Aslan Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg syntes at erindre en skrive put kold vand i tørfodderet (så det glider nemmere ned)..... Hvorfor kold og ikke lunken? (lunken vand kan godt have været kogt så der ikke er alle mulige bakterier i) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 jeg koger lige en smule og hælder over. Bliver jo lynhurtigt lunkent:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 lad det k¢le f¢r du hælder det over foderet. Kogende vand "slår ihjel" alt for mange gode ting i foderet. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 lad det k¢le f¢r du hælder det over foderet. Kogende vand "slår ihjel" alt for mange gode ting i foderet. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Min erfaring: det opløses hurtigere i lunken end koldt vand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts