NickiA Skrevet Marts 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Marts 13, 2014 Så har jeg fået en mail med at de starter hold op i DCH Odense i april, ihhh hvor jeg glæder mig, nu har jeg gået til hvalpetræning der og har lige så længe prøvet at komme på et agility hold Dejligt at være i cykelafstand fra stedet i stedet for før hvor jeg var lidt afhængig af andre kunne tage mig med, eller jeg skulle med offentlig transport :5up: Andre her der går i DCH Odense?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2014 Agilitymæssigt, så flyttede de fleste af trænerne jo fra klubben og dannede deres egen DCH Højme i slutningen af sidste år... Hvem underviser i Odense nu, ved du det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2014 hmmm det skal jeg da lige have undersøgt så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2014 Alle "de gamle" agilitytrænere fra DcH Odense er nu i DcH Højme. Prøv at google det, de har en hjemmeside. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2014 har prøvet at kontakte Højme i dag, uden held desværre.. smider lige en mail i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jim Hempel Besvaret Marts 16, 2014 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2014 DcH Højme starter nyt agilityhold op til April/Maj, se kontakt oplysninger på vores hjemmeside dch-højme Hilsen Jim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2014 DcH Højme starter nyt agilityhold op til April/Maj, se kontakt oplysninger på vores hjemmeside dch-højme Hilsen Jim Jeg har prøvet at kontakte bla. dig Jim over telefonen i sidste uge uden held skal jeg sende en mail i stedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jim Hempel Besvaret Marts 17, 2014 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2014 Jeg har prøvet at kontakte bla. dig Jim over telefonen i sidste uge uden held skal jeg sende en mail i stedet? Du må gerne sende en mail på [email protected], så sørger jeg for at rette vedkommende får den Hilsen Jim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2014 Tak gør jeg med det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2014 Så er jeg kommet på et hold i DcH Højme i stedet skal starte omkring 1 maj glæder mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts