Hop til indhold

Ikke gø af folk


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

Mine forældres hund kan godt finde på at gø af folk, hvilket min hund har kopiret lidt (når de er sammen)

Men i går valgte min nabo at gøre noget med vilje ude foran dren der gjorde Lucca forskrækket så hun måtte beroliges igen :damn:

 

Nu er Lucca jo så blevet lidt vagtsom.. jeg går indimellem hen i parken hvor nærmest alle slipper hundene. Min overbo har selv en hund, og de render også løs og leger og der har aldrig været problemer. De bliver ved os og generer ingen.

Men i dag kom der en mand gående og hun løb hen og gøede af ham. Sådan lige for at vise sig, hvilket hun jo føler hun er nødt til.

Hvad gør jeg, udover selvfølgelig at tage snor på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du fortælle noget mere om hvad der skete med naboen?

 

Hvis hun ellers ikke gør som hun gjorde i parken, så tror jeg det er en midlertidig forskrækkelse som hun så forbinder med mænd der måske ligner naboen

 

Og så er det snor på og ud og møde masser af folk, der kommer gående. Ros og godbid hver gang hun ser en ny person indtil hun forventes guf hver gang hun får øje på et nyt menneske.

 

Og så senere kan du måske få nabo til at være med i træningen og blive gode venner med hende igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så det var en dame, der forskrækkede Lucca?

 

Så er hun måske bare blevet lidt nervøs ved mennesker generelt? Uanset hvad er fremgangsmåden nok den samme som luckyluna beskriver. Og jeg kan se, at vi bor i samme by, så jeg hjælper gerne, hvis du får brug for en figurant, der går forbi og "taber" lidt lækkerier :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...