mrmts Besvaret December 30, 2014 Rapporter Share Besvaret December 30, 2014 Det er ikke så rart at tænke på imorgen, hvis man er en hund der er vant til at have tag over hovedet, mennesker at være tryg ved osv. Jeg synes at familien kunne lade andre om at lede...Jeg kan da godt forstå at de er trætte osv. Men med imorgen i mente, er det da et elendigt tidspunkt at holde pause med at lede. Synes jeg. stakkels lille nova-hund. Ok...i holder ikke helt op med at lede kan jeg godt læse..så er jeg lidt mere rolig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2014 Det er ikke så rart at tænke på imorgen, hvis man er en hund der er vant til at have tag over hovedet, mennesker at være tryg ved osv. Jeg synes at familien kunne lade andre om at lede...Jeg kan da godt forstå at de er trætte osv. Men med imorgen i mente, er det da et elendigt tidspunkt at holde pause med at lede. Synes jeg. stakkels lille nova-hund. De holder IKKE pause fordi de er trætte, de holder pause fordi Nova ikke er set med sikkerhed, og fordi hun skal have ro til at gå i fælden. At der er mennesker der kalder osv. stresser hende. Hun skal bare have RO! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mrmts Besvaret December 31, 2014 Rapporter Share Besvaret December 31, 2014 (rettet) Nogen der har hørt nyt om schæferhvalpen nova? (Schæfer-tæven mener Jeg) Redigeret December 31, 2014 af mrmts fejl... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 NOVA ER HJEMME:banan::banan::banan: Hun blev spottet i Hornslet. Familien kørte derud og kaldte, og så kom Nova dem i møde:hjerte: Tuder af glæde!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hvor er det bare godt!!! Shit jeg får helt kuldegys Hvor er det dejlige nyheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Ej, en fantastisk nyhed :banan: :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Det er simpelthen så fantastisk!!!! :banan: :banan: :banan: Jeg fik kuldegysning og tårer i øjnene da jeg læste det på FB og så billedet af Nova samlet med sin familie igen :hjerte: hvor er det fantastisk! Den familie har godt nok også kæmpet for at få deres hund hjem igen - Nova er heldig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Nova var ved at dø af lykke da hun så sin familie igen. Alle tudede og krammede:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Åh hvor er det godt. Så det også lige på Facebook. Godt arbejde af alle! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Nova var ved at dø af lykke da hun så sin familie igen. Alle tudede og krammede:hjerte: Det er simpelthen så fantastisk at hun kunne kende dem! Altså når hun har været væk på egen pote og må have været skræmt fra vid og sans. En kollega fortalte for ikke så længe siden at hendes dagplejers hund var løbet hjemmefra - en lille Coton - og trods familien så hunden flere gange, så var den så ræd at den ikke engang ville komme selvom de kaldt og den havde "kun" været væk 2-3 dage. Til sidst da moderen i familien kom tæt nok på, og den stod på afstand og kiggede på hende, spurgte hun hunden "Vil du med hjem til Bella?" - som er dens mor, de har derhjemme, SÅ kom den! :hjerte: Så jeg havde faktisk været lidt nervøs for om Nova evt kunne være så skræmt også, de de ikke kunne kalde hende til sig, hvis chancen kom. Men heldigvis kunne de!!! :banan: :banan: :banan: Fantastisk! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Fantastisk nyhed. Krammer Hugo lidt ekstra i dag. Føj, hvor må familien have haft det slemt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 WAUHHH hvor fedt, fik også helt kuldegysninger og vand i øjnene .... super flot arbejdet af Jer Anne og stor respekt herfra for det store stykke arbejde - der skulle være nogen flere af Jeres slags :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
esmadsen Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Det er virkelig den bedste nyhed længe :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Det er simpelthen så fantastisk at hun kunne kende dem! Altså når hun har været væk på egen pote og må have været skræmt fra vid og sans. En kollega fortalte for ikke så længe siden at hendes dagplejers hund var løbet hjemmefra - en lille Coton - og trods familien så hunden flere gange, så var den så ræd at den ikke engang ville komme selvom de kaldt og den havde "kun" været væk 2-3 dage. Til sidst da moderen i familien kom tæt nok på, og den stod på afstand og kiggede på hende, spurgte hun hunden "Vil du med hjem til Bella?" - som er dens mor, de har derhjemme, SÅ kom den! :hjerte: Så jeg havde faktisk været lidt nervøs for om Nova evt kunne være så skræmt også, de de ikke kunne kalde hende til sig, hvis chancen kom. Men heldigvis kunne de!!! :banan: :banan: :banan: Fantastisk! :hjerte: Ja, det er underligt (og også ret skræmmende) at man jævnligt hører om hunde der er blevet så skræmte af at være blevet væk, at de ikke tør gå hen til deres ejere. Man kommer jo til at tænke på om ens egen hund ville reagere på den måde, hvis det (bank under bordet) skulle ske at den blev væk. Dejligt endelig at kunne læse at hunden er fundet. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mrmts Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Det er rart at læse om Nova. Jeg vil håbe at året fortsætter sådan...med gode nyheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Ja, det er underligt (og også ret skræmmende) at man jævnligt hører om hunde der er blevet så skræmte af at være blevet væk, at de ikke tør gå hen til deres ejere. Man kommer jo til at tænke på om ens egen hund ville reagere på den måde, hvis det (bank under bordet) skulle ske at den blev væk. Dejligt endelig at kunne læse at hunden er fundet. :klap: Ja det var jeg nemlig også nervøs for ved hende. Har nemlig selv prøvet at sheila behændigt undveg folk hun kendte godt da hun var stukket af en gang. Først da jeg kom tæt på og nærmest råbte af hende kom hun ud af den flygte boble og genkendte mig. Hun er panisk omkring mennesker når hun står på egne ben. Meget skræmmende. Mysla er helt anderledes. Løber hen til den første og den bedste der lyder venlig og siger hjælp mig:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Ihh, hvor en dejlig update :banan: :banan: :banan: Jeg har håbet hver gang, der var indlæg i tråden, at det var fordi Nova var fundet, men denne gang, havde jeg næsten opgivet håbet, da jeg gik ind i tråden, men jeg tog da heldigvis fejl :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Det var satme også på tide. Vild god nyhed :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 Ja, det er underligt (og også ret skræmmende) at man jævnligt hører om hunde der er blevet så skræmte af at være blevet væk, at de ikke tør gå hen til deres ejere. Man kommer jo til at tænke på om ens egen hund ville reagere på den måde, hvis det (bank under bordet) skulle ske at den blev væk. Dejligt endelig at kunne læse at hunden er fundet. :klap: og man hører også om hunde som har løbet halvvilde rundt i halve og hele år uden at kunne fanges, og som så er "tamme" med det samme de bliver indfanget og kommer ind i et normalt liv igen. Hjernen er en underlig størrelse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 og man hører også om hunde som har løbet halvvilde rundt i halve og hele år uden at kunne fanges, og som så er "tamme" med det samme de bliver indfanget og kommer ind i et normalt liv igen. Hjernen er en underlig størrelse! dog brain http://hyperboleandahalf.blogspot.dk/2011/04/wild-animal-simple-dog-goes-for-joy.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 3, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2015 hvor dejligt :hjerte: så lige på FB at hun er kommet hjem igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts