Hop til indhold

Så gik det galt igen..

Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Apropos andre menneskers evne til at omgås hunde og hundes ret til at forsvare sig:

Så en Golden i går, der stod bundet udenfor en butik. En mor og hendes lille dreng på 1-2 år kommer gående og synes hunden ser sød ud. Moren lader drengen gå direkte hen til hunden, mens hun selv vender sig om. Den lille dreng træder først hunden over halen, hvorefter han falder hen over den. Hunden bliver forskrækket og markerer med tænderne om den lille drengs skulder. Drengen begynder at græde. Moren, der har har stået og snakket med en anden dame, og altså intet har set, farer op og råber hysterisk. Da ejeren kommer ud konfronteres hun med at hendes hund har bidt.

Øv øv

Stakkels hund :shock: (og ejer for den sags skyld :cry:) Jeg håber at du fik forklaret dem sagens rette sammenhæng?? :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

nu holder den statistik ikke en skid

tallet ses jo tydeligt at det er muskelhunde som forårsager en ekstrem høj statistik i overfald på hunde især

noget som hverken rotter,schæfer og andre racer aldrig har præsteret

nu er jeg som barn blevet bidt ikke mindre end 5 gange af en schæfer i så jeg har nogen ar ved mit øje bla. Min hund blev overfaldet af en rotte i hundeskoven 2 gange og af en golden en anden gang så jo de kan satmer os give den gas da.

vil gerne bede om link til hvor muskelhunde racen skulle stå så højt for det finder man ikke nogen steder for de er kun "farlige" fordi medierne har fortalt jer de farlige!

Jeg har i mit liv valgt og selv danne min mening om mennesker og hunderacer bare synd alle ikke kan finde ud af den slags men er mere tilbøjelige til at lytte til medierne som bestemt ikke altid skriver pænt det var det sidste fra mig ønsker ik og være bruger på en side som ikke evner og lade heksejagt ligge efter tåden er reddet ud så held og lykke herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld at jeg blander mig. :oops: Jeg har indtil nu bare fulgt tråden fra sidelinjen. Og nu undrer jeg mig... hvis du er så bange for, at din ex skal finde dig, hvis du fortæller, hvor du tager din uddannelse, hvorfor vil du så fortælle, hvor du træner med din hund? Det skal ikke opfattes som en beskyldning af nogen slags, jeg undrer mig bare.

jeg skriver ikke hvor jeg træner med min hund for jeg træner ikke med ham nogen steder :) men jeg har været til adfærdsbehandling på min hund det sted ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

tallet ses jo tydeligt at det er muskelhunde som forårsager en ekstrem høj statistik i overfald på hunde især

noget som hverken rotter,schæfer og andre racer aldrig har præsteret

Nu er Dudiidk flere gange blevet bedt om at levere relevant kildemateriale, i stedet for bare at slynge om sig med påstande :-)

Så jeg vil også tillade mig at bede om det relevante kildemateriale iht. til ovenstående påstand.

Link til indlæg
Del på andre sites

vil gerne bede om link til hvor muskelhunde racen skulle stå så højt for det finder man ikke nogen steder for de er kun "farlige" fordi medierne har fortalt jer de farlige!

Her blandt andet (sakset fra side 6):

Andelen af kamphunde og kamphundeblandinger, som blev aflivet på grund af aggression, var i nærværende undersøgelse 4,7 gange større andelen andre racehunde og blandinger aflivet af denne årsag.

Hele artiklen kan du læse her:

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/hunderapport

Link til indlæg
Del på andre sites

jesus en børnehave at man ikke kan finde ud af og stoppe men igen skal vælge og kaste sten mod personer som modsiger flokken jeg har også flere gange smidt ting som faktisk HAR EN KILDE men det helt sjove er faktisk at i vælger og mene det noget jeg selv har fundet på selvom jeg kan linke til div. sider helt ærligt få dog lidt indhold i jeres liv og lad den ligge fra igår nu mere i bliver ved nu dummere udstiller i jer selv når jeg printer alt ud og kommer med dårlig ry om siden i tv ;-)

http://dudii.dk/default.aspx?PageID=59913 der står en del links på den side hvor i kan undersøge ting om det jeg skriver men det vel bare noget jeg selv har fundet på:-D nu smutter jeg for alvor ud af den her debat den er ganske enkelt for latterlig til jeg vil deltage så nu vil jeg smutte på arb. god dag

Link til indlæg
Del på andre sites

Andelen af kamphunde og kamphundeblandinger, som blev aflivet på grund af aggression, var i nærværende undersøgelse 4,7 gange større andelen andre racehunde og blandinger aflivet af denne årsag.

de heller ikke meget når man tænker på hvor mange der findes. vil igen gerne henlede på hvor mange der findes af den race og hvor lidt der sker med den race jeg har dårlig erfaring med andre racer som flere gange har bidt mig og min hund gennem tiden end jeg har med muskelhunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

smutter igen som før skrevet skal i få jeres vilje jeg skrider fra siden da jeg ikke ønsker og deltage i den her slags debatter hvor man ikke kan lade tingene ligge men nærmest bliver besat af at få en person ned med nakken,den stil bryder jeg mig ikke om.

udover det skal jeg til tv - optagelse nu her netop omkring muskelhunde hvor jeg skal anbefale div. sider som skulle være rare og være på og siden her får en advarsel sorry men stilen med at man skal blive ved at jage heksen ligger lagt fra min verden.

nu må i råbe skrige svine mig til og meget mere der kommer ik mere svar fra mig men alt bliver printet ud som bevis hvis chikanen i tråden skulle fortsætte.

Link til indlæg
Del på andre sites

wow, så giver du mig lige en 99 sider lang rapport jeg kan læse :blink:

Nå, men det vil jeg da gøre, tak for linket :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

smutter igen som før skrevet skal i få jeres vilje jeg skrider fra siden da jeg ikke ønsker og deltage i den her slags debatter hvor man ikke kan lade tingene ligge men nærmest bliver besat af at få en person ned med nakken,den stil bryder jeg mig ikke om.

udover det skal jeg til tv - optagelse nu her netop omkring muskelhunde hvor jeg skal anbefale div. sider som skulle være rare og være på og siden her får en advarsel sorry men stilen med at man skal blive ved at jage heksen ligger lagt fra min verden.

nu må i råbe skrige svine mig til og meget mere der kommer ik mere svar fra mig men alt bliver printet ud som bevis hvis chikanen i tråden skulle fortsætte.

Hmm :hmm:Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg faktisk at det er dig selv der fortsætter....

Det er ok at du har den holdning til siden og os der er herinde, men hvis du vil tage den med som advarsel, så husk lige at printe ALLE siderne ud ik'? :blink:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er Dudiidk flere gange blevet bedt om at levere relevant kildemateriale, i stedet for bare at slynge om sig med påstande :-)

Så jeg vil også tillade mig at bede om det relevante kildemateriale iht. til ovenstående påstand.

Mig bekendt har man ikke fundet hunde så værdifulde, at man har lavet undersøgelser over bid på andre hunde. Men når politiet, DKK, Dyrenes beskyttelse osv. mener det er et stigende problem, med kamphunde der overfalder andre hunde, og justitsministeren har været inde i sagen,... mon så ikke der er noget om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm :hmm:Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg faktisk at det er dig selv der fortsætter....

Det er ok at du har den holdning til siden og os der er herinde, men hvis du vil tage den med som advarsel, så husk lige at printe ALLE siderne ud ik'? :blink:

alle sider er printet ud men da folk fortsætter for flere sider siden så svare jeg igen da de alligevel ikke evnede og lade den ligge alle sider er printet ud og bliver også vist da det er chikane når man bliver ved at heksejagte en person på grund af personens tone og skrive samt holdninger men når der en gang er redet ud så skal man ikke blive ved det gjorde flere personer så idag INDEN jeg svarede så siden her får ikke nogen god anmeldelse fra min side da jeg ikke vil ligge navn til den slags side hvor man tillader den slags heksejagt

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, nu bliver vi da for alvor bange. :stupid:

var det ikke en ide du snart lukke røven er ved at være godt træt af dig og din latterlige forsøg på at provokere for at fremhæve dig selv tag dig sammen og kom videre ellers kan dit navn måske komme frem i det tv som en advarsel om du er fortaler for chikane/mobning som iøvrigt kan politi anmeldes.

Link til indlæg
Del på andre sites

de heller ikke meget når man tænker på hvor mange der findes. vil igen gerne henlede på hvor mange der findes af den race og hvor lidt der sker med den race jeg har dårlig erfaring med andre racer som flere gange har bidt mig og min hund gennem tiden end jeg har med muskelhunde.

Prøv lige at læs det igen. 4,7 gange så stor andel i forhold til andre racer. Det er så selvfølgelig regnet ud i %, ellers ville det jo være schæferen der løb med æren. Selvom vi bruger din logik er der jo ikke 4,7 gange så mange kamphunde i DK, som der er andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skriver ikke hvor jeg træner med min hund for jeg træner ikke med ham nogen steder :) men jeg har været til adfærdsbehandling på min hund det sted ;)

Ok, så adfærdsbehandling. Men er det ikke stadig noget, din ex kan bruge til at finde dig, hvis der skal så lidt til? Jeg spørger som sagt kun fordi jeg undrer mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så adfærdsbehandling. Men er det ikke stadig noget, din ex kan bruge til at finde dig, hvis der skal så lidt til? Jeg spørger som sagt kun fordi jeg undrer mig.

nej han kan ikke finde mig for han aner ik hvad dage jeg kom eller kommer der eller nogen tider på døgnet og du kan bare undre dig det helt fint ligesom jeg ikke skriver om det mig eller min mand der tager afsted

Link til indlæg
Del på andre sites

var det ikke en ide du snart lukke røven er ved at være godt træt af dig og din latterlige forsøg på at provokere for at fremhæve dig selv tag dig sammen og kom videre ellers kan dit navn måske komme frem i det tv som en advarsel om du er fortaler for chikane/mobning som iøvrigt kan politi anmeldes.

Jeg prøver faktisk på at få en ordentlig debat ud af det her men det kan jeg godt se er umuligt.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver faktisk på at få en ordentlig debat ud af det her men det kan jeg godt se er umuligt.

så siger vi du gør det du skal bare vide at det bliver politi anmeldt da min mand lige har anbefalet mig og gøre det da jeg nu 2 dage i træk er blevet overfaldet herinde og i åbenbart fortsætter så det op til siden hvad de gør men anmeldt det bliver den for nu gider jeg helt ærligt ikke jeres ballade mere det kommet for langt ud så ejeren af siden må tage den med politiet da de jo nok kontaker dem for at få udleveret oplysninger.

god dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis :lol: :stupid:

Jeg vil da i øvrigt se frem til det program :5up: Hvad hedder det og hvor/hvornår bliver det sendt? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis :lol: :stupid:

Jeg vil da i øvrigt se frem til det program :5up: Hvad hedder det og hvor/hvornår bliver det sendt? :mrgreen:

Det bliver sendt på kanal5 datoen kender jeg ikke endnu den får jeg først når det færdig optaget. De skal følge min hund og jeg i 2 måneder og i det hele taget mig og mit liv. ;-) skal nok sende dig en post når det er jeg ved dato

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det vil jeg glæde mig til :5up: :mrgreen:

Det omhandler ikke kun hunde så er du advaret hihi det er et program om mig og hvad jeg laver og så videre. (dog er mange ting ikke nævnt nu snakker vi om firma jeg arb i og så videre på grund af Bruno min ex.

Men primært handler det om hvordan det er og bo så beskyttet hvorr man skal være på hele tiden og så videre men også om min hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

så siger vi du gør det du skal bare vide at det bliver politi anmeldt da min mand lige har anbefalet mig og gøre det da jeg nu 2 dage i træk er blevet overfaldet herinde og i åbenbart fortsætter så det op til siden hvad de gør men anmeldt det bliver den for nu gider jeg helt ærligt ikke jeres ballade mere det kommet for langt ud så ejeren af siden må tage den med politiet da de jo nok kontaker dem for at få udleveret oplysninger.

god dag.

Det tror jeg ikke at du skal regne med at få noget ud af. Undtagen måske nogle politibetjente der bliver lidt irriterede over at få spildt deres tid.

Link til indlæg
Del på andre sites