AnneMangetal Besvaret April 14, 2015 Rapporter Share Besvaret April 14, 2015 Kom sgu til stille og roligt at købe denne jakke igår: http://hooks.dk/produktsida/jakke-tipperarey/57135/56414/ Den er meget stor i størrelsen! Jeg har købt en str. S, og der er plads til en meget tyk trøje under:-) Den er ikke foret, så det er nødvendigt med en god trøje under for tiden. Det er ikke en decideret regnjakke, men den skulle kunne tage et par hurtige regnskyl. Den er egentlig kun købt som gåtursjakke (og den jeg har på når jeg er træner på hold), da jeg er træt af at slide så meget på min Hurttavest. Og det jeg faldt for ved jakken, er de kæmpe lommer, ikke mindst apportlommen, som er stor nok til at bære Dorit i (hvis jeg skulle få lyst til at putte hende i lommen:lol:). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret April 14, 2015 Rapporter Share Besvaret April 14, 2015 Kom sgu til stille og roligt at købe denne jakke igår: http://hooks.dk/produktsida/jakke-tipperarey/57135/56414/ Den er meget stor i størrelsen! Jeg har købt en str. S, og der er plads til en meget tyk trøje under:-) Den er ikke foret, så det er nødvendigt med en god trøje under for tiden. Det er ikke en decideret regnjakke, men den skulle kunne tage et par hurtige regnskyl. Den er egentlig kun købt som gåtursjakke (og den jeg har på når jeg er træner på hold), da jeg er træt af at slide så meget på min Hurttavest. Og det jeg faldt for ved jakken, er de kæmpe lommer, ikke mindst apportlommen, som er stor nok til at bære Dorit i (hvis jeg skulle få lyst til at putte hende i lommen:lol:). 1. tanke - hvem er det onde menneske der genopliver den uartige tråd... 2. tanke - Fed jakke...den plejer da ikke at være i deres sortiment. 3. tanke - Neeeej du skal ikke ind på Hööks hjemmeside, det er rigeligt at du har planlagt roadtrip til engelsons.se om 14 dage... AnneMangetal Det kræver billede med Dorit i lommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2015 1. tanke - hvem er det onde menneske der genopliver den uartige tråd...2. tanke - Fed jakke...den plejer da ikke at være i deres sortiment. 3. tanke - Neeeej du skal ikke ind på Hööks hjemmeside, det er rigeligt at du har planlagt roadtrip til engelsons.se om 14 dage... AnneMangetal Det kræver billede med Dorit i lommen Vi har lige lavet en fælles bestilling fra engelsons i vores træningsklub... Jeg har så bestilt hjem til min mor, da jeg er på vej derop, sidder faktisk i toget lige nu! Kører du helt op til Falkenberg så, eller har de afdelinger tættere på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret April 15, 2015 Rapporter Share Besvaret April 15, 2015 Vi har lige lavet en fælles bestilling fra engelsons i vores træningsklub... Jeg har så bestilt hjem til min mor, da jeg er på vej derop, sidder faktisk i toget lige nu! Kører du helt op til Falkenberg så, eller har de afdelinger tættere på? Vi startede også med en postorder bestilling, men jeg skal have byttet et par bukser, og vi var et par stykker som godt kunne finde et par ting mere, og så koster det næsten det samme at kører derop som portoen... Så en forsjov kommentar endte ud i planlagt ROADTRIP til Falkenberg *G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2015 Vi startede også med en postorder bestilling, men jeg skal have byttet et par bukser, og vi var et par stykker som godt kunne finde et par ting mere, og så koster det næsten det samme at kører derop som portoen... Så en forsjov kommentar endte ud i planlagt ROADTRIP til Falkenberg *G* Hyggeligt! Og garanteret dyyyyrt... Føj, de har meget, og alt er billigt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret April 15, 2015 Rapporter Share Besvaret April 15, 2015 Hyggeligt! Og garanteret dyyyyrt... Føj, de har meget, og alt er billigt! JEP - JEP og JEP :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cerus Besvaret April 15, 2015 Rapporter Share Besvaret April 15, 2015 (rettet) Kom sgu til stille og roligt at købe denne jakke igår: http://hooks.dk/produktsida/jakke-tipperarey/57135/56414/ Den er meget stor i størrelsen! Jeg har købt en str. S, og der er plads til en meget tyk trøje under:-) Den er ikke foret, så det er nødvendigt med en god trøje under for tiden. Det er ikke en decideret regnjakke, men den skulle kunne tage et par hurtige regnskyl. Den er egentlig kun købt som gåtursjakke (og den jeg har på når jeg er træner på hold), da jeg er træt af at slide så meget på min Hurttavest. Og det jeg faldt for ved jakken, er de kæmpe lommer, ikke mindst apportlommen, som er stor nok til at bære Dorit i (hvis jeg skulle få lyst til at putte hende i lommen:lol:). Du skriver, at størrelsen er til den store side. Er du normalt en S? Vil bestille den via hjemmesiden, men er i tvivl om jeg skal tage en størrelse mindre end jeg plejer Redigeret April 15, 2015 af Cerus trykfejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 15, 2015 Rapporter Share Besvaret April 15, 2015 Du skriver, at størrelsen er til den store side. Er du normalt en S? Vil bestille den via hjemmesiden, men er i tvivl om jeg skal tage en størrelse mindre end jeg plejer Jeg plejer at bruge str. M/38 i jakker, og den jeg har købt er str. S og snøret ret godt ind:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 15, 2015 Rapporter Share Besvaret April 15, 2015 Men husk at hvis du reelt set bruger den som en hundetræningsjakke, så er størrelserne jo passende. For en jakke er helt anderledes, når lommerne er fyldte med legetøj osv. Jeg har en str. L og den passer perfekt med lommerne fyldte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cerus Besvaret April 16, 2015 Rapporter Share Besvaret April 16, 2015 Tak for Jeres svar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 16, 2015 Rapporter Share Besvaret April 16, 2015 Men husk at hvis du reelt set bruger den som en hundetræningsjakke, så er størrelserne jo passende. For en jakke er helt anderledes, når lommerne er fyldte med legetøj osv. Jeg har en str. L og den passer perfekt med lommerne fyldte Tro mig, når jeg har godbidder, klikker, bold, 2x flexiliner (og alt mulig andet skrammel) i lommerne, er der stadig plads:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 17, 2015 Rapporter Share Besvaret April 17, 2015 Tro mig, når jeg har godbidder, klikker, bold, 2x flexiliner (og alt mulig andet skrammel) i lommerne, er der stadig plads:-) Ja, men det er fordi du ikke har så mange ting i som mig :blink: Altså jeg bruger den jo til træning, så i dag eks. var det godbidder (som intet fylder)2 bolde med snor, to stykker trækkelegetøj med skind (lange), en stor frisbee og en lille, 2 pivedyr, en ekstra bold til boldmaskine, 2 retrieverliner, en halvflad håndbold og to apporter. Og der er dage hvor der er endnu mere i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 17, 2015 Rapporter Share Besvaret April 17, 2015 Hvis man bruger virkelig meget legetøj i træning, så er jakken genial! Har aldrig før haft en vest eller jakke der kunne være så meget i! Det er fantastisk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 18, 2015 Rapporter Share Besvaret April 18, 2015 Ja, men det er fordi du ikke har så mange ting i som mig :blink:Altså jeg bruger den jo til træning, så i dag eks. var det godbidder (som intet fylder)2 bolde med snor, to stykker trækkelegetøj med skind (lange), en stor frisbee og en lille, 2 pivedyr, en ekstra bold til boldmaskine, 2 retrieverliner, en halvflad håndbold og to apporter. Og der er dage hvor der er endnu mere i Det er derfor vi andre har en taske:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret April 21, 2015 Rapporter Share Besvaret April 21, 2015 Det er derfor vi andre har en taske:mrgreen: Jamen alle de andre ting er jo i tasken??? Altså der er resten af legetøjet, apporterne osv. Det jeg har i lommen er bare det allermest nødvendige :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret April 21, 2015 Rapporter Share Besvaret April 21, 2015 Jamen alle de andre ting er jo i tasken??? Altså der er resten af legetøjet, apporterne osv. Det jeg har i lommen er bare det allermest nødvendige :blink: En taske, det da slet ikke nok! En bilfuld så vi ved at være der! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2015 Jeg er søreme glad for at jeg kun træner agility, og er dér hvor jeg er med Iso! Jeg har noget vand med til hende, hendes elskede ruskeklud, og så lidt godbidder. I den kolde tid har jeg også dækken med, men det har hun jo på sig. Så for selve træningens skyld kunne jeg faktisk klare mig uden taske, med ruskeklud og godbidder i lommerne, og vandflaske i hånden. Meeeen, så skal man jo lige ha' sine nøgler med. Og pung. Og snus. Og en pakke kleenex hvis snotten løber. Og og og... Så den der taske kommer nu alligevel med hver gang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret April 21, 2015 Rapporter Share Besvaret April 21, 2015 Hmm... Hverken vest eller taske kan gøre det når vi skal ud og træne vores freestyleprogram. Der er ikke mange tasker der kan indeholde et træ *gg* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2015 Hmm... Hverken vest eller taske kan gøre det når vi skal ud og træne vores freestyleprogram. Der er ikke mange tasker der kan indeholde et træ *gg* Du må sy din egen!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret April 21, 2015 Rapporter Share Besvaret April 21, 2015 Du må sy din egen!!! Jeg er nu så heldig at jeg har fået lov til at låne en klubkammerats klapsammenvogn på søndag... Der skal vi til konkurrence på Roskilde Dyrskueplads. Vi skal være i store ring, og med et bur, træ, to spande(den ene med en del sten, så den ikke vælter), en opvaskebalje(dog tabet ind i gaffa), kostumer, hundebur og hund, så der er bare for langt, hvis jeg skal gå flere gange... Og, nå ja, tror også jeg vil have min stol med. Krydser fingre for godt vejr, så jeg ikke behøver mit telt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret April 21, 2015 Rapporter Share Besvaret April 21, 2015 Jeg købte for et par uger siden et par pinewood bukser til træning, og han var en god sælger (der havde halv pris, det hjælper lidt) og fik lokket mig til at købe en pinewood windbraker med! I aften var vi på spor, det blæser godt ud over markerne, bilen sagde 7 grader uden for (det ee uden forbehold for chillfaktor) - jeg havde min skiundertrøje(langærmet) og min nye pinewood trøje på og så min hurtta vest! Flere af andre brokkede sig over kulden, og frøs, pg var nok lidt overrasket over hvor koldt det var! Selv da vi stod stille og fik kage og snakkede ved bilerne efterfølgende havde jeg det dejlig varmt! Jeg er IMPONERET over at én trøje kan være Så god!! og det kommer fra hende der forleden dag sad i stuen med 22,5 grader under sin dyne og sagde hun synes det var koldt! Jeg er nemlig en frossenpind! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Maj 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2015 Vi startede også med en postorder bestilling, men jeg skal have byttet et par bukser, og vi var et par stykker som godt kunne finde et par ting mere, og så koster det næsten det samme at kører derop som portoen... Så en forsjov kommentar endte ud i planlagt ROADTRIP til Falkenberg *G* @ANGI hvordan gik det med jeres roadtrip til Engelson..? Jeg har haft mine bukser i lidt tid nu, og de er bare feeeeede..! Faktisk så fede at jeg har bestilt et par mere, da min anden klub har lavet en fælles bestilling. Har også bestilt et par shorts, lidt spændt på om mine lår er for fede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Maj 29, 2015 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2015 Uhh det blev dyrt ... Men fik nogle gode ting med købte bla. en gråmerleret hætte ting, som jeg nærmet har nået i siden. Og da vi var færdige der, svingede vi forbi Teba... Men der kunne være plads til meget mere i bilen...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Maj 29, 2015 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2015 Har forresten lige set den nye Arrak træningsvest. Den er virkelig virkelig lækker! Blød og flot i facon. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Maj 29, 2015 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2015 Så er der bestilt Engelsons bukser og i næste uge bliver der bestilt Salomon sko hjem :klap:Så skal jeg lige have bestilt en DcH Højme T-shirt hjem, og så er jeg topsmart til sommerens konkurrencer :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts