Gæst WebPet Skrevet Oktober 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hej. Jeg er i gang med at starte en internetbutik, hvor vareudvalget skal være simpelt og overskueligt, men hvor alle produkter er af en god kvalitet. Jeg trækker på en professionel erfaring med hunde. Udvalget skal så udbygges efterhånden - til at starte med føres der kun produkter til hunde. Da der er mange hundeejere herinde vil jeg gerne høre Jeres mening om konceptet - og om I har nogle forslag til siden? WebPet.dk På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mini-me Besvaret Oktober 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2013 Tilslutter mig Blueberry.. Udvalget er for lille men ellers fint overskueligt og overkommeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2013 Enig med de andre to:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2013 Jeg kunne godt finde på at handle der. Prisene virker fornuftige og siden er dejligt overskuelig. Men ja, glæder mig da til sortimentet bliver udvidet lidt Tror også du med fordel kan sælge ting til pleje; potecreme, ørerens, negleklippere, shampoo osv. Måske også nogle tilskud som f.eks. fiskeolie, glucosamin og lignende. Og så ellers bare udvide det du allerede sælger med nogle flere mærker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WebPet Besvaret Oktober 14, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2013 Jeg takker for jeres input. Lyder til at enkeltheden og dét, at det er gjort overskueligt er noget I også værdsætter. Jeg er selvfølgelig enig i, at sortimentet skal udvides. Men det er en proces jeg tager af flere trin, for at være sikker på, at produkterne også er af en vis kvalitet. Jeg er allerede i gang med at udvælge flere produkter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 15, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2013 Simpelt og fint. Jeg synes udvalget er alt alt for småt - kunne ikke selv finde på at handle der. Og så er det irriterende "fyld" at man eks. skal se et billede af samtlige K9 seler i alle størrelser. I stedet for bare én og så kan man vælge størrelse under den. Det samme med halsbånd osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts