Gæst S'eren Skrevet Oktober 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2013 http://www.nordlys.no/nyheter/article6944458.ece?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0 Hvad pokker trigger to hunde til at angribe en sovende dame?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 26, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2013 Hold nu kæft Stakkels, stakkels dame! De har godt nok bidt mange gange! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 Fy for den ... enten er det ejerens skyld eller også har hunden haft en alvorlig brist. Stakkels kvinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 se DET kalder jeg skambidning shit mand, gad vide om man nogensinde kommer sig over sådan noget... det tror jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 Hvad var damen på siden hun ikke vågnede? der står at hun gled ud og ind af bevidsthed, hvilket lyder underligt. Jeg tænker om hun har haft kramper eller noget i søvne der har fået hunde til at opfatte hende anderledes. Men stadig syge hunde at gøre det- men jo sket før med hunde i flok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimJ Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 http://ekstrabladet.dk/112/article2127506.ece Nu er EB jo ikke ligefrem et ubestrideligt sandhedsvidne, men hvis det der står der er sandt, kan det måske forklare hundenes adfærd? Jeg ville dog have troet, at ADHD medicin snarere ville virke sløvende, hvis det overhovedet har en effekt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 ADHD medicin virker som speed, hvis man ikke har ADHD. Den forklaring har jeg ihvertfald fået af en der har ADHD. Det er jo en form for amfetamin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 man kan aldrig vide hvordan menneskemedicin påvirker hunde, altså med mindre det er afprøvet.. min pointe er, at man ikke kan tage det for givet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 Synes det lyder mærkeligt, den danske og norske version er da ikke helt enslydende:confused: Synes ligeledes det er underligt hun ikke har forsøgt at komme på højkant og råbe og forsvare sig selv. Er slet ikke i tvivl om hun er blevet bidt, forstår bare heller ikke hvad der får hundene til det, medicin eller ej, er det da ikke normal hundeadfærd:( Der mangler ligesom nogle oplysninger synes jeg:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2013 Synes det lyder mærkeligt, den danske og norske version er da ikke helt enslydende:confused:Synes ligeledes det er underligt hun ikke har forsøgt at komme på højkant og råbe og forsvare sig selv. Er slet ikke i tvivl om hun er blevet bidt, forstår bare heller ikke hvad der får hundene til det, medicin eller ej, er det da ikke normal hundeadfærd:( Der mangler ligesom nogle oplysninger synes jeg:) Ja, artiklen er lidt mangelfuld, men hvis hundene har indtaget amfetamin lignende medicin, så er der da ikke noget, at sige til, at de er gået amok. Bare tænk, på hvordan mennesker på stoffer bliver. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts