pivpiv Skrevet Februar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2014 Hvordan foregår det når man udstiller sin hund og hvad skal hunden kunne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 9, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2014 En af mine lab venner er lige startet på ring træning for at lære hunden hvordan den skal stå til en udstilling, hvordan den skal løbe i ringen mv. Jeg har ikke meget forstand på at udstille, har aldrig prøvet. Men hun sagde at det var en god ide at gå igang med, hvis man ville udstille også skal hunden have stamtavle, men hvordan det foregår sådan på en udstilling aner jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2014 Hvor kan man gå til ring træning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 9, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2014 Hvis du vil mere end bare være med og få en sekundær præmiering, så skal der ringtræning til. Ringtræning kan du finde hos jeres lokale DKK-kreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2014 Det er min mand der er blevet opfordret til at udstille og ingen af os aner hvad det kræver. Det skulle kun være for "sjov" hvis det nogensinde bliver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts