Buddha Skrevet Oktober 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hvorfor vil hanhunde altid gerne tisse op af andre menneskers postkasser (nej, selvfølgelig får de ikke lov) - men aldrig op af ens egen?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Oktober 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2013 Du sender da også kun post til andres postkasser, ikke til din egen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2013 Du sender da også kun post til andres postkasser, ikke til din egen. Skulle man ikke bare tro, at de gerne ville have at egen postkasse lugtede af dem, eller er vores den eneste som går fri for urin :hmm: Hvis en gæstehund tisser i haven, bliver der grundigt tisset ovenpå, om det er hun eller han. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Oktober 9, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2013 hos os ville det være lidt svært - postkasserne sidder inde i opgangen ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2013 hos os ville det være lidt svært - postkasserne sidder inde i opgangen ! Hehe, heldigt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Oktober 9, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2013 Hmm jeg syntes ikke mine vil lette ben op af postkasser. Vores postkasse er placeret ud til skellet på en kraftig rund stål dims og her er postkassen påsat. Ingen af mine har lettet ben op af den på noget tidspunkt. Der er en enkelt vi nogle gange kommer forbi som er placeret helt ude ved husets skel - det er en pakke postkasse - som de har været interesseret i - men ikke fået lov at lette ben op af - men man kan se der bliver lettet ben op af den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Oktober 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 men jeg prøver at lære Tot & Ollie at man ikke letter ben allevegne - forretningsskilte - udsmykninger - grønthandlernes varer & blomsterbutikker er no go, men med 2 hanhunde kan det godt være svært at undgå ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts