KimC Skrevet Oktober 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Foranlediget af en diskussion i debatten.. Her vil jeg se så mange billeder af hunde i sofaer, senge, og andre steder hvor kedelige normale mennesker ikke mener en hund har lov til at være. Så mange billeder som muligt, gerne med hunde i flere lag.. Jeg lægger ud. Kom så, lad os se hunde og sofaer og senge og...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Den er jeg helt med på :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Den lille sofahaj... mega grineflip! venter på kærestebænken... Træt basse på en kontorstol på vagtpost nord i Tranum skydeterræn.. og her et år i vagtpost syd... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Basso startede med at ligge i sofa og Loui lærte det også helt af sig selv - de har dog kun adgang til min og vores stuer når der er en "voksen" hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Her er lige alle de billeder, som jeg har af dem i sengen, på min nye tlf. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Katla og Wilma i dyb søvn i sofaen, jeg HAR truet med at næste gang, vi skal have ny sofa, skal der ikke, være plads til hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Dejlig tråd!! Her spam fra os af hunde alle mulige steder.... nu var det vist tilladt med billeder af andre steder end at være oppe på end møbler, så det får I herfra. Sidder pænt med ved bordet og venter på at få noget Stor tiltro til egne evner som egern Legeplads til børn - og hunde Køretur? Billedet taget lige inden jeg måtte beordre hende at blive oppe - hun mente at den letteste vej ned var at flyve og til sidst rent faktisk et sofabillede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Har ikke lige billeder af hunde i lag, men både hunde og katte i møblerne har altid været tilladt her, og også i campingsssvognen. Helt nyredt seng, med heeeelt nye rene lagner er åbenbart bare det bedste... Iso ta'r sig lidt vel store friheder indimellem, men det var vist mest som unghund! Kan desværre ikke finde det bedste billede, hvor én af hundene sidder ved fint dækket bord... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Bøllebarnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Bøllebarnet Hi hi hi - elsker at manden/kæresten er med på ikke bare ét, men på samtlige sofabilleder!!! Er der overhoved plads til dig også, eller har de to fuldstændig lagt beslag på sofaen??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Lige lidt billeder fra telefonen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Katla og Wilma i dyb søvn i sofaen, jeg HAR truet med at næste gang, vi skal have ny sofa, skal der ikke, være plads til hunde [ATTACH=CONFIG]113099[/ATTACH] not gonna happen;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Hi hi hi - elsker at manden/kæresten er med på ikke bare ét, men på samtlige sofabilleder!!! Er der overhoved plads til dig også, eller har de to fuldstændig lagt beslag på sofaen??? Du har fuldstændig ret. Det må kunne bruges imod ham på en eller anden måde :slem: Jeg har da ca 50 kvadrat cm at boltre mig på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Her er de første jeg lige kunne finde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Sikke mange dejlige sofadyr :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Herlig tråd - den bliver bedre og bedre! Iso på bordet Shii: Elsker billedet af Penny, der sidder på sovende Dexter! Sejt nok at sofaens farve matcher hundenes! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 (rettet) Vi kan sagtens være med Redigeret Oktober 1, 2013 af Dorte flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Her er lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Her er lidt [ATTACH=CONFIG]113146[/ATTACH] Ej men altså... Er han faldet i søvn midt i en snack?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Hvor er de gode allesammen:D Dorte.. hva dælen er der lige gået galt på dit sidste billed? Lool.. kan da umuligt være behagligt:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Hvor er de gode allesammen:D Dorte.. hva dælen er der lige gået galt på dit sidste billed? Lool.. kan da umuligt være behagligt:confused: Det er såmænd bare Liva, som er ... Liva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Åh jeg burde have en del Sisqo kan oss Min meget savnet Oliver og Luna:lun: Det blev til en del:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Jeg synes, at den lille sorte dér virker lidt bekendt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts