pivpiv Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Vi fik sådan et rød ben, kong fra korvis. Det er hårdt og så i den ene ende er der hul så man kan hælde guf ned i hele benet. Hvor søren finder jeg det? det er ikke lige som dem der er fremme nu hvor der er huller i begge ende og man kan sætte noget igennem enden af benet. I det gamle var kiksene hele vejen i benet, ikke kun i enderne. Vi søger desperat et eller to af dem men kan bare ikke finde dem. HJÆLP!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 9, 2014 Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Det ser ikke ud til at Kong laver den model mere... Vi har haft en, men er ikke sikker på, at det var en Kong dog... Har ledt i gemmerne, men det ser ikke ud til at den lever mere her i huset... har fundet et firma der hedder cheesie der laver noget lignende, men ved ikke om man kan finde en dansk forhandler. Synes ikke umiddelbart jeg har set dem... http://www.chewziedog.com/products Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 9, 2014 Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Rogz laver også en model! Den burde være til at finde i dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Kanon. jeg leder efter dem. De kong folk kan da ikke bare stoppe med at lave pigerne ynglings ben. Det er bare ikke ok!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 9, 2014 Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Er det ikke et BUSTER fun bone du mener? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Er det ikke et BUSTER fun bone du mener? Joooo det er da sådan et!! Troede det var en kong (nok den røde farve*GG*) Hvor køber man dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 9, 2014 Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Buster udstyr plejer at blive forhandlet af Petcare tror jeg det er Kunne se på nettet at nogle dyrlæge klinikker har dem. Hver opmærksom på at de findes med to størrelses hul til foder Buster seler, dækner og aktivitetsspil er fra samme leverandør, så hvis du finder nogen der sælger feks buster seler, så kan de sandsynligvis også bestille benet hjem til dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Maxizoo har buster dækkener, ved dog ikke om de har de andre buster ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Jeg kan ikke finde nogen der har dem. Jo i Australien men så koster de meget mere end alle andre steder (som så har udsolgt eller varen er udgået) Det er da pokkers. Hvis nogen falder over dem så skriv endelig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Har du kun været på nettet? Kan da godt være de er udgået, men dyrlægen i horsens har dem kan jeg se. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 jeg har skrevet til nogle og ved at vores dyrlæge ikke har dem. Men ellers har jeg søgt på nettet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 jeg har skrevet til nogle og ved at vores dyrlæge ikke har dem. Men ellers har jeg søgt på nettet. Jeg kan godt købe dem for dig hvis dyrehospitalet i horsens har dem... Ved dog ikke hvad de vil koste at sende? De er jo ikke helt lette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret November 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Jeg kan godt købe dem for dig hvis dyrehospitalet i horsens har dem... Ved dog ikke hvad de vil koste at sende? De er jo ikke helt lette Tusind tak Jeg ser lige om jeg kan finde dem i nærheden og ellers vender jeg lige tilbage hvis det er ok? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Tusind tak Jeg ser lige om jeg kan finde dem i nærheden og ellers vender jeg lige tilbage hvis det er ok? Ingen problem. Du siger bare til. Der er ikke andet end 15 km herfra, så det betyder ikke noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts