Gæst A Dogs Tale Skrevet September 24, 2013 Rapporter Share Skrevet September 24, 2013 Hej alle Jeg er i gang med at finde en ny hundesitter, der kan passe Wilma, fordi jeg desværre har mistet tilliden til min nuværende. Jeg har læst trådene igennem herinde ang. anbefaling af hundepensioner, men de er flere år gamle og ting har måske ændret sig, eller nye er kommet til. Derfor vil jeg gerne høre jeres allerbedste anbefalinger af pensioner i Odense eller på øvrige Fyn, da jeg selvfølgelig er villig til at køre for at sikre at hunden får den optimale pasning. Wilma er en aktiv cockerspaniel, så jeg er ret kritisk med, hvem jeg tør lade passe hende:oops: Har I en privat hundesitter, som I sværger til så vil jeg også rigtig høre om det, det kan jo være at vedkommende er interesseret i en tjans mere. Tusind tak for hjælpen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 24, 2013 Rapporter Share Besvaret September 24, 2013 Egeby hundepension, vi er flere herindefra der bruger dem og det er et virkelig godt sted! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 24, 2013 Rapporter Share Besvaret September 24, 2013 Egeby hundepension, vi er flere herindefra der bruger dem og det er et virkelig godt sted! Kan kun være enig med skipper-odense!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret September 24, 2013 Rapporter Share Besvaret September 24, 2013 Hvor ligger egeby? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret September 24, 2013 Rapporter Share Besvaret September 24, 2013 Jeg har ikke prøvet den selv, men min mor bruger den her http://www.dyreadfaerdsklinikken.dk og den er hun rimelig tilfreds med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 24, 2013 Rapporter Share Besvaret September 24, 2013 Hvor ligger egeby? I egeby ej oppe på Nordfyn, langt pokker i vold oppe ved flyversandet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 24, 2013 Rapporter Share Besvaret September 24, 2013 Jeg har ikke prøvet den selv, men min mor bruger den her http://www.dyreadfaerdsklinikken.dk og den er hun rimelig tilfreds med Hende kender jeg (også) privat, hun er en rigtig god dame! Så det er helt sikkert også et godt sted. Før hun selv havde hundepension anbefalede hun et sted der hedder Lille Dyred, også ved Tommerup. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 25, 2013 Rapporter Share Besvaret September 25, 2013 Egeby anbefaler også lille dyred når de selv er booket. Det er for stort for mig, men jeg er ikke i tvivl om at dyrene bliver passet som de skal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst A Dogs Tale Besvaret September 26, 2013 Rapporter Share Besvaret September 26, 2013 Tak for svarene foreløbig. Lille Dyred er også et af de steder, jeg har set på. Kan det anbefales? Og hvad er bedst af Egely og Lille Dyred? Jeg vil egentlig gerne have et ret lille sted. (Min seneste hund måtte aflives efter pasning, da de ikke reagerede på at den blev syg, så jeg kan godt blive lidt hundemor fra helvede, når det kommer til pasning:shock:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 Lille dyred er meget stort. Til gengæld er hun uddannet veterinærsygeplejerske det er selvfølgelig ret betryggende. Egeby er mindre og mere hyggeligt synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 er egentlig også lidt lun på Egeby - allerhelst ville jeg jo finde et sted hvor Loui kunne ligge inde i sofaen og blive nusset på maven - er det lidt i den retning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 27, 2013 Rapporter Share Besvaret September 27, 2013 er egentlig også lidt lun på Egeby - allerhelst ville jeg jo finde et sted hvor Loui kunne ligge inde i sofaen og blive nusset på maven - er det lidt i den retning? Nej det er det ikke, det er en normal hundepension på den måde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst A Dogs Tale Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 er egentlig også lidt lun på Egeby - allerhelst ville jeg jo finde et sted hvor Loui kunne ligge inde i sofaen og blive nusset på maven - er det lidt i den retning? Har det på præcis samme måde!!!:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 29, 2013 Rapporter Share Besvaret September 29, 2013 Så tænker jeg jo at det er en privat hundesitter fremfor en pension i leder efter. Selv et lille sted som egeby har plads til 12 hunde i højsæsonen foruden deres egne. Det er vel ikke praktisk muligt at tage hundene ind i privaten. Når det så er sagt så er skipper og Pelle fra pensionen rigtig glade for hinanden og jeg ved han har været med inde i privaten på et tidspunkt hvor han var eneste gæstehund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret Oktober 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2013 Der ligger en lille hundepension i Elmelunden ved Odense. De har kun plads til 4 hunde. http://www.odenseslillehundepension.dk/ Kender ejeren der går rigtig meget op i at hundene har det godt. Bor i et område med mange naturstier, hvor hundene bliver luftet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts