Gittemus Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Her er lidt [ATTACH=CONFIG]113146[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]113147[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]113148[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]113149[/ATTACH] Brusekabinen. Den har jeg ikke set før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Jeg synes, at den lille sorte dér virker lidt bekendt Jaa, det er lille bitte Magsmags:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Håber en video kan gøre det også... Den er fra i dag, hvor min datter og Luca hyggede i sofaen billedet er åbenbart på siden... Sorry Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Hvilken herlig tråd. Kan desværre nok ikke bidrage med pudsige fotos, de ligger på min gamle pcer og er ikke reddet endnu. Men prøver lige med de få , jeg har.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Ingen fra sofaen, der må han ikke være, men resten af møblerne er der frit spil for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Ja,naturlige beskidte hunde burde ikke have adgang til vore sidde /liggepladser. Mine er desværre så dårligt opdraget at de ikke fatter det.Men jeg har en vaskemaskine- JU HU - Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Caligo Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Lupo må være hvor han har lyst Det er dog for det meste i sofaen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Bondo og Jacki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Nårh ja,Tinkatossen... Flipsens kloge veninde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sagapigen Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Åhh, jeg elsker jeres billeder af hunde i de mest umulige stillinger:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 og Nollikes favoritbillede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Ej men altså... Er han faldet i søvn midt i en snack?? Jamen altså, han var ikke ret gammel og det er altid rart at have en bid brød når man vågner, ikk? Brusekabinen. Den har jeg ikke set før. Brusekabine?? Hvad mener du, det er da hans hundegård Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 elsker liva der bider sig selv i halen. dejige billeder af sofadyr:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Det starter fra dag 1. Lille Tikki som 8 uger gammel: Lektietid Tikki som lidt større Zigo: Enzo med sin onde tante, der er til hængeører.... Men hun er nu lidt hyggelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret Oktober 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2013 Lige et par herfra også Som det ses, så må vores nok det meste... Intet er vist helligt... Specielt det sidste billede viser, hvor lang vi går for hundenes komfort. Det er taget i sommers, vel 28 grader varmt, men han VILLE ligge på lammeskindet, i solen, på solvognen... Tossede kræ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 og Nollikes favoritbillede Hvor er forparten blevet af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Den hund er da umulig? :klap: Kun Jeanette ruller et håndklæde sammen til hundens hovede? og Nollikes favoritbillede Det er bare et kongebillede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flora Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Fra nu: hvorfor lægge sig i kurven ved siden af sofaen, når det er muligt at bygge en rede med tæpper i sofaen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Kun Jeanette ruller et håndklæde sammen til hundens hovede? Hehe nej dog ikke, det lå der vist af en anden grund:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 supergod tråd - likes i stor stil til alle firbenede deltagere glemte lige et par billeder af Yoga loppen: størsten hjemme på besøg - der slappes af ovenpå en hård lørdag aften: sådan sidder vi tit - jeg læser og Loui sover. bemærk lige hvor godt farven på mine bukser matcher sofaen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Hvor er forparten blevet af Den er lige her...skvulpet udover taskekanten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Sikke mange herlige billeder. Næsten en skam man ikke selv har sofahund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Oktober 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Næsten en skam man ikke selv har sofahund. Formålet med denne tråd er at få hundejere som dig til at føle dårlig samvittighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2013 Ja her er to stk. labber der ligger i både sofaer og seng... først en træt Zeus, en Zeus der ser dyrefilm og en træt Walther, alle er taget med mobil så er dårlig kvalitet, men modellerne er lækre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts