MBLL Skrevet November 9, 2014 Rapporter Share Skrevet November 9, 2014 Hej hundeforumfolk! Vi vil høre om der er nogen af jer som har gode erfaringer med hundepensioner tæt på Viborg eller Billund? Vi skal have vores aktive 2,5 år gamle border collie tæve passet i en lille uge, så det ville være rigtig fint med et sted både med mulighed for ro og for anden udfoldelse end tur-i-snor (fx søgelege). Vigtigst er det dog at det er et sted hvor hunde kan lide at være Håber I kan hjælpe med nogle anbefalinger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Goldenmor Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Vil rigtig gerne anbefale Lykkelige hunde, selv om det ikke ligger særlig tæt på Viborg/Billund. En hundepension i hjemlig miljø og med meget aktivering. Der er kun plads til tre hunde. Du kan følge med i hvad din hund laver hver dag, på bloggen. Håber du finder et godt sted! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Goldenmor Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Glemt lige... lykkeligehunde.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Goldenmor skrev: Vil rigtig gerne anbefale Lykkelige hunde, selv om det ikke ligger særlig tæt på Viborg/Billund. En hundepension i hjemlig miljø og med meget aktivering. Der er kun plads til tre hunde. Du kan følge med i hvad din hund laver hver dag, på bloggen. Håber du finder et godt sted! Bortset fra at vedkommende ejer bruger Cesar Millans metoder:skraek: Jeg ville ikke drømme om at aflevere min hund sådan et sted!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Goldenmor Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Hvor har du det fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Goldenmor skrev: Hvor har du det fra? Der henvises ihvertfald en del til hans bøger på hjemmesiden. Men går ud fra at ejeren skal på banen for at opklare det:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Goldenmor Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Det passer ikke at hun bruger Ceasar Millans metoder. Hvis det er listen med de "Relevante bøger" som hun har læst, du tænker på, så kan det lige så godt betyde at hun bruger Anders Hallgrens metoder, og han bruger jo kun bløde træningsmetoder. Så, det er da mærkeligt at du laver den konklusion. Hun bruger ikke Ceasar Millans metoder, hun har kun læst hans bøger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Hun er også rigtig meget uddannet hos Jeppe Stridh... Prøv lige at google ham en gang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Sikke en skam. Synes ellers hunderummene og lokaliteterne så fine ud. Men ikke tale om, at mine hunde skulle passes af personer der var enige med Jeppe Stridh om hvordan man holder hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Goldenmor Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 MBLL skrev: Hej hundeforumfolk!Vi vil høre om der er nogen af jer som har gode erfaringer med hundepensioner tæt på Viborg eller Billund? Vi skal have vores aktive 2,5 år gamle border collie tæve passet i en lille uge, så det ville være rigtig fint med et sted både med mulighed for ro og for anden udfoldelse end tur-i-snor (fx søgelege). Vigtigst er det dog at det er et sted hvor hunde kan lide at være Håber I kan hjælpe med nogle anbefalinger! Jeg ville bare give mit bud på et rigtig godt sted! Har i andre forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Goldenmor skrev: Jeg ville bare give mit bud på et rigtig godt sted! Har i andre forslag? Jeg gætter på at du er Ulrika? Det passer ret godt med golden retriever. Own up, i stedet for at forsvare og forklare halvhjertet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Men i øvrigt, ja, jeg har et forslag. Alfen herinde har en skøn pension i Haderslev (som er lige så langt fra Billund som Løgumkloster). Hun betaler både reklamer og alt muligt:-) Hos hende har hundene det ihvertfald godt:5up: Og hendes træningsmetoder kan jeg også stå inde for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Nå, du var hurtigst Anne Til gengæld vil jeg så lige smide linket til hendes hjemmeside http://www.kennel-holtevejen.dk/261481 Hvis min hund engang skal passes ude, så kunne det sagtens blive dernede. Alene det at hundene kan blive passet indenfor, hvis de er eller bliver utrygge ved at være alene i boksen er en service udover det sædvanlige og et kæmpe plus! Og så er det jo også et plus, at stedet ikke er større, så der ikke står 20 hunde i bokse og gør, mens de stresser hinanden :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Jeg vil også gerne gøre god reklame for holtevejens hundepension hvor loui havde en dejlig sommerferie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Tusinde tak for de søde ord alle sammen;) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Lisbeth (med Boss) har brugt http://www.det-lille-hundehotel.dk/ ved Grindsted og været meget glad for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Jeg bruger Hundehuset i Hadsten til mine kræ og er meget glad for dem. http://www.hundehusetihadsten.dk/om-os/hundepension.html Der tilbydes ikke noget særligt og unikt, men hundene bliver passet godt og kærligt på. Jeg er altid 100% tryg ved at aflevere dem der, vel forvisset om at indhegningen i løbegården er meget høj, at de ikke bliver sluppet løs sammen med andre hunde end hinanden og at der bliver holdt helt faste og forudsigelige rutiner uden en masse "hurlumhej" udenom, samt at der lægges vægt på at de får fred og ro og ikke får lov til at karte rundt på må og få (stresse) i timevis, hvilket min den store ellers nemt kunne komme ud i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MBLL Besvaret November 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Tak for de anbefalingerne! Lige nu er hun på prøveophold i Karup Kennel og Hundepension, så må vi se hvordan det går. Ellers vil vi tage et kig på Hundehuset i Hadsten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 http://www.vipasserdinhund.dk/ 4 daglige gåture ved å, i skov eller i engen. Hvis ejer giver tilladelse, kan hunden rende frit. Hvis den kan med nogle af de andre hunde, kommer den på tur med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret November 11, 2014 Rapporter Share Besvaret November 11, 2014 Dorte skrev: Lisbeth (med Boss) har brugt http://www.det-lille-hundehotel.dk/ ved Grindsted og været meget glad for det Uh det ser fint ud;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts