pivpiv Skrevet Februar 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2014 Det der med rå kød. Når i skriver at jeres hund får kylling, er det så bare sådan en drumstick de kan hapse /sluge? Ved at vores den lille nok bare ville sluge det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Februar 6, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2014 Det kommer lidt an på hundens størrelse og hvor glubsk den er Tea får ikke ben som er mindre end en kalkunhals, eller et kyllingeoverlår, da hun ellers bare prøver at sluge hele molevitten, uden at tygge det i mindre stykker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 6, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2014 Ja hele kyllinger, lår, bryst, hals, vinger etc. Sæt jer evt ned og hold fast i den ene ende, mens hun tygger. Det gjorde jeg med Luna i sin tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret Februar 6, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2014 Futte får hele over og underlår - Altså hor det sidder sammen. Men han kan også godt administrere kyllingehalse og huske at tygge dem. Lily, derimod..... Halv størrelse hund men vi tør ikke give hende noget mindre end kalkunhalse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 6, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2014 Johna holder meget af kyllingeunderlår. Og har fået dem siden hun var hvalp, så tror slet ikke hun ved, at de kan sluges, for det kunne hun jo ikke dengang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2014 Jeg kunne nemlig godt tænke mig at de i ny og næ kan få lidt, men sassy knuser store knogler og luna sluger alt hvad hun kan komme til af små knogler og et ribben er bare svært at holde fast i. Jeg vil prøve at se hvad jeg kan skaffe. Tak for hjælpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts