Camilse Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 I dag skulle have været dagen hvor Calle skulle på stranden for første gang i dag. Kører ud til Knudsskov og tænker, puha, der er mange mennesker! Men hey, jeg kører ned til den næste indgang, møg altså, der holdte også mange biler. Forsætter videre og vil så køre ind oppe ved den plads der er ved nogle folde, nope, der var også biler, folk var ude at fiske! Kommer så helt ud til Knudshoved og ser først det store røde skilt :stupid: Ja, man går altså ikke i skoven når der er jagt. Vi har ellers et fantastisk naturområde der og jeg var kørt næsten 30 km for at komme derud. Der var ikke andet at gøre end at køre tilbage. Tog ind forbi jysk på vejen(er havde været proppet med mennesker nogle timer tidligere) og bagefter så skulle de altså ud og strække benene. Så jeg endte der hvor jeg havde været to timer tidligere, nemlig ude på vores træningsplads. Heldigvis havde jeg noget ordentligt fortøj på, for der var ikke bare vådt, men rigtig vådt. Det første der skete var at jeg fik et fælles billede af de to... Min lille prinsesse :hjerte: Og så blev de sluppet fri, jeg må lige huske på at mit kamera ikke skal have lov til at bestemme ISO, for det blev da helt hen i vejret. Men mine hunde er bare så glade på de billeder, så pyt skidt med det... Det mest fornuftige Cassi har oplevet Calle at gøre er altså at løbe stærkt sammen med hende Hun syntes det var så fedt, at hun slet, slet ikke bemærkede at lillebror ikke fulgte efter længere! Jeg tror faktisk at det er lang tid siden jeg sidst har set hende være så glad Synes efterhånden han er blevet så fin Pjattehoved Calle synes også det vand er fedt... Og at løbe stærkt er fedt... Dobbelt bonus... Calle... Nu med stritører *gg* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Januar 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 Lige to billeder mere... [ATTACH=CONFIG]123445[/ATTACH] :hjerte: [ATTACH=CONFIG]123446[/ATTACH] Og mine to stjerner... Ville ikke have været dem foruden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 4, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 Dejlige billeder af dine lækre hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Januar 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 Blueberry skrev: Sikke en fest de ser ud til at have! :banan: De havde den fedeste fest... Havde jeg vist de kunne have så meget sjov der, så havde jeg aldrig taget afsted mod Knudshoved. Havde faktisk regnet med at Cassi ville have vist primadonnanykker, men nej... Vand er fedt... Gad vide hvad der sker hvis jeg tager hende med på stranden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 4, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 Hov...man kan foresten ikke se de to billeder i dit andet indlæg...den siger, at det er ugyldig vedhæftninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Januar 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 :hmm: Hmmmm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret Januar 4, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 glade hunde... dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Januar 4, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 Nu kan jeg se dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Januar 4, 2015 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2015 Smukke hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts