Hop til indhold

rødme ved snuden

Potemis
 Share

Recommended Posts

Jeg opretter lige min egen tråd også..

Jeg har været på lejrskole siden mandag og da jeg hentede Cookie i dag har jeg opdaget at hun ligesom har ændret farve ved snuden? Hun har i forvejen en "pixelfejl" på selve snuden men har haft den i flere år. Det her er kommet i løbet af ugen. Mine forældre har ikke opdaget det.

Huden er rødlig, men ikke hævet og ikke anderledes at føle på. Der er ingen rifter eller sår. Hun har kløet sig en del på kroppen siden igår, men det er den eneste anden ændring.. nogen andre der har oplevet det?

20140829_212900.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne det godt. Hun har jo været hos mine forældre så jeg ved ikke 100 procent hvad hun har haft snuden i.. Det ser ikke ud til at irritere og det er ikke blevet værre over natten.. Jeg tænkte først pigmentforandring, men det kommer vel ikke så hurtigt?

(Dyrlægen kommer ind over hvis det bliver værre på nogen måde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke hun "bare" har fået en farveløs plet - altså at pigmenteringen er gået væk.

Måske kommer den igen - da det nogle gange kan skyldes en lille rift - noget man måske ikke kan se med det blotte øje. Hun kan også have gnedet snudeskaftet lidt rigeligt og slidt farven af. Endelig kan det være et fald i immunforsvaret altså et vitamin/mineral man mangler.

Link til indlæg
Del på andre sites