Hop til indhold

Op om natten.... Igen.

Gæst MarianneLH
 Share

Recommended Posts

Gæst MarianneLH

Hej alle.

Vi har en tæve på 6 måneder. Hun er begyndt og skal ude og tisse om natten igen. Hun stoppede ellers med det da hun var ca 4 måneder, men startede igen før jul. Da havde vi jo ferie, så det gjorder ikke så meget. Men nu når vi skal op igen er det lidt trals.

Det er gerne ved 2tiden ca. Hun bliver urolig og vandre rund. Hvis ikke vi kommer med det samme lægger hun sig igen. Men kun kort så vandre hun igen. Når vi går ud tisser hun med det samme og så ind og sove videre uden problemer.

Hun kom i sin første løbe tide mellem jul og nytår. Vi opdagede det den 29. Kan det have noget med det at gøre?

Marianne

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarianneLH
Drikker hun meget mere end hun plejer ?

Jeg ville nok også lige have en tanke på evt. blærebetændelse/livmoderbetændelse, hvis det er noget der fortsætter, ret lang tid endnu.

Nej det syntes jeg ikke hun gør. Hun er over sin første løbetid i weekend, så jeg håber hun sover bedre meget snart ellers må jeg lige give DR. Dyr et kald..

Tak for svar begge to..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været igennem med det samme med min han på 7 måneder - jeg tror, at det er meget almindeligt, at de bliver lidt kulrede og glemmer renlighed/at de kan holde sig, når de bliver omkring 6-7 måneder. Hos os, der hjalp det at finde hans gamle løbegård frem igen, som han sov i, da han var lille og så lade ham sove i den igen - det er som om, at han mentalt kobler den sammen med = jeg skal sove.

Held og lykke med det - det er sååååååå træls at skulle op om natten igen. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites