Annetteg Skrevet Februar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2014 Hvalpetræning i haven.... dygtige søde Archie [video=youtube_share;BguAyidKuU0] [video=youtube_share;JniITXp9pAE] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 3, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2014 hahaha elsker at missekatten lige kommer daskende, da den ser der bliver delt guffer ud Hvor er han sød Annette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 3, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2014 Det ser så godt ud!! :5up: Og en kat er jo altid en god forstyrrelse at træne med! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Ser SUPER godt ud - og ja sjovt at katten lige kommer luntende forbi hvor er han bare en sød vovse og meget dygtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Hvor er han dygtig. :klap: Og den kat dér,... han er vel for nuttet. Som om han spekulerer over hvordan han kan få lidt af den opmærksomhed. I starten skal jeg indrømme at jeg tænkte hvad det mm. kunne stå for, nu når du havde en cykelhjelm på. :stupid: Skal vist snart til at have briller. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annetteg Besvaret Februar 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Mange tak allesammen. Jeg er meget glad for min dygtige sjove hundehvalp :hjerte: He he ja kattene blander sig ofte i træningen af vovser. Det skulle jo være så godt med forstyrrelser i træningen :slem: Katten Perle er en pige selv om hun er rød Cykelhjelm?? ved godt min hat er tudegrim men altså den er så dejlig varm :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts