide sten på den som modsiger den mening i i fællesskab har truffet underholdene utroligt at så voksne mennesker som i mener i er, er så nemme og vende fokus væk fra emet for at jage "trolden" med sine egne meninger :) god debat børn

Hvorfor bliver du ved? Søger du opmærksomhed, eller...? Det er dig der ikke kan tåle vi andre mener noget andet end dig. Synes du bør stoppe her, din debat-tone er meget lidt pæn.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sidebemærkning:

Er der nogen som helst herinde der kan forklare mig hvorfor "folk" i meningen flertal af folk, af vold og magt forsøger på at fremprovokere en meget lidt skøn reaktion fra min side af idag?

Dét her er tredje forum idag hvor jeg bliver "troldet".

(Jeg mener ikke selv det er lykkedes, men jeg tror godt nok liiiiige jeg skal ud at tæve en computer eller et eller andet for at få det ud, som man siger)

:evil::evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis man stikker hænderne ned til en hund som snerre af en og trækker sig tilbage og man bliver ved at stikke hånden ned så man os for dum som voksen da han ikke gør det ved børn

Nu er der jo ikke nogen lov der forbyder mangel på intelligens (heller ikke herinde :rolleyes:) og jeg synes man bør vænne ens hund til at mennesker nogle gange bærer sig mærkeligt ad, uden at hunden føler at den behøver forsvare sig selv.

Men nu skal vi jo ikke diskutere din hund personligt (det vil jeg ihvertfald ikke) men havde jeg en hund der havde bidt flere gange ville jeg enten låse den forsvarligt inde eller lade den bære mundkurv i samtlige situationer hvor den kunne komme i fysisk kontakt med andre mennesker.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

hvad synes du at ejeren af denne hund b¢r g¢re?

Hvis vi snakker om hunden som har bidt.? så mener jeg at denne kvinde burde tvinges til en adfærdspsykolog og få lavet lidt på hunden samt en psyketest på hunden samt at hun skulle gå til hundetræning med hunden.

For det mangler den tydeligvis for havde hun styr på sin hund ville hun ha undgået den slags. Når hun så er ude på tur med hunden (tissetur på gaden) ville jeg mene den skulle ha mundkurv på da den bider uden at advare først indtil at hoved var rettet til på hunden. Så kunne man give dem 6 måneder og så igen tage stilling til om hunden har ændret sig hvis ikke så må jeg sige den skal aflives men så har man givet hunden en chance for den skal ikke lide af ejeren ikke har taget godt nok vare på hunden for havde hun det var det jo helt sikkert ikke sket den må jo mangle noget. Ligesom mange opdrager racen med råb og ved at være hårde ved dem og det helt forkert de skal ikke opdrages med råb og skrig for det tikker dem os i hoved ligesom det gør ved os mennesker så bliver vi os nogen nervøse nogen som går til angreb inden vi selv bliver angrbebet :)

Nu har min hund aldrig bidt når han er løs og aldrig uden grund den gang han bed var han trukket op i en krog og personen var ret ligeglad med om hunden tryggede sig og viste tænder (en mand på ca 40 år) han blev ved at ville bukke sig ned over ham og stikke hænderne ned til ham og så snappede han han bed ik til men snappede manden fik ik nogen mærker.

Jeg tager mine forbehold som før skrevet med min hund når jeg køre i tog til kbh indimellem beder jeg om sæder hvor jeg ikke får nogen til at sidde ved siden af mig så min hund sidder inderst og har mundkurv på for en sikkerheds skyld da de kan blive stresset hvis børn fare frem og tilbage og mange lyder dog elsker min hund børn om han er i snor eller ej så det jeg glad for MEN jeg har valgt stadig og søge hjælp da jeg ikke ønsker han er sådan når han er i snor overfor nogen mennesker :-D

var det svar nok?:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv lige at frembringe et sagligt velfunderet argument!!!!

Dén der kan du stikke op hvor solen aldrig skinner (metaforisk talt og IKKE et angreb ifald Citat: "visse folk" skulle være i tvivl)

Den mindste smule kildekritik piller den liste fuldstændig fra hinanden, og listen er den mest almindeligt brugte emneskifte fra ejere af kamphunderacer, for at bortforklare de ting der ligger i generne af deres hunde.

Men nåh nej. Jeg er ikke saglig, så naturligvis tager jeg fejl og er ikke værd at debatere med, og mine argumenter er grove i sproget og forkerte...... :roll:

:5up:

Og man har dividideret med antallet af hunde.

Der er rigtig mange ejere af kamphunde som ikke har registreret deres hunde, derfor ved man ikke hvir mange der er, og hvis man nu havde det faktiske tal ville kamphunde ville statistikken vise noget andet.

Desuden skal man tænke på at div. racer har forskellige kropzoner, f.eks. har Gravhunden en ret stor kropzone.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sidebemærkning:

Er der nogen som helst herinde der kan forklare mig hvorfor "folk" i meningen flertal af folk, af vold og magt forsøger på at fremprovokere en meget lidt skøn reaktion fra min side af idag?

(Jeg mener ikke selv det er lykkedes, men jeg tror godt nok liiiiige jeg skal ud at tæve en computer eller et eller andet for at få det ud, som man siger)

Altså.. nu er jeg ikke heeelt med på hvad Troldet betyder i denne sammenhæng..

Men idioter er der nok af.. Det er bare et faktum..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bliver du ved? Søger du opmærksomhed, eller...? Det er dig der ikke kan tåle vi andre mener noget andet end dig. Synes du bør stoppe her, din debat-tone er meget lidt pæn.

bliver ved? jeg sidder i en debat hvor jeg bliver snakket til derfor svare jeg giver du mig mundkurv på nu fordi jeg ik deler jeres mening så skal jeg bare lukke i eller? for det sker ik jeg har min mening selvom jeres tydeligvis er en anden

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså.. nu er jeg ikke heeelt med på hvad Troldet betyder i denne sammenhæng..

Men idioter er der nok af.. Det er bare et faktum..

Troldet = Bevidst provokeret til........

Dudii..

Nu har jeg skimmet din side hurtigt igennem, og hvad jeg er faldet over er at du benytter dig af lister og statistikker uden hele kildematerialet. DVS. ingen mulighed for selv at foretage en smule kildekritik.

Nu har jeg dog heldigvis selv pløjet de kilder igennem i HELE deres indhold, og fælles for dem er én ting: det er lister bygget på spinkelt, til tider enddog særdeles forkerte grundlag.

Det er lister lavet til at vise noget andet, end det de bruges til her i DK. ALtså anvendes listerne tillige forkert.

Du har IKKE de to eneste danske tilbundsgående undersøgelser med. Ikke engang links til dem. (én kan jo kun formode at det er fordi de ikke liiige siger det du vil have dem til??)

Og sidst men ikke mindst har du en kilde på din side, der benytter sig af "kamphunde" for at forklare en holdning der fremstilles som værende din.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja men hvis man nu risikerer at blive fældet af en kamp.. muskel.. hmm.. "stor hund med kraftigkæbemuskler og nul-bidehæmning" - ville jeg nu nok mene det var med noget som indsats!

Så så, ikke alle kamphunde har "nul-bidehæmning" :-)

Jeg har set flere pudler med den tedens end andre racer :-) må bo i en by med puddel syndrom, eller i hvert fald da jeg var knægt :blink:

DKK's holdning, så kan man tage og føle på den som man vil :-)

http://www.dansk-kennel-klub.dk/918

Jeg kan sagtens forstå folk ser de racer som kamphunde. Jeg kan selv bedre lide ordet muskelhund, men det er nok fordi at i mine øre og sind er en kamphund det som medierne og den "almindelige" befolkning, en hund som er trænet til hunde kampe som vi desværre ser nogle steder i dk og der bruges kun nogle meget få racer til det.

MEN kamphund=muskelhund er den generale opfattelse, så den bruger vi :-)

Nogle kamphunde har ikke været brugt til kamp i flere hundrede år, f.eks. rotten, den blev brugt romertiden til kampe.

Ambul (som jeg selv har) nedlagde bytte for en slagter vist nok.

Det var også Amstaffen-s job i "gamle dage" det den blev avlet til. Pittbull blev brugt til hunde/menneske kamp.

Begyndte cujo på truende adfærd og des ligende ville jeg nok overveje hvad jeg skulle gøre: træning?adfærdsbehandling? isolation? cutte bollerne?

Men ang. sagen, selvom kun halvdelen af indlæggende i denne tråd handler om det.

Jeg vil ikke dømme hunden til aflivning, men det burde og skal en adfærsbehandler eller lign. bedømme og det kan og burde politiet også forlange.

Men noget er der galt i hvert fald hvis en hund opfører sig sådan.

Vi møder en del "sure" hanhunde når jeg går tur med Cujo og indtil videre svare han ikke hidsigt igen, han piver/tuder kun fordi han ikke kan hilse på dem. Nu må vi se når han bliver 2-3 år.

Generelt set er jeg enig med meget af det lonny har skrevet.

Med træning ect. kan man sagtens få en god hund ud af de omtalte racer, men chancen for "fiasko" er større efter min mening pga. ulovlig hundehandler og import. Som med småbørn hvor de 3 første år er med til at præge (cirka) 90 % af deres udvikling tror jeg også at det samme gælder sig for hundes første 3-6 måneder af sit liv eller mere. Er slet ikke ekspert på det område, så hvis der er forsket i det vil jeg gerne vide det :-)

Det er både godt og skidt at en sag får folk fremme i skoene ang. kamphunde, det rammer de "forkerte" mere end de rigtige, fordi dem der er mest synlige er dem der har hundene med et andet formål end potensforlænger/modeikon ect.

Jeg bliver selv, en sjældent gang i mellem, spurgt om min hund er en kamphund, jeg svarer gerne at jeg ikke træner ham til kamp selvfølgelig, men jo han er en blandning af ambul og "lidt" en amstaff, så han tilhører den race der er fremme i medierne tit og som de åndsvage unge bruger som skræmmebilleder.

Jeg tager det sure med det søde, jeg ved hvilken hund er og hvordan han omgås andre og ved at dem der får hilst på ham, med eller uden hund ikke kan stå for ham :lun:

Ingen har 100 % kontrol på deres hund, men nægter at tror cujo ville "angribe" nogen forvarsel eller at jeg i det mindste ville se tegn på det komme, i form af en ændret adfærd, agrressiv ect. Altså at sådan som hans adfærd er nu stoler jeg da helt klart på ham og det gør alle vist også der kender os.

Jeg tror da også at problemet ser større ud end det er, ikke fordi jeg ikke mener der et problem, men i og med det er nemmest/forside stof at have artikler med den type i, bliver billedet måske forvrænget.

Men igen, noget skal der også gøres, men at forbyde racer ser jeg som en absolut nødløsning! havde jeg det gyldne svar sad jeg ikke her :mrgreen:

Kom så med de slag i vil give mig NU!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen: ( kender nok en enkelt eller 2 der vil)

Der skal være plads til uenigheder og forskellig opfattelse af tingene, mennn take it easy folks.

Et lille sidespring, den her side, jeg er uenige i nogle af de racer der er på siden, de står jo som jagt/vagt-hunde nogle af dem og så er det jo ikke en kamphund? ejeren skulle have kaldt den "muskelhund" eller andet ord. For det er ikke kamphunde alle sammen i hvert fald, for så havde pletøglen da være ædt for længst af LExus :-D

http://www.kamphund.com/dogue_de_bordeaux/

støde lige på den her

http://dchesbjerg.dk/8e2muskelhunde.pdf

der står at hverken amstaff eller ambull er til kys og kram eller socialt samvær... hvem fortæller lige cujo det??

• Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Troldet = Bevidst provokeret til........

Dudii..

Nu har jeg skimmet din side hurtigt igennem, og hvad jeg er faldet over er at du benytter dig af lister og statistikker uden hele kildematerialet. DVS. ingen mulighed for selv at foretage en smule kildekritik.

Nu har jeg dog heldigvis selv pløjet de kilder igennem i HELE deres indhold, og fælles for dem er én ting: det er lister bygget på spinkelt, til tider enddog særdeles forkerte grundlag.

Det er lister lavet til at vise noget andet, end det de bruges til her i DK. ALtså anvendes listerne tillige forkert.

Du har IKKE de to eneste danske tilbundsgående undersøgelser med. Ikke engang links til dem. (én kan jo kun formode at det er fordi de ikke liiige siger det du vil have dem til??)

Og sidst men ikke mindst har du en kilde på din side, der benytter sig af "kamphunde" for at forklare en holdning der fremstilles som værende din.

ja det fint som før skrevet kan man ikke ændre din indskrænket uvidenhed og det er fint hvad jeg så ikke forstår er at du stadig ikke har fattet at jeg tidligere skrev jeg ikke gad bruge mere tid på dig da vi tydeligvis aldrig nogensinde ville få en dialog på sagelig plan hvis du mangler en pædago så det ikke mig du skal henvende dig til ha det nu godt det her er det sidste indlæg fra mig til dig da du seriøst er for dum til mig.

Ja jeg har kilder fra udlandet og udklip fra div. medier hvor ordet kamphund igår fordi det stod i artiklerne igen så kommer vi ikke videre du er undskyld ikke lige for smart til mig og folk med den holdning ønsker jeg desværre ikke og snakke med og så må du tro jeg stikker halen mellem mine ben det okay for mig og du må også gerne tro din trone nu er højre og du har lukket min mund det er os helt fint for mig helt fint du får ret (som set i andre debatter du bliver ved til de giver dig ret) så det får du. Held og lykke fremover og hey ønsker sq ik og støde ind i dig i Odense en dag bliver nok ik skide sjovt med vores holdninger til hvad hunde er og ik er :D ha det godt

Link til indlæg
Del på andre sites

som set i andre debatter du bliver ved til de giver dig ret) så det får du.

næh. Men til man når til enighed om hvori forskellene består.

Men omvendt, så kan man jo nok ikke forvente af en adfærdspsykolog/model/skuespiller/hundetræner at vedkommende kan se dét..... eller er det mig der er fordømmende igen (nu for anden gang)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set flere pudler med den tedens end andre racer :-) må bo i en by med puddel syndrom, eller i hvert fald da jeg var knægt :blink:

Jeg kan sagtens forstå folk ser de racer som kamphunde. Jeg kan selv bedre lide ordet muskelhund, men det er nok fordi at i mine øre og sind er en kamphund det som medierne og den "almindelige" befolkning, en hund som er trænet til hunde kampe som vi desværre ser nogle steder i dk og der bruges kun nogle meget få racer til det.

Nogle kamphunde har ikke været brugt til kamp i flere hundrede år, f.eks. rotten, den blev brugt romertiden til kampe.

Det var også Amstaffen-s job i "gamle dage" det den blev avlet til. Pittbull blev brugt til hunde/menneske kamp.

Begyndte cujo på truende adfærd og des ligende ville jeg nok overveje hvad jeg skulle gøre: træning?adfærdsbehandling? isolation? cutte bollerne?

Men ang. sagen, selvom kun halvdelen af indlæggende i denne tråd handler om det.

Jeg vil ikke dømme hunden til aflivning, men det burde og skal en adfærsbehandler eller lign. bedømme og det kan og burde politiet også forlange.

Vi møder en del "sure" hanhunde når jeg går tur med Cujo og indtil videre svare han ikke hidsigt igen, han piver/tuder kun fordi han ikke kan hilse på dem. Nu må vi se når han bliver 2-3 år.

Med træning ect. kan man sagtens få en god hund ud af de omtalte racer, men chancen for "fiasko" er større efter min mening pga. ulovlig hundehandler og import. Som med småbørn hvor de 3 første år er med til at præge (cirka) 90 % af deres udvikling tror jeg også at det samme gælder sig for hundes første 3-6 måneder af sit liv eller mere. Er slet ikke ekspert på det område, så hvis der er forsket i det vil jeg gerne vide det :-)

Det er både godt og skidt at en sag får folk fremme i skoene ang. kamphunde, det rammer de "forkerte" mere end de rigtige, fordi dem der er mest synlige er dem der har hundene med et andet formål end potensforlænger/modeikon ect.

Jeg bliver selv, en sjældent gang i mellem, spurgt om min hund er en kamphund, jeg svarer gerne at jeg ikke træner ham til kamp selvfølgelig, men jo han er en blandning af ambul og "lidt" en amstaff, så han tilhører den race der er fremme i medierne tit og som de åndsvage unge bruger som skræmmebilleder.

Jeg tager det sure med det søde, jeg ved hvilken hund er og hvordan han omgås andre og ved at dem der får hilst på ham, med eller uden hund ikke kan stå for ham :lun:

Ingen har 100 % kontrol på deres hund, men nægter at tror cujo ville "angribe" nogen forvarsel eller at jeg i det mindste ville se tegn på det komme, i form af en ændret adfærd, agrressiv ect. Altså at sådan som hans adfærd er nu stoler jeg da helt klart på ham og det gør alle vist også der kender os.

Jeg tror da også at problemet ser større ud end det er, ikke fordi jeg ikke mener der et problem, men i og med det er nemmest/forside stof at have artikler med den type i, bliver billedet måske forvrænget.

Men igen, noget skal der også gøres, men at forbyde racer ser jeg som en absolut nødløsning! havde jeg det gyldne svar sad jeg ikke her :mrgreen:

Kom så med de slag i vil give mig NU!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen: ( kender nok en enkelt eller 2 der vil)

Der skal være plads til uenigheder og forskellig opfattelse af tingene, mennn take it easy folks.

Et lille sidespring, den her side, jeg er uenige i nogle af de racer der er på siden, de står jo som jagt/vagt-hunde nogle af dem og så er det jo ikke en kamphund? ejeren skulle have kaldt den "muskelhund" eller andet ord. For det er ikke kamphunde alle sammen i hvert fald, for så havde pletøglen da være ædt for længst af LExus :-D

elsker folk som dig der kan formulere sig på skrift kan jegdesværre ikke selv da jeg er lettere ordblind og derfor vælger ord for mig er nemmere (nu kan i så træde på mig den vej os) men tak for et super indlæg :) min hund er 2 år og han elsker stadig og lege med andre hunde og jeg mener ELSKE han vil sq ik med hjem når vi skal hjem hehe. så længe man lader dem omgåes andre hunde så sker der ik noget den vej :) og dejligt og se du også ville se efter andre metoder end den skal dø hvis man ser den ændre adfærd eller snapper en enkel gang eller 2 :) igen tak for godt indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

næh. Men til man når til enighed om hvori forskellene består.

Men omvendt, så kan man jo nok ikke forvente af en adfærdspsykolog/model/skuespiller/hundetræner at vedkommende kan se dét..... eller er det mig der er fordømmende igen (nu for anden gang)

haha tænkte nok den ville komme hvis ik det er min alder du kan pege på så finder du noget andet og det gør mig så til dum fordi jeg err skuespiller og model eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Slag??? Næh :ae: Det kan godt være at f.eks. jeg ikke er 100% enig i alle dine holdninger (dog en stor del af dem), men jeg synes at du er en god repræsentant for kamphundejere :5up: Du formulerer dig på en saglig og ordentlig måde, du gør alt hvad du kan for at miljøtræne og socialisere din hund og især, så har du forståelse for at andre kan være bange for den og handler ud fra det - på den gode måde vel at mærke. Så slag skal du ikke have, men :kys: i stedet. Personligt så nyder jeg altid dine fortællinger om Cujo (og så er jeg vild med navnet :5up:) og de videoer m.m. du sætter på af ham. Det skinner virkelig igennem at du er kisteglad for den hund og vil hoppe på tungen for at han vedbliver at være en rigtig dejlig hund. :5up:

Du har faktisk rokket lidt ved min skræk og fordomme - men kun en lille smule, jeg går stadig en stor bue uden om kamphunde når jeg har Noomi med og vil fortsat gøre det, dog er det mest amstaffen jeg er bange for pga. terrier-delen i den :oops:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

haha tænkte nok den ville komme hvis ik det er min alder du kan pege på så finder du noget andet og det gør mig så til dum fordi jeg err skuespiller og model eller?

Jeg har ikke peget på din alder nogen steder.

Men selvfølgelig spiller jeg den ud. Du har troldet mig igennem hele tråden. På et tidspunkt må du vel forvente at få igen af samme skuffe, eller hur?

• Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

ja det fint som før skrevet kan man ikke ændre din indskrænket uvidenhed og det er fint hvad jeg så ikke forstår er at du stadig ikke har fattet at jeg tidligere skrev jeg ikke gad bruge mere tid på dig da vi tydeligvis aldrig nogensinde ville få en dialog på sagelig plan hvis du mangler en pædago så det ikke mig du skal henvende dig til ha det nu godt det her er det sidste indlæg fra mig til dig da du seriøst er for dum til mig.

Ja jeg har kilder fra udlandet og udklip fra div. medier hvor ordet kamphund igår fordi det stod i artiklerne igen så kommer vi ikke videre du er undskyld ikke lige for smart til mig og folk med den holdning ønsker jeg desværre ikke og snakke med og så må du tro jeg stikker halen mellem mine ben det okay for mig og du må også gerne tro din trone nu er højre og du har lukket min mund det er os helt fint for mig helt fint du får ret (som set i andre debatter du bliver ved til de giver dig ret) så det får du. Held og lykke fremover og hey ønsker sq ik og støde ind i dig i Odense en dag bliver nok ik skide sjovt med vores holdninger til hvad hunde er og ik er :D ha det godt

Det er godt nok overhovedet ikke i orden debatsprog det der ...

Og da slet ikke som svar på et særdeles sobert og sagligt indlæg af DKWiechert - ganske vist blev der stillet spørgsmål ved nogle ting du gør - men absolut i en sober tone ... og så giver du det svar tilbare ... det er bare overhovedet ikke i orden

Det kan godt være, at der er brug for en pædagog her - men det er ikke DKWiechert der har brug for det ...

• Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke peget på din alder nogen steder.

Men selvfølgelig spiller jeg den ud. Du har troldet mig igennem hele tråden. På et tidspunkt må du vel forvente at få igen af samme skuffe, eller hur?

er ret ligeglad med hvad jeg har jeg siger min mening om du bryder dig om det eller ej er jeg græsk katolsk overfor!

At jeg har den udd. jeg har gør mig ikke til dum. Overhoved ikke det er bare mit valg og blive skuespiller og hvad har det så lige med min opdragelse af hund og mening at gøre? du er ude nu hvor du efterhånden ikke kan hitte rede i det og derfor må ty til min udd. og hvad du mener og tror om mig og for at hjælpe dig på vej så du ik skal læse så meget mere om mig nu du mener jeg er dum.. Jeg har også været i voldelig forhold jeg er fra kbh jeg har udd som skuespiller og berider og er ved det som hundetræner men igen hvad har det lige med det hele at gøre hvad jeg laver ved siden af denne debat? tag dig dog sammen selvom du giver en god griner nu du er ude i ting som slet ik kan få din historie til at hænge sammen haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidebemærkning:

Kloge/velformulerende (dig) og smukke mennesker (mig) bliver altid drillet og moppet fordi folk ikke kan argumentere sagligt eller indse egne fejl.

(men skal vi 2 også huske)

Du kan lige få en natkrammer, mano o mano :mrgreen:

guanomo-albums-blandet-ting-picture2828-calvin-hobbes.gif

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

:roll::roll::roll:

Jeg fatter dig ikke, du kalder andre dumme, men uha hvis vi siger noget om dig.

NU skal du altså til at finde kammertonen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dudiidk, hvor træner du hunde i Odense ?

jeg er som skrevet på min side ikke udd. endnu men jeg træner dem ude ved det hus vi har købt med tilhørene mark hvor jeg har lavet nogen baner og sådan:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:roll::roll::roll:

Jeg fatter dig ikke, du kalder andre dumme, men uha hvis vi siger noget om dig.

NU skal du altså til at finde kammertonen.

taler stadig i samme sprog som i har fundet til mig så kig nu lidt på jer selv engang inden i kigger ud på andre kunne fandmer være dejligt

Link til indlæg
Del på andre sites