Dorte Skrevet Februar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2014 Månedens hund februar 2014 "Ballade" Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd eller hjælpe-indlæg.Vis profil: Dorte - Hunde Forum HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. februar kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i upload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter hurtigst muligt derefter. I denne måned må der gerne være flere hunde på billedet. Du skal dog eje den ene af de afbilledede hunde. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk revisorpose med hunde-forum.dk tryk. Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2014 flere, der vil være med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Februar 24, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2014 Hvorfor kommer denne konkurrence ALTID bagpå mig, så jeg aldrig opdager det inden fristen er udløbet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2014 Du kan godt nå at være med endnu. Der er så få indsendte i denne måned, at jeg trækker fristen lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Februar 24, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2014 ka jeg stadig nå at være med Dorte ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2014 Ja - indtil i aften. Jeg lægger afstemningen op i morgen formiddag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Februar 24, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2014 tak for svar Dorte har sendt en pb til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Februar 24, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2014 Du kan godt nå at være med endnu. Der er så få indsendte i denne måned, at jeg trækker fristen lidt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts