Gæst snevinter Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 Capone skrev: Jo da, vi vil da næsten gøre alt for at der kommer flere til foredraget, hvor langt vil du have Ringsted flyttet ? et par hundrede kilometer i nord-vestlig retning ville være ok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 2, 2008 Rapporter Share Besvaret November 2, 2008 ok, jeg vil arbejde på det .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 3, 2008 Rapporter Share Besvaret November 3, 2008 et stort tak til alle der hjalp med at udbrede kenskabet til foredraget. Til dem der ikke har tilmeldt jer - i kan nå det endnu bare send en pm til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 God tur allesammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Tak - jeg glæder mig også ret meget. Igår kl. 17.00 var vi nået op på 40 tilmeldte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Lonny skrev: Se det lyder jo allerede som om at mine fordomme vil blive gjort til skamme, ih hvor jeg glæder mig Håber at du har fået noget godt ud af foredraget. Næ, nej, man bruger ingen hårde metoder:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret November 6, 2008 Rapporter Share Besvaret November 6, 2008 Hvis det bare havde været i Ribe:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 6, 2008 Rapporter Share Besvaret November 6, 2008 azza skrev: Hvis det bare havde været i Ribe:roll: Ja der er ikke andet for end i må samle nogle mennesker der over, og hyre Kurt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret November 6, 2008 Rapporter Share Besvaret November 6, 2008 Capone skrev: Ja der er ikke andet for end i må samle nogle mennesker der over, og hyre Kurt Bør ihvertfald overvejes.. Sys ikke der sker så meget med hunde herhjemme.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 6, 2008 Rapporter Share Besvaret November 6, 2008 FOX skrev: Tak - jeg glæder mig også ret meget. Igår kl. 17.00 var vi nået op på 40 tilmeldte Yeah!! Hvordan gik det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 :-D det gik smaddergodt. Det var vildt spændende og jeg syntes jeg fik en hel masse med hjem jeg kunne bruge til noget. Jeg endte også med at købe hans bog - selvom jeg et sted på nettet havde set den dårligt omtalt :blink: Jeg skal nok snart prøve at skrive et lille resume - men jeg har haft en ret travl uge. Hvis i ser han holder foredrag i jeres område - så skynd jer at melde jer til. Det kan varmt anbefales til både erfarne og uerfarne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Lonny skrev: Jeg har nu tilmeldt mig fordraget Fik du noget ud af det ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts