Aslan Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Et teoretisk spørgsmål..... Ville en hund, kunne have mindre allergi, overfor et stof i dens fodder, så at den efetr 10 dage kunne have fået for meget af det stof, og stoppede derfor med at spise i et par dage, hvor efter hunden ville foretage samme proces? Ved ikke lige om det er under foder eller sygdomme, men nu kom den under foder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 I må også gerne bare komme med et skud i tågen hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Daisie L Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Jeg forstår ikke helt hvad du spørger om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 jeg har ikke m¢dt hunde endnu der stoppede med at spise noget fordi de var allergiske overfor det, men dermed ikke sagt at det ikke sker. Men hvis hvad end det var, hobede sig op over 10 dage, ville det jo ikke udskilles i l¢bet af en eller to, så jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts