HNP Skrevet Februar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 Molly hun har nærmest smidt alt hendes vinterpels.. Nu?? Jeg fatter ikke helt hvorfor? Hun fik dog også vinterpelsen ret tidligt, i efteråret. Men der er jo stadig koldt udenfor:stupid: Hendes hud er fin og hun kløer sig heller ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 6, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2014 Jeg synes ikke helt det giver mening hvornår Ozzie fælder i.f.t. sommer/vinter. Hun fælder i øvrigt også nu... den anden dag sagde en i familien "Aj, hvorfor har I klippet Ozzie?" Det har vi selvfølgelig ikke, det ER bare fæld, men det siger lidt om hvor meget pels hun har smidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 6, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2014 Jeg har sq opgivet at prøve at forstå fældeperioderne i år... Synes alle hunde jeg kender har fældet på vildt underlige tidspunkter, også Iso. Men så har vejret jo også været underligt, mindst sagt! Med tæver siger man jo tit at deres fældeperioder følger løbetider mere end årstider, men ved faktisk ikke om det passer for Iso... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Februar 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2014 Hun var i løbetid i oktober (tror jeg nok). Molly ligner også en der er blevet klippet/trimmet, for hun har nogle få steder med fuld pels endnu. Det ser tosset ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Februar 8, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2014 Suki fælder også helt sindssygt lige i øjeblikket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Februar 8, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2014 Min har været i fæld siden december, han skifer lige hele underulden! Det gør han ca to gange om året ca 2 mdr pr gang! Jeg er ved at være træt af uldtotter alle vegne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Februar 8, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2014 Min hun har smidt alt vinterpelsen, startede i december og sluttede med at fælde midt i januar. Helt forkert tidspunkt i mit hoved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 8, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2014 Ja tæver følger som regel cyklus. Og lys mængde, som alle andre dyr. Ikke så meget temperaturer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Februar 8, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2014 Ja tæver følger som regel cyklus. Og lys mængde, som alle andre dyr. Ikke så meget temperaturer. Det kunne helt sikkert være forklaringen på hvorfor hun allerede har smidt vinterpelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
jukl Besvaret Februar 8, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2014 Jeg har langhåret schæfer, og ungtæven er gået i fæld for første gang..Jeg strigler hver dag, det er første gang hun fælder og hun har rigtig meget pels..Jeg havde håbet alle var gået i fæld samtidig, så var det jo overstået, men nej...Det er indtil nu kun hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts