Potemis Skrevet August 29, 2014 Rapporter Share Skrevet August 29, 2014 Jeg opretter lige min egen tråd også.. Jeg har været på lejrskole siden mandag og da jeg hentede Cookie i dag har jeg opdaget at hun ligesom har ændret farve ved snuden? Hun har i forvejen en "pixelfejl" på selve snuden men har haft den i flere år. Det her er kommet i løbet af ugen. Mine forældre har ikke opdaget det. Huden er rødlig, men ikke hævet og ikke anderledes at føle på. Der er ingen rifter eller sår. Hun har kløet sig en del på kroppen siden igår, men det er den eneste anden ændring.. nogen andre der har oplevet det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret August 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2014 Det kunne det godt. Hun har jo været hos mine forældre så jeg ved ikke 100 procent hvad hun har haft snuden i.. Det ser ikke ud til at irritere og det er ikke blevet værre over natten.. Jeg tænkte først pigmentforandring, men det kommer vel ikke så hurtigt? (Dyrlægen kommer ind over hvis det bliver værre på nogen måde) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret August 30, 2014 Rapporter Share Besvaret August 30, 2014 Hmm, prøv at tage billeder af det hver dag, så du har noget at sammenligne med, så er det nemmere at se om det udvikler sig eller bliver bedre... Er det vådt eller tørt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret August 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2014 God ide, det vil jeg gøre.. Det er nøjagtigt som huden alle andre steder. Tørt, men ikke sådan skalle-af tørt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret August 30, 2014 Rapporter Share Besvaret August 30, 2014 Er hårerne faldet af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret August 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 Nej. . Alt ser helt normalt ud, bortset fra at farven mangler.. jeg undrer mig helt vildt hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret August 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 Hun er svær at tage billeder af men sådan ser det ud i dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret August 31, 2014 Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 Mon ikke hun "bare" har fået en farveløs plet - altså at pigmenteringen er gået væk. Måske kommer den igen - da det nogle gange kan skyldes en lille rift - noget man måske ikke kan se med det blotte øje. Hun kan også have gnedet snudeskaftet lidt rigeligt og slidt farven af. Endelig kan det være et fald i immunforsvaret altså et vitamin/mineral man mangler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret August 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 Beaglepack det er muligt.. jeg tror heller ikke det er noget alvorligt. Kan man virkelig gnide farven af?? Jeg holder ihvertfald øje og så må jeg se hvordan det udvikler sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret August 31, 2014 Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 Ja, jeg tænker Beaglepack har nogle gode bud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts