BlackGSD Skrevet Juni 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2014 Så er det (næsten) en realitet... Flokken skal udvides med et nyt medlem :banan: Kennelen er valgt, nu skal jeg blot vente lidt tid på parring - det bliver tidligst sidst på året 2015/starten af 2016... Men jeg glæder mig allerede helt vildt Er der andre end mig, der har hvalpeplaner?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Spændene Næ, ingen aktuelle hvalpeplaner her, jeg er i hvert fald ikke begyndt at undersøge markedet endnu, men jeg tænker faktisk også at 2016 er et meget godt tidspunkt, så er Chivas nemlig fyldt 10 år Men jeg begynder nok først at kigge i slut 2015 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Hej, Neeej ingen aktuelle hvalpeplaner men jeg tænker da over det og det er jo altid spændende at følge andres små hvalpe og blive lidt hvalpe skruk :stupid:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Jeg har ingen hvalpeplaner, har hænderne fulde med hende jeg har nu. Men det lyder spændende, skal den nye også være en vizsla?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Ja, jeg har også hvalpeplaner, forhåbentlig bliver der udvidet i sommeren/efteråret 2015 med en lille hvalp, og jeg er så spændt. Når den tid kommer, er det 10 år siden jeg sidst har haft hvalp. Skal du have en Vizla mere, eller ? Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juni 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Jeg skal have en FT Cocker Er skrevet op til en hvalp fra Kennel Hunterfull, det bliver nok fra Ica´s første kuld... Er så spændt på hvilken hanhund de vælger til hende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Jeg skal have en FT Cocker Er skrevet op til en hvalp fra Kennel Hunterfull, det bliver nok fra Ica´s første kuld... Er så spændt på hvilken hanhund de vælger til hende :blink: Ej hvor spændende, det er er også en dejlig race. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juni 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Ja, jeg har også hvalpeplaner, forhåbentlig bliver der udvidet i sommeren/efteråret 2015 med en lille hvalp, og jeg er så spændt. Når den tid kommer, er det 10 år siden jeg sidst har haft hvalp. Skal du have en Vizla mere, eller ? Bantus Hvad skal du have for en?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Hvad skal du have for en?? Jeg går og venter på en korthåret collie, så det glæder jeg mig helt vildt meget til. Hannen er nu fundet, så der ventes bare på at det bliver forår/sommer og tæven kommer i løbetid, det vil også være hendes første kuld, det er så spændende. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Jeg skal have en FT Cocker Er skrevet op til en hvalp fra Kennel Hunterfull, det bliver nok fra Ica´s første kuld... Er så spændt på hvilken hanhund de vælger til hende :blink: Det kan du vist godt glæde dig til, sådan en lille arbejdsmaskine :5up: Hvalpeplaner, tjooo, hvis yndlingstæven i kuldet, bliver lige så lækker som jeg regner med, beholder jeg da hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Jeg skal have en FT Cocker Er skrevet op til en hvalp fra Kennel Hunterfull, det bliver nok fra Ica´s første kuld... Er så spændt på hvilken hanhund de vælger til hende :blink: :banan: også mig. Vi venter i spænding på at Zuper går i løb... Jeg skal have hvalp efter disse to skønne arbejdsmaskiner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 :banan: også mig. Vi venter i spænding på at Zuper går i løb... Jeg skal have hvalp efter disse to skønne arbejdsmaskiner [ATTACH=CONFIG]119497[/ATTACH] Skel du bruge den til jagt Amocca? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Vi har altid hvalpeplaner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Jeg har kig på et kuld hvalpe der skulle komme her i næste måned, meeeeen, ved ikke helt om tiden er rigtig... Og det er jo slet ikke sikkert da er nogen i det kuld... Men overvejer en hund nr. Inden for det næste års tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Skel du bruge den til jagt Amocca? Ikke umiddelbart planen nej, men hvem ved hvad fremtiden bringer.... Opdrætter mener jo bestemt at jeg slet ikke vil kunne lade være, nåt jeg først oplever sådan en "rigtig" jagthund... Vi er da også allerede meldttil spaniels hvalpehold - selvom kræet endnu ikke er undfanget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Hvor bliver det spændende. Og det er altid rart at have noget at se frem til! Har man ikke altid lidt hvalpe- eller hundeplaner Jeg gad virkelig godt ha’ en til, men det må vente nogle år endnu, men så kan jeg da bruge tiden til at finde ud af hvilken race det skal være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Ihh hvor spændende Ja jeg har også hvalpeplaner, Aya skal være storesøster i 2015/2016 alt efter hvornår det passer bedst og den rigtige hvalp kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Hvor spændende :banan: Jeg har også hvalpeplaner, men de er ikke helt så langt fremme som jer andres. Jeg har bare bestemt at jeg skal have en hvalp næste gang og har snakket med manden om det. Han er heldigvis meget forstående og til at tale med på det punkt Er ikke sikker på racen endnu. Det skal være noget der kan gå på jagt og som også kan gøre sig inden for andre hundesportsgrene. Overvejer ft cocker, (langhåret) hønsehund og kleiner münsterlænder. Glæder mig meget til at følge jeres ft spaniels herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 Spændende med alle de hvalpeplaner Vi har "desværre" ikke nogle - altså jeg kunne i princippet altid godt bruge en hvalp :hjerte: er ALTID skruk! Men i virkeligheden synes jeg vi har en fantastisk og harmonisk flok, og fire hunde er passende - egentlig vil jeg slet ikke have en femte. Men er altid skruk efter en hvalp anyways. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Juni 14, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2014 forkert tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 15, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2014 Spændende med jeres hvalpeplaner! Jeg er har ingen p.t. - er ikke engang sikker på at næste hund bliver en hvalp og vi ved heller ikke helt endnu om vi har lyst til tre hunde. Lige nu er to i hvert fald helt fint. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Carina Besvaret Juni 15, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2014 Glæd jer til at få en F.T Cocker Det er en skøn hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 15, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2014 Spændende med jeres hvalpeplaner! Jeg er har ingen p.t. - er ikke engang sikker på at næste hund bliver en hvalp og vi ved heller ikke helt endnu om vi har lyst til tre hunde. Lige nu er to i hvert fald helt fint. :hjerte: to er helt fint, men tre er bare så meget bedre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 15, 2014 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2014 to er helt fint, men tre er bare så meget bedre! Jeg føler også 3 er et godt antal... Men satser på, at jeg ikke begynder at tænke at 4 er bedre, når jeg har 3... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts