Gæst Nikki Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 jeg er under uddannelsen og er ved at lave en undersøgelse om at sælge hunde tøj på nettet. hvad synes I om prisen på 60-70 kr? vil I så købe det? tak for alle kommentar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 det kommer jo nok an på hvad det er for noget tøj hvilke materialer det er lavet af og kvaliteten af det... Nu går min hund ikke med tøj, men hundetøj er vist generelt ret pebret i prisen... så 60-70 kr lyder ret billigt synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Jeg synes, at det lyder utroligt billigt. Men som Amocca skriver, kommer det selvfølgelig an på, hvad det er for noget tøj, og på kvaliteten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Vi har ikke hund der har tøj, men jeg syntes at prisen lyder rimelig i forhold til hvad jeg ville give HVIS vi havde en hund der skulle bruge tøj. En opfordring - ville være hvis du nu lavede strømper som hunden UMULIGT kunne få af bare her til vinter, dem ville jeg gerne give lidt ekstra for :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Det er meget billig! Selvfølgelig vil jeg gerne have Labell's tøj billigt, men i bund og grund er det ikke prisen der er afgørene i den sidste ende, men kvalitet og komforden for min hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Det kommer an på hvad det er for noget tøj og hvad kvaliteten er. Hvis det er en bandana, så ville jeg nok. Men hvis det er et dækken, så ville jeg nok konkludere at kvaliteten højst sandsynlig er for ringe, når det ikke koster mere. Så det kommer helt an på hvad det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Nu bruger min hund ikke tøj, men egentlig synes jeg ikke, at prisen bør være højere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nikki Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Tak til allesammen. stof er fremstillet af bomuld. jeg har også hunde sko i mit projekt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Nikki skrev: Tak til allesammen. stof er fremstillet af bomuld. jeg har også hunde sko i mit projekt. Jeg synes det lyder relativt billigt, men det kommer jo også an på om det er t-shirts eller vand og vind-afvisende dækkener. Sidstnævnte har jo en meget højere pris. Men det kommer helt an på kvaliteten, om prisen var passende eller ej. Evt kan du jo lægge nogle billeder herind, så er det nemmere at komme med en vurdering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nikki Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Her er et billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Du har vel ikke et større billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret November 8, 2008 Rapporter Share Besvaret November 8, 2008 Stjernetosse skrev: Du har vel ikke et større billede? Ja, den der var vist til meget små hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Et dækken til 70 kr ville jeg nok heller ikke tro var god nok i kvaliteten. Jeg mener ikke hunde bør have andet "tøj" på end et dækken/trøje når dette er nødvenigt for at holde varmen. Har man trangen til at "klæde på" bør man købe sig en dukke eller bamse og ikke lade det gå ud over et dyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts