PinPoynter Skrevet December 14, 2014 Rapporter Share Skrevet December 14, 2014 Er der nogen herinde der fodrer/ har fodret med Aatu? Så det for første gang i går, og har købt en lille pose, som supplement til når hundene arbejder extra (har ikke råd til at fodre med det, det er lidt hampert!) Jeg købte den med fisk, den er 80% fisk og 20% frugt/grønt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 14, 2014 Rapporter Share Besvaret December 14, 2014 Det ser ikke ud til at man kan købe det i Dk:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2014 nå :hmm: jeg har aldrig hørt om det ført, så måske det bare er meget nyt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 14, 2014 Rapporter Share Besvaret December 14, 2014 nå :hmm: jeg har aldrig hørt om det ført, så måske det bare er meget nyt? Måske? Men det ser lækkert ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2014 ja meget, og det er lidt billigere end orijen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts